Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Lynette wrote:
Ik zeur toch ook niet over The Cure terwijl dat niet mijn ding is?

Als de donderdag even vol staat als de vrijdag, zal je me niet horen zagen hoor.
1f609.svg
Tenzij de rest van de namen in dezelfde lijn liggen natuurlijk.

Maar misschien dat een playlistje van haar beste nummers wel kan helpen. Misschien kan die bezielde muziek me wel overtuigen.

Geloof me: ik probeer het echt om dingen leuk te vinden. Zo vind ik de laatste plaat van Mumford minder slecht dan gevreesd.

Alright, ik zal vanavond even een playlist maken van haar betere werk (wat imo meestal ook niet de singles zijn)! Kans is wel natuurlijk dat ze die niet live zal doen helaas aangezien ze naast spul van dr laatste album vooral hits in dr setlist gooit of course...
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Waar de ene een act "Afzaagt" zal de ander er alles aan doen om een act op te "Hemelen" . Dat maakt toch helemaal niks uit ? Daarvoor zitten we toch ook op een forum.
Wat voor de één leuk is, is voor de ander geen hol aan en andersom. En dat kan over Pink gaan of the cure of zoals bij Pinkpop Lil kleine en/of Kensington.
Ik vind het juist heerlijk om te lezen wat een ander ervan vind, of het nou positief of negatief is.

Oh en ik vind zowel Pink als The cure prima bands voor een festival als RW :)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.018
Waar de ene een act “Afzaagt” zal de ander er alles aan doen om een act op te “Hemelen” . Dat maakt toch helemaal niks uit ? Daarvoor zitten we toch ook op een forum.
Wat voor de één leuk is, is voor de ander geen hol aan en andersom. En dat kan over Pink gaan of the cure of zoals bij Pinkpop Lil kleine en/of Kensington.
Ik vind het juist heerlijk om te lezen wat een ander ervan vind, of het nou positief of negatief is.

Oh en ik vind zowel Pink als The cure prima bands voor een festival als RW
1f642.svg

Dit dus. Lange tenen omdat iemand je smaakt niet waardeert, dat is toch niet nodig. Het is een forum, waarop muziekliefhebbers in alle soorten en maten hun "mening" geven over line-ups van festivals. Zolang er geen mensen onheus bejegend worden, mag je hier je mening geven over acts of festivals. Wat je er ook van vindt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
Ik merk trouwens dat alle support bands (Bang Bang Romeo, Vance Joy en Yungblud) allemaal op de mainstage staan, dit was vroeger wel anders. Ik verwacht dus nog The Twilight Sad als openingsband op vrijdag (en dat we Mogwai in de Barn gaan zien?) en ik vermoed dat The Struts (die dit jaar last minute moesten cancelen) op zaterdag de main zullen openen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.472
4.801
Benjamin wrote:
Waar de ene een act “Afzaagt” zal de ander er alles aan doen om een act op te “Hemelen” . Dat maakt toch helemaal niks uit ? Daarvoor zitten we toch ook op een forum.
Wat voor de één leuk is, is voor de ander geen hol aan en andersom. En dat kan over Pink gaan of the cure of zoals bij Pinkpop Lil kleine en/of Kensington.
Ik vind het juist heerlijk om te lezen wat een ander ervan vind, of het nou positief of negatief is.

Oh en ik vind zowel Pink als The cure prima bands voor een festival als RW
1f642.svg


Dit dus. Lange tenen omdat iemand je smaakt niet waardeert, dat is toch niet nodig. Het is een forum, waarop muziekliefhebbers in alle soorten en maten hun “mening” geven over line-ups van festivals. Zolang er geen mensen onheus bejegend worden, mag je hier je mening geven over acts of festivals. Wat je er ook van vindt.

Maar om nou op iedere pagina te melden dat je Pink ruk vindt, is misschien ook een beetje te veel? Op een gegeven moment weten we het wel.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.018
Raskolnikov wrote:

Benjamin wrote:
Waar de ene een act “Afzaagt” zal de ander er alles aan doen om een act op te “Hemelen” . Dat maakt toch helemaal niks uit ? Daarvoor zitten we toch ook op een forum.
Wat voor de één leuk is, is voor de ander geen hol aan en andersom. En dat kan over Pink gaan of the cure of zoals bij Pinkpop Lil kleine en/of Kensington.
Ik vind het juist heerlijk om te lezen wat een ander ervan vind, of het nou positief of negatief is.

Oh en ik vind zowel Pink als The cure prima bands voor een festival als RW
1f642.svg



Dit dus. Lange tenen omdat iemand je smaakt niet waardeert, dat is toch niet nodig. Het is een forum, waarop muziekliefhebbers in alle soorten en maten hun “mening” geven over line-ups van festivals. Zolang er geen mensen onheus bejegend worden, mag je hier je mening geven over acts of festivals. Wat je er ook van vindt.

Maar om nou op iedere pagina te melden dat je Pink ruk vindt, is misschien ook een beetje te veel? Op een gegeven moment weten we het wel.

Opdat we niet vergeten.

Maar volgens mij was het de eerste keer dat ik op dit forum iets over Pink heb gemeld...
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Hebben we op deze pagina al gezegd dat Pink nogal ruk is?
Dit soort reacties zijn toch mooi aan een forum, of het nou je lievelingsband is of niet?

Ik heb zelf regelmatig de Peppers verdedigd (waarvan ik prima kan begrijpen waarom niet iedereen er meer op aan het wachten is), maar als iemand de Peppers afkraakt, en me ondertussen wel aan het lachen krijgt, vind ik de reactie alleen maar mooi.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.683
6.858
Goed, weer verder met ophemelen in plaats van afkraken: mag RW alsjeblieft alle namen van BKS tot nu toe overnemen? Kurt Vile hebben we al, nu Bon Iver, Interpol, Mac DeMarco en Cigarettes After Sex nog. Niet per se artiesten die ik veel luister maar wel precies het type namen wat deze line up nog nodig heeft.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Goed idee, Dr Hannibal!

Gooi er dan ook meteen die laatste lichting van Roskilde bij. Zijn in de buurt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.316
7.305
Ik kijk liever naar een Pink die twee uur lang een loepzuivere spektakelshow wegzet dan the Cure die twee uur lang loepzuiver maar als zoutzakken staan te spelen. Maar ondertussen staat mijn maat zich de blubber te vervelen bij Pink (vindt ie herrie) n te genieten van de muziek van the Cure. Dat is het mooie van het festival, altijd voor ieder wel wat wils!!!! Altijd prachtig om samen te gaan en dan ook te genieten van de ander zijn plezier of chagrijnigheid. :D

En ja laat Bon Iver maar doorkomen!!!!
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik kijk liever naar een Pink die twee uur lang een loepzuivere spektakelshow wegzet dan the Cure die twee uur lang loepzuiver maar als zoutzakken staan te spelen. Maar ondertussen staat mijn maat zich de blubber te vervelen bij Pink (vindt ie herrie) n te genieten van de muziek van the Cure. Dat is het mooie van het festival, altijd voor ieder wel wat wils!!!! Altijd prachtig om samen te gaan en dan ook te genieten van de ander zijn plezier of chagrijnigheid.
1f600.svg


En ja laat Bon Iver maar doorkomen!!!!

Vooral die plastische omschrijvingen vind ik fantastisch. Robert Smith een zoutzak noemen ... tja, eerder alsof hij een stopcontact heeft misbruikt.
 

Kirsch

Campingartiest
27 okt 2015
71
2
Niksnakkesnada vandaag pfff maar even filosoferen over wat allemaal nog kan.

Kzag 1 van mijn favo's Band of Horses week voor RW ineens in Engeland op festival staan, hun 1e festival in Europa. Kanshebber (na middag op main in 16 kan toch weer een x) of wishfull thinking...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.258
1.317
Niksnakkesnada vandaag pfff maar even filosoferen over wat allemaal nog kan.

Kzag 1 van mijn favo’s Band of Horses week voor RW ineens in Engeland op festival staan, hun 1e festival in Europa. Kanshebber (na middag op main in 16 kan toch weer een x) of wishfull thinking…

Altijd genieten bij hun optredens, in onze vriendengroep een zeer gewaardeerde band. En vooral: een graag geziene gast op Werchter, dus, mits nieuw werk, zie ik ze er wel weer staan!
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Dr. Hannibal wrote:
Hebben we op deze pagina al gezegd dat Pink nogal ruk is?

Dit soort reacties zijn toch mooi aan een forum, of het nou je lievelingsband is of niet?

Ik heb zelf regelmatig de Peppers verdedigd (waarvan ik prima kan begrijpen waarom niet iedereen er meer op aan het wachten is), maar als iemand de Peppers afkraakt, en me ondertussen wel aan het lachen krijgt, vind ik de reactie alleen maar mooi.

Oh maar dit soort opmerkingen kan ik ook wel waarderen hoor! Don't get me wrong, niemand moet van mij Pink's muziek of haar soort shows leuk vinden, maar zodra je dr de steenpuist op het affiche gaat noemen sla je de plank wel mis. T is gewoon een zeer nette boeking!

Oh en hierbij de beloofde playlist met wat persoonlijke favoriete nummers van Pink:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLs0rIDNtozviKbhapsimO3tBvxDpdOw4r

Heb het geprobeerd kort te houden, maar wilde ook van alles wat hebben dus t is toch een goed uur muziek geworden xD
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken