Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
+ Wolf Alice, Middle Kids, Elle King,... We straf dat daar Foo Fighters en The Cure op een dag komen!
 

Verwijderd lid 339

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Bloc Party zou leuk zijn.
Enkele jaren geleden topoptreden in The Barn gezien.

Benieuwd of we deze vrijdag de 2e headliner van donderdag zullen krijgen of dat het volgende vrijdag zal zijn.
Greg had voorspelling gedaan dat we voor half december niks meer zouden krijgen dus vrees voor volgende week.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
Bloc Party zou leuk zijn.
Enkele jaren geleden topoptreden in The Barn gezien.

Klopt, ik was vroeger grote fan! Maar zijn toch sterk afgegleden, zelfs hun Silent Alarm tour had niet het verhoopte succes
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Papa Roach zie ik er wel bij komen. Op het eerste gezicht misschien meer een naam voor Graspop, maar nu ze op Hurricane/Southside staan zie ik ze niet ook nog een dag op Graspop spelen. Voorlopig hebben de line-ups helemaal nul overlap althans, terwijl Hurricane/Southside wel een halve kopie zijn van Rock Werchter.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Als van de line-up van Primavera nou Suede nog wordt toegevoegd aan het vrijdagprogramma van Rock Werchter, op het hoofdpodium, ben ik helemaal tevreden. Ik vraag me wel af wat Carcass op de affiche van Primavera te zoeken heeft. Die zullen vast nooit naar Rock Werchter komen.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Als van de line-up van Primavera nou Suede nog wordt toegevoegd aan het vrijdagprogramma van Rock Werchter, op het hoofdpodium, ben ik helemaal tevreden. Ik vraag me wel af wat Carcass op de affiche van Primavera te zoeken heeft. Die zullen vast nooit naar Rock Werchter komen.

Inderdaad een beetje raar om Carcass daar te zien naast Cardi B. Er zijn wel een paar harde namen zoals Frank Carter, Myrkur en Shellac. Zet ze samen op een dag op één podium en je hebt een dag om je uit te leven.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.474
4.801
Papa Roach zie ik er wel bij komen. Op het eerste gezicht misschien meer een naam voor Graspop, maar nu ze op Hurricane/Southside staan zie ik ze niet ook nog een dag op Graspop spelen. Voorlopig hebben de line-ups helemaal nul overlap althans, terwijl Hurricane/Southside wel een halve kopie zijn van Rock Werchter.

Papa roach maakt tegenwoordig meer alternatieve rock, dan nu-metal. Zie ik daarom best naar RW komen. Zullen ook geen al te hoge plek opeisen, terwijl ze wel veel naamsbekendheid hebben.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Die Primavera lineup zit propvol favorietjes van me.

Mag van mij door naar RW (adem in): Janelle Monae, Tame Impala, Courtney Barnett, Guided By Voices, Interpol, Solange, Liz Phair, FKA Twigs, Stephen Malkmus, Low, Suede, Dirty Projectors, Primal Scream, Roisin Murphy, Built To Spill, Deerhunter, Big Red Machine, Erykah Badu, Pond, Danny Brown, Neneh Cherry… Te veel om op te noemen eigenlijk.

Ik begrijp dat sommigen daarvan te alternatief/niche zijn voor een RW, maar er ligt in ieder geval wel een poel mooie namen.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Carcass gaat inderdaad niet naar Rock Werchter komen. Al is het maar omdat ze al op Graspop staan.
https://www.graspop.be/nl/bands/carcass/
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Pfoeh, toch wel wat afvallers voor RW door GMM... EODM, Stone Temple Pilots, Three Days Grace en Starset hadden toch wel allemaal op Werchter gekund... Hopelijk morgen een stevig rockpakketje voor RW.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken