Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.259
1.317
Ach, Dream Theater staat er (nog?) niet. Als ze niet op GMM staan, is er wel veel meer kans op een zaalshow (of Alcatraz?), maar je weet nooit, soms doet Rock Werchter zeer verrassende dingen.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
Ik had the Fever 333 ook wel als main stage opener gezien eigenlijk, of de sloop gewoon slopen! jammer :(
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.474
4.801
Ach, Dream Theater staat er (nog?) niet. Als ze niet op GMM staan, is er wel veel meer kans op een zaalshow (of Alcatraz?), maar je weet nooit, soms doet Rock Werchter zeer verrassende dingen.

Kans Dream Theater op RW lijkt mij echt heel klein, maar zou erg leuk zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
De enigste dag die volledig vol zit met headliners is vrijdag. Er komen wat mij betreft nog zeer mooie namen aan, vooral op donderdag. Mooi contrast met P!nk, al blijft zoiets persoonlijke smaak.

In alle eerlijkheid moet ik toegeven dat enkel zondag, voor zo ver ik weet redelijk vreemd blijft. Ik weet ook niet alles, ik kom zeker nog eens terug hier wanneer ik een preciezere datum kan geven voor de volgende groep namen.

Ik ben toch nog benieuwd naar die 'met Pink contrastrijke', mooie naam/namen op donderdag. En wanneer die gaan komen. ?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
De enigste dag die volledig vol zit met headliners is vrijdag. Er komen wat mij betreft nog zeer mooie namen aan, vooral op donderdag. Mooi contrast met P!nk, al blijft zoiets persoonlijke smaak.

In alle eerlijkheid moet ik toegeven dat enkel zondag, voor zo ver ik weet redelijk vreemd blijft. Ik weet ook niet alles, ik kom zeker nog eens terug hier wanneer ik een preciezere datum kan geven voor de volgende groep namen.

Ik ben toch nog benieuwd naar die 'met Pink contrastrijke', mooie naam/namen op donderdag. En wanneer die gaan komen. ?

Niet, @daejim?
 

daejim

Campingartiest
15 nov 2018
56
29
Ik kan nog niets anders vrijgeven, buiten dat Eminem op de planning stond maar helaas NIET komt.

Misschien kan ik wat plezieren met podia?

Op Main: Tool en The Cure (sommige dachten dat deze gesplit gingen zijn), BMTH, Macklemore
Barn: Kylie, Years & Years, Two door Cinema (helaas, had ze graag op main)
Klub C: Underworld, Kalkbrenner (had eerst main spot, maar herzet door nieuwe boeking)

Hou 15 juni ook maar vrij ...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Voor mij best goed nieuws van Eminem. Niet per se omdat hij er niet staat, maar wel omdat dit betekend dat er een heel grote spot vrij is.

De podiumindeling staat al even online. Maar wel bedankt.

Kan je anders geen tipje van de sluier oplichten? Een hint? Iets van de Sint? Of gewoon een sprankeltje hoop? ?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.259
1.317
Fijn om te lezen dat Eminem niet komt!

Meer kans op Tame Impala, The Chemical Brothers, Neil Young en/of The Strokes!
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Oei jammer dat Eminem eigenlijk zou komen maar niet doorgaat, toch wel jammer imo.

Wat is een een groter contrast met Pink dan een metalband? Misschien Ghost of iets dergelijks dat tijdens Pink in de Barn staat? Het maakt me wel weer des te meer benieuwd dit.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.904
5.325
Oei jammer dat Eminem eigenlijk zou komen maar niet doorgaat, toch wel jammer imo.

Wat is een een groter contrast met Pink dan een metalband? Misschien Ghost of iets dergelijks dat tijdens Pink in de Barn staat? Het maakt me wel weer des te meer benieuwd dit.
ik denk aan Parkway drive? Groter contrast kan niet. Staan op hurricane en southside vrij hoog dus zie het wel gebeuren
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Of iets als Bon Iver in de Barn? Ook een groot contrast in ieder geval. Als ze er dan toch een mainstream main stage van maken, doe dan maar in de Barn iets als

Beirut - Interpol - dEUS - Bon Iver

Contrast!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.259
1.317
Of Neil Young, @DennisvdBr had het in het Pinkpoptopic over een gerucht van Young op 26 juni in Keulen.
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Aike wrote:
Oei jammer dat Eminem eigenlijk zou komen maar niet doorgaat, toch wel jammer imo.

Wat is een een groter contrast met Pink dan een metalband? Misschien Ghost of iets dergelijks dat tijdens Pink in de Barn staat? Het maakt me wel weer des te meer benieuwd dit.

ik denk aan Parkway drive? Groter contrast kan niet. Staan op hurricane en southside vrij hoog dus zie het wel gebeuren

Zou ook een mooie zijn, maar vraag me af of Werchter zo'n act 'aandurft'.



Of iets als Bon Iver in de Barn? Ook een groot contrast in ieder geval. Als ze er dan toch een mainstream main stage van maken, doe dan maar in de Barn iets als

Beirut – Interpol – dEUS – Bon Iver

Contrast!

Bon Iver tegenover Pink is natuurlijk ook wel een groot contrast ja. Niet qua geluid, maar wel qua show. Zo uitbundig mogelijk(pink) tegenover zo klein en puur op de muziek gericht mogelijk(BOn Iver). Bon Iver nooit echt gezien, maar heb het idee dat dat geen verkeerde indruk er van is.

Ston Interpol in 2014 trouwens niet nog als laatste act in een tent?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Kendrick Lamar tegenover P!nk?

Erna dan, op de main? Past niet in de Barn helaas. Maar vrees ook dat die net zoals Eminem z'n EU tour gecanceld heeft.

Interpol lijkt me iets kleiner te zijn geworden nu. Stonden zelfs op PkP niet als marquee afsluiter. Maar maakt niet echt uit waar ze staan, zolang ze er maar staan! (Kan haast niet missen denk ik)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.316
7.305
Zou balen zijn! Had zowel Kendrick als Eminem graag op Werchter (of Pinkpop) zien optreden.

Blijft een raar voorfestivalseizoen dit. BKS en DTRH laten ons wachten. Pinkpop mist nog een headliner. Vele acts vallen af. Houd het wel interessant iig!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.259
1.317
Voor mij hoeven Kendrick en al zeker Eminem niet zo. Zoals ik al zei: meer kans op Tame Impala, The Chemical Brothers, The Strokes, Neil Young... (en hopelijk niet meer kans op 30 Seconds to Mars, Bastille, Editors, Major Lazer... hierdoor).

Dat van 15 juni: zal wel gaan over Coldplay of Foo Fighters... kan toch niet meteen iets anders bedenken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken