Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Met Brockhampton, Christine and The Queens, Spiritualized, Jon Hopkins, Tears For Fears en Neneh Cherry heeft Roskilde net een hele mooie reeks namen gedeeld die dankzij de data meteen heel grote kanshebbers zijn voor RW. Allemaal door graag!

Al kan Dour er (straks) mogelijk een paar inpikken. Vooral een Jon Hopkins, Brockhampton en Converge zie ik er goed passen.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
Met Brockhampton, Christine and The Queens, Spiritualized, Jon Hopkins, Tears For Fears en Neneh Cherry heeft Roskilde net een hele mooie reeks namen gedeeld die dankzij de data meteen heel grote kanshebbers zijn voor RW. Allemaal door graag!

Waar zou Christine and the Queens kunnen staan qua grootte? Voorlaatste in Klub C? Best wel populair denk ik
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.782
12.464
mattman wrote:
Met Brockhampton, Christine and The Queens, Spiritualized, Jon Hopkins, Tears For Fears en Neneh Cherry heeft Roskilde net een hele mooie reeks namen gedeeld die dankzij de data meteen heel grote kanshebbers zijn voor RW. Allemaal door graag!


Waar zou Christine and the Queens kunnen staan qua grootte? Voorlaatste in Klub C? Best wel populair denk ik

Ik verwacht Barn headliner, op Roskilde is ze headliner. RW lukt het altijd goed om artiesten een lager plekje te geven, maar voorlaatste Klub C zie ik niet gebeuren.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.354
2.689
duyck wrote:

mattman wrote:
Met Brockhampton, Christine and The Queens, Spiritualized, Jon Hopkins, Tears For Fears en Neneh Cherry heeft Roskilde net een hele mooie reeks namen gedeeld die dankzij de data meteen heel grote kanshebbers zijn voor RW. Allemaal door graag!


Waar zou Christine and the Queens kunnen staan qua grootte? Voorlaatste in Klub C? Best wel populair denk ik

Ik verwacht Barn headliner, op Roskilde is ze headliner. RW lukt het altijd goed om artiesten een lager plekje te geven, maar voorlaatste Klub C zie ik niet gebeuren.
Ik zie daar op de Roskilde site The Cure, Scott en Robyn als headliners?

Zo groot is die toch ook niet trouwens? Doe dan maar voor of na Kylie tijdens Cure of Tool, als ze echt zo'n hoge spot moet innemen.
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
257
17
mattman wrote:
Al kan Dour er (straks) mogelijk een paar inpikken. Vooral een Jon Hopkins, Brockhampton en Converge zie ik er goed passen.

Zeg dat nu niet ?
Zou ik enorm graag tegenover Pink in de klub C zien staan! Was 1 van den enige groepen waarvan ik echt baalde dat ik ze niet kon zien dit jaar op pukkelpop.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.354
2.689
Zet ik hier per ongeluk een hartje bij mijn eigen post, krijgde da ni weg?
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
146
44
Concert @ Sea (27-28-29 juni) maakt zonet de eerste namen bekend. Daarbij ook +LIVE+... Mogen in datzelfde weekend ook (eindelijk) België eens aandoen, wat mij betreft...
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Blij toe dat BROCKHAMPTON in ieder geval gaat touren de komende zomer (lag natuurlijk ook in de lijn der verwachtingen). Toch ben ik ook bang dat ze Rock Werchter niet aan zullen doen. Mocht het wel zo zijn dan sta ik vooraan! Spiritualized en Jon Hopkins mogen wat mij betreft ook doorkomen :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.177
6.648
Concert @ Sea (27-28-29 juni) maakt zonet de eerste namen bekend. Daarbij ook +LIVE+… Mogen in datzelfde weekend ook (eindelijk) België eens aandoen, wat mij betreft…
Én Chic met Nile Rodgers trouwens, een act die perfect in lijn ligt met David Byne dit jaar of iets verder terug New Order.
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Lana Del Rey (en meer) net bekend gemaakt voor Tinderbox! Morgen voor ons in een pakketje? Ik zeg ja graag!
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Melt Festival is momenteel namen aan het droppen, drie weken na Werchter dus eventueel interessant;

A$ap Rocky, Four Tet, Skepta & Modeselektor en ze zijn nog wel even bezig (ieder half uur komt er een naam bij momenteel).

Bon Iver & Jorja Smith stonden er al.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.902
5.322
volbeat vrijdag 28 juni in Oslo, 29 juni in denemarken. als ze komen denk ik dat enkel de zondag een haalbare kaart is.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.258
1.317
volbeat vrijdag 28 juni in Oslo, 29 juni in denemarken. als ze komen denk ik dat enkel de zondag een haalbare kaart is.

Zalig nieuws! Uiterst welkom om de donderdag of zondag te versterken!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.258
1.317
Lana Del Rey (en meer) net bekend gemaakt voor Tinderbox! Morgen voor ons in een pakketje? Ik zeg ja graag!

Nu komt ze toch wel heel dichtbij.... Tinderbox is hetzelfde weekend.

Hopelijk hebben ze haar (management) kunnen overtuigen om in The Barn te staan. Lana in The Barn zou ik prefereren boven elke huidige headliner (behalve Tool en The Cure), net zoals dat het geval is met Underworld trouwens.
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24
Zonet toch weer verwachtingen gecreëerd op eFestivals...
Benieuwd!

AEEMNNNOSW

Dan ga ik voor:

Architects
Elbow
E?
Mogwai
Neil Young
Nile Rodgers & Chic
Netsky
Oscar & The Wolf (het gevaar van de wolf loert altijd om de hoek...)
Spiritualized
Wolfmother

En dan nog een band of 2/3 vervangen door iets hiphop / pop georiënteerd...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.387
Alma
Elbow
Eagles of Death Metal
Me First & the Gimme Gimmes
Nile Rodgers & Chic
NOFX
New Order
Offspring
Swedish House Maffia
Wombats
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.258
1.317
Ak zeker geen Thirty Seconds to Mars, Bastille of Imagine Dragins, da's toch ook al een geruststelling.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken