Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

clavious

Nieuw lid
30 nov 2018
3
0
Are Strokes and Pumpkins out for 2019? ☹️
How about Biffy Clyro?
Have to think about getting rid of my ticket again. ?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
Met dank aan onze vrienden op eFestivals: de letters van deze week zijn een anagram voor "NO NEW NAMES" :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Vreesde al zoiets. Een paar 'verwachte' beginletters stonden er niet in.

Kon er wel enkele gebruiken. Een mooi pakketje die de (voor mij) valse start een beetje goedmaakt. Vooral die donderdag doet pijn aan de ogen.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
Met dank aan onze vrienden op eFestivals: de letters van deze week zijn een anagram voor “NO NEW NAMES”
1f642.svg

Dat was ik! Vond het maar een louche tip...
Ik denk dat het eerstvolgende pakketje dat van daejim is, en er wel eens een donderdagheadliner bij zou kunnen zitten!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.509
2.018
Vreesde al zoiets. Een paar ‘verwachte’ beginletters stonden er niet in.

Kon er wel enkele gebruiken. Een mooi pakketje die de (voor mij) valse start een beetje goedmaakt. Vooral die donderdag doet pijn aan de ogen.

Inderdaad.... Alleen Kalkbrenner kan me daar bekoren.

Aan de andere kant staan er pas vier namen. Al moet daar wel heel wat gebeuren om een dag die wordt afgesloten door Pink (?) goed te maken....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Al moet daar wel heel wat gebeuren om een dag die wordt afgesloten door Pink (?) goed te maken….

Precies dit. Pink steekt zodanig hard uit als een lelijke steenpuist dat er wel iets héél moois voor/na/in de Barn moet staan die dag om dat te compenseren.

Maar weet je: ik geef RW het voordeel van de twijfel, zelfs na al die mindere bekendmakingen. Hebben ze na die lineup van 2018 wel verdiend.
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Slightly disappointing, maar de manier waarop dr geen nieuwe namen komen vandaag moest ik toch ff om lachen ;)

En mensen, Pink is juist het beste aan de hele lineup imo! Dat ze je smaak niet is okee, maar ze zingt geen noot vals en de show staat als een huis. Bovendien is t een keer wat anders dan wat er normaal aan headliners staat. Hopen op nog een paar mooie namen voor die dag mag natuurlijk altijd, doe ik ook, maar hopen op nog een headliner erbij is denk ik tevergeefs. Zoals ook al is aangegeven verkoopt die dag atm het beste, waarom zouden ze dan nog een headliner op die dag zetten. Nee reken er maar op dat mevrouw gewoon de headliner is!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
We zullen sowieso nog wel het een en ander krijgen voor Kerstmis.

Maar we zitten ver vooruit op schema naar Werchternormen. Ik kan me inbeelden dat het dan ook niet altijd even eenvoudig is om een pakketje samen te stellen. Of toch niet op wekelijkse basis.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
309
258
Ik heb zelf tot nu toe nog nooit gereageerd op posts, maar de hatelijke comments voor P!nk op dit forum slaan nergens meer op. Qua live-show geeft ze één van de meest spectaculaire live-acts die er zijn, alleen Rammstein biedt nog meer spektakel. Ik heb al honderden concerten gezien in mijn leven maar zelden was ik zo onder de indruk van een show als die van haar. Ik luister er zelf thuis niet naar ofzo, maar ik heb voor komende zomer al mijn kaartjes binnen voor zowel Metallica, P!nk, Tool als Rammstein, en heb in haar concert net zoveel zin als dat van die andere drie grote namen. Zo, dat is eruit.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
Jezus mensen. Pink mag dan inderdaad wel een spectaculaire show hebben, dat wil toch niet dat we het daarom persoonlijk een geweldige boeking moeten vinden?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Ik heb zelf tot nu toe nog nooit gereageerd op posts, maar de hatelijke comments voor P!nk op dit forum slaan nergens meer op. Qua live-show geeft ze één van de meest spectaculaire live-acts die er zijn, alleen Rammstein biedt nog meer spektakel. Ik heb al honderden concerten gezien in mijn leven maar zelden was ik zo onder de indruk van een show als die van haar. Ik luister er zelf thuis niet naar ofzo, maar ik heb voor komende zomer al mijn kaartjes binnen voor zowel Metallica, P!nk, Tool als Rammstein, en heb in haar concert net zoveel zin als dat van die andere drie grote namen. Zo, dat is eruit.

Het is misschien net daarom dat ik het zo'n verschikkelijke naam vind. Ik voorspel een show met dansers die pluimen in hun gat steken en een madam aan een koord rondzweeft. En da's niet echt het soort show die ik graag zie op RW. Heel hol allemaal (voor mij). Klink misschien senimenteel, maar een show moet me raken, en dat doet dit absoluut niet. Heb het geprobeerd hoor. Voor trapezedansers en confetti ga ik wel naar Cirque de Soleil, die show wordt tenminste ondersteund door degelijke muziek.

Of misschien luister ik naar de verkeerde muziek (So What en Get This Party Started zijn echt niet m'n ding). Dan hoor ik graag een lijstje met haar beste werk.

Heb ik met Rammstein trouwens ook wel hoor. ;-)
 

koppie233

Playlistbediener
26 jan 2016
26
2
Hmm hoop dat je gelijk hebt. Maar Werchter heeft natuurlijk wel een reputatie op het gebied van bands op lagere spots dan normaal weten te krijgen. Zie ze best 1 of 2 spots onder de sub op main, als sub zou ik wat zwak vinden. Van mij hoeven ze niet te komen, laat dat duidelijk zijn. Maar verwacht ze wel een beetje.

Die kun je zeker opschrijven aangezien ze met Muse mee touren...
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
146
44
Robbie Williams op BST.. Dat kan deze line-up toch ook nog wel verdragen zeker? Afsluiter op de donderdag? :lol: :lol:
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
jaydee76 wrote:
Ik heb zelf tot nu toe nog nooit gereageerd op posts, maar de hatelijke comments voor P!nk op dit forum slaan nergens meer op. Qua live-show geeft ze één van de meest spectaculaire live-acts die er zijn, alleen Rammstein biedt nog meer spektakel. Ik heb al honderden concerten gezien in mijn leven maar zelden was ik zo onder de indruk van een show als die van haar. Ik luister er zelf thuis niet naar ofzo, maar ik heb voor komende zomer al mijn kaartjes binnen voor zowel Metallica, P!nk, Tool als Rammstein, en heb in haar concert net zoveel zin als dat van die andere drie grote namen. Zo, dat is eruit.

Het is misschien net daarom dat ik het zo’n verschikkelijke naam vind. Ik voorspel een show met dansers die pluimen in hun gat steken en een madam aan een koord rondzweeft. En da’s niet echt het soort show die ik graag zie op RW. Heel hol allemaal (voor mij). Klink misschien senimenteel, maar een show moet me raken, en dat doet dit absoluut niet. Heb het geprobeerd hoor.

Nou dan nodig ik je toch uit om te komen kijken bij Pink en je van gedachten te veranderen want sure er zal een deel van de show zijn wat zo is als jij beschrijft, maar dat doet ten eerste niet af aan de bezieling die ze in de muziek legt en ten tweede zijn er ook delen van de show waar ze alle poespas juist weglaat en puur op de muziek focust zodat haar vocals kunnen shinen.
Verder zou t wel fijn zijn als we kunnen stoppen met haar helemaal zwart te maken. Of ze nou je smaak is of niet, het is een goede boeking en ze staat er nou eenmaal dus deal er maar mee. Ik zeur toch ook niet over The Cure terwijl dat niet mijn ding is?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Ik zeur toch ook niet over The Cure terwijl dat niet mijn ding is?

Als de donderdag even vol staat als de vrijdag, zal je me niet horen zagen hoor. ;-) Tenzij de rest van de namen in dezelfde lijn liggen natuurlijk.

Maar misschien dat een playlistje van haar beste nummers wel kan helpen. Misschien kan die bezielde muziek me wel overtuigen.

Geloof me: ik probeer het echt om dingen leuk te vinden. Zo vind ik de laatste plaat van Mumford minder slecht dan gevreesd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken