Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Fuck that, paar mooie namen naar Graspop, geen Eminem... Nu mag er zeker een mooi pakketje komen morgen The Strokes, The Struts: maakt allemaal niet uit, als er maar wat meer rock in gepompt wordt. Komaan Herman, laat u gaan!
Wat is een een groter contrast met Pink dan een metalband? Misschien Ghost of iets dergelijks dat tijdens Pink in de Barn staat? Het maakt me wel weer des te meer benieuwd dit.
ik denk aan Parkway drive? Groter contrast kan niet. Staan op hurricane en southside vrij hoog dus zie het wel gebeuren[/quote]
Contrast met P!nk? Wat zal ik blij zijn met de toevoeging van System Of A Down
Extra Concert in Hannover....
Zou hem graag eens aan het werk zien maar komt blijkbaar niet naar België (Wat ik raar vind want hadden er enkele jaren geleden wel interesse in maar is toen alleen in de UK gekomen)
Wat is een een groter contrast met Pink dan een metalband? Misschien Ghost of iets dergelijks dat tijdens Pink in de Barn staat? Het maakt me wel weer des te meer benieuwd dit.
ik denk aan Parkway drive? Groter contrast kan niet. Staan op hurricane en southside vrij hoog dus zie het wel gebeuren
Contrast met P!nk? Wat zal ik blij zijn met de toevoeging van System Of A Down [/quote]
Vorige keer stond Pink voor Rammstein, dus misschien dat ik daarom Pink en metal niet zo’n groot contrast vind. Bij groot contrast denk ik dan eerder aan een Bon Iver of Thom Yorke, of juist the Chemical Brothers.
Geen Bon Iver op Rock Werchter: We are very happy to announce that Bon Iver will headline Summerfest on June 29, 2019! Join us in Milwaukee along with special guests Lord Huron and Julien Baker.