Fonske122 wrote:
Ze hebben gewoon naast The Smashing Pumpkins gegrepen, ben er al gans de week slecht van
Mja, het valt wel op dat Rock Werchter midden in een gat van een maand in hun tourschema zit (momenteel toch nog), misschien dat de band gewoon niet beschikbaar was dan…
Had ze ook wel graag gezien hoor, met Iha en Chamberlin erweer bij, eindelijk nog gewoon eens al hun hits spelen deze tour en vooral… het spelplezier spat er eindelijk terug vanaf als je video’s bekijkt van hun Amerikaanse tour. Lachen, gesprekjes, schouderklopjes… Billy Corgan lijkt mij weer mentaal stabiel en lijkt gewoon gelukkig… Dat doet al veel met deze band. Ik ga dan ook naar de Lotto Arena. Voordeel is dat een zaalshow drie uur duurt (of zelfs meer).
Eergisteren een Neil Young tribute band gezien, met o.a. Guy Swinnen, Patrick Riguelle, Axl Peleman, Gertjan Van Hellemont (Douglas Firs), Jan Hautekiet… (die laatste speelde op het keyboard, geen idee dat dat ook een muzikant was
). Doet me wel nog meer zin krijgen in Neil Young op Rock Werchter, dat zou o zo mooi zijn! Kans is klein, maar wie weet, op donderdag of zondag…