Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Nu the strokes niet zijn bevestigd voor Primavera. Verwacht ik niet dat die nog ergens gaan touren... snap niet waar de kans daar nog groot op is...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
Wel jammer van Eminem. Was een leuke manier geweest om dat jeugd sentiment te herleven. Tame Impala kan niet missen lijkt mij toch?

Oscar and the Wolf - P!nk -Tame Impala
BMTH - The Cure - Tool
Macklemore - F+tm - M&S
Janelle Monae - Tenacious D - Muse

Hier denk/hoop ik nog een beetje op met een realistische kijk.

Zullen er morgen namen komen? Ik verwacht zelf eigenlijk pas wat na kerst maar het mag natuurlijk altijd.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Fuck that, paar mooie namen naar Graspop, geen Eminem... Nu mag er zeker een mooi pakketje komen morgen :p The Strokes, The Struts: maakt allemaal niet uit, als er maar wat meer rock in gepompt wordt. Komaan Herman, laat u gaan!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Ik vrees dat het helaas niet meer voor dit jaar zal zijn.

Vandaag voelde als de laatste kans op nieuws, gok dat volgende week al in het teken van de Warmste Week zal staan.

Januari is natuurlijk helemaal niet zo veraf.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.474
4.801
Warmste week is de week voor kerst toch?
Dus hopelijk volgende week nog een pakketje.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Thom Yorke naar NOS Alive!

I repeat: THOM YORKE naar NOS Alive! Een week na RW!

Een nieuwe prachtige Barn naam has emerged.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
387
61
Wat is een een groter contrast met Pink dan een metalband? Misschien Ghost of iets dergelijks dat tijdens Pink in de Barn staat? Het maakt me wel weer des te meer benieuwd dit.

ik denk aan Parkway drive? Groter contrast kan niet. Staan op hurricane en southside vrij hoog dus zie het wel gebeuren[/quote]
Contrast met P!nk? Wat zal ik blij zijn met de toevoeging van System Of A Down :p :p
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
Phil Collins 15 Juni
Extra Concert in Hannover....
Zou hem graag eens aan het werk zien maar komt blijkbaar niet naar België (Wat ik raar vind want hadden er enkele jaren geleden wel interesse in maar is toen alleen in de UK gekomen)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.474
4.801
Wat is een een groter contrast met Pink dan een metalband? Misschien Ghost of iets dergelijks dat tijdens Pink in de Barn staat? Het maakt me wel weer des te meer benieuwd dit.

ik denk aan Parkway drive? Groter contrast kan niet. Staan op hurricane en southside vrij hoog dus zie het wel gebeuren
Contrast met P!nk? Wat zal ik blij zijn met de toevoeging van System Of A Down :p :p[/quote]

Vorige keer stond Pink voor Rammstein, dus misschien dat ik daarom Pink en metal niet zo’n groot contrast vind. Bij groot contrast denk ik dan eerder aan een Bon Iver of Thom Yorke, of juist the Chemical Brothers.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.683
6.858
Vorige keer stond Pink voor Rammstein, dus misschien dat ik daarom Pink en metal niet zo’n groot contrast vind.

Wat is dit voor logica? Was even bang dat ik in t pinkpop topic zat met dit soort uitspraken... :wink:

Pink en metal niet zo’n groot contrast... laat me niet lachen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
Nu Travis Scott oké blijkt te zijn met headlinen op Woo Hah, lijkt het me ook een zekerheid dat hij Les Ardentes aandoet in plaats van RW.
 

ptjaeckx

Playlistbediener
2 jan 2018
10
0
Geen Bon Iver op Rock Werchter: We are very happy to announce that Bon Iver will headline Summerfest on June 29, 2019! Join us in Milwaukee along with special guests Lord Huron and Julien Baker.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken