Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.852
3.842
Florence zeldzaam op de festivalweides volgende zomer dus waarschijnlijk niet werchter lijkt me
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
mischien een rare gedachte maar zou het zo kunnen met het gerucht dat de stones komen ze er zelf nog niet uit zijn .
metelica die canceld en dus als organisatie opzoek naar vervaning , de stones voor classic maar omdat er nog geen goede vervanger is gevonden voor de uitval van metelica, houden ze de stones achter de hand voor werchter.
dit zou verklaren waarom er alleen nog maar iets voor boutiqeu is bekend gemaakt en het voor de rest nog stil is .
mischien wat ver gezocht maar toch

Zo uitzonderlijk laat is het nu toch ook nog niet om namen bekend te maken dat je er al iets achter moet gaan zoeken.

eerste naam 2017: 28 oktober
eerste naam 2016: 21 oktober
eerste naam 2015: 17 november
eerste naam 2014: 2 december

Zolang bands geen volledige tourschema's willen vrijmaken kiest Werchter het zowat een beetje.
 

Jerre93

Playlistbediener
2 feb 2016
49
16
Ik ben persoonlijk een super mega Metallica fan. ik volg ze ook op de voet.

Daarom wou ik eens vragen waar het gerucht dat ze hun europese tour zouden gecancelles hebben vandaan komt? of is dit eerder een gedachte?

FATM - THE XX dag verkoopt volgens mij helemaal snel uit. Werchter kan wel beter.
 

Erni

Playlistbediener
17 dec 2016
34
0
ze zitten tot begin mei in europa van eind mei tot aug doen ze een tour door noord america
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.648
703
Daarom wou ik eens vragen waar het gerucht dat ze hun europese tour zouden gecancelles hebben vandaan komt? of is dit eerder een gedachte?

Er was een gerucht dat Metallica een festivaltour zou houden; er waren al meerdere bronnen die dit aan hebben gegeven.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.149
2.090
Daarom wou ik eens vragen waar het gerucht dat ze hun europese tour zouden gecancelles hebben vandaan komt? of is dit eerder een gedachte?

Volgensmij kwam Zegut eerst naar buiten met een Metallica tour, waarna hij vlak voordat deze bekend zou weerder zei dat deze later zou plaats vinden.
Zegut heeft overigens wel vaker dingen goed gehad, maar ook fout dus heel veel kan je hier niet uit krijgen. Maar sommige wijzen wel naar een band die niet meer is gaan touren (volgensmij die nieuwe tour van GnR ook een beetje toch? Die schijnt ook pas heel recent gepland te zijn)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Hopen op Metallica op Graspop of Pinkpop of Werchter dan.

met GnR zat ik er naast, dus hoop voor je bij Metallica ook...

maar ben er bang voor, ook gezien een groot aantal festivals waar ze een enorm gerucht waren waar ze niet staan.
ze waren een enorm gerucht voor alle Download Festivals (dus UK, FR, ES en AUS) maar ook voor ee 3de (?) dag Rockavaria.
zou me echt verbazen als ze nu nog ergens tussen komen, zie ze (wéér) doorschuiven naar 2019 voor de festivals.
maar ja... geruchten he...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406

Wie krijgen we hiervan terug?

Heb ook een nieuw "overige festivals" topic geopend zoals er vorig jaar eentje was :')
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.316
9.040
Byrne naar Roskilde. Topnaam. Zie ik Werchter ook wel boeken, voor een plekje in de Barn.

Once In A Lifetime! Zo is de lineup weer eens niet same as it ever was.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.648
703
Gorillaz ook..Iijkt me echt een inkoppertje voor RW. David Byrne.... Wel heel erg cult. Talking Heads stuff is sowieso cool. Chainsmokers als sub?
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
NOS Alive net Queens of the Stone Age bevestigd op 13 juli. Ik heb toch de indruk dat dit 'm gaat worden als eerste aankondiging voor Werchter aanstaande vrijdag (dan is ook hun concert in 't Sportpaleis gepasseerd).
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.054
643
Ook daar op dezelfde dag als The National. En de kans is groot dat Mad Cool QOTSA en Pearl Jam op dezelfde dag heeft. Beloofd toch weer een mooi festivaljaar te worden...

Edit: oh nee, toch niet (dat laatste), QOTSA staat daar op zaterdag 14/7 en PJ volgens de geruchten op donderdag 12/7
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
Geruchten op een rijtje:

STERKE GERUCHTEN:
Head: Pearl Jam, The National, The XX, Gorillaz, Nick Cave, Depeche Mode, Queens Of The Stone Age
Others: Björk, The War On Drugs, The Prodigy, Volbeat, LCD Soundsystem, Massive Attack, Rise Against, Phoenix, Beck, David Byrne, Vince Staples, Fleet Foxes, MGMT, Enter Shikari, Yeah Yeah Yeahs, Real Estate, A Perfect Circle, Kaleo, Skunk Anansie, 30 Seconds To Mars, Hurts, The Hives, Jack Johnson, First Aid Kit, Lorde, Deerhunter, Sampha, Mogwai, Lykke Li, Sleaford Mods, Grizzley Bear, Hollywood Undead, Slaves, Rudimental, Father John Misty, Wolf Alice


VAGE GERUCHTEN:
Metallica, Arctic Monkeys, Kasabian, Florence & The Machine, Jack White, Noel Gallagher's High Flying Birds
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.316
9.040
Geruchten op een rijtje:

STERKE GERUCHTEN:
Head: Pearl Jam, The National, The XX, Gorillaz, Nick Cave, Depeche Mode, Queens Of The Stone Age
Others: Björk, The War On Drugs, The Prodigy, Volbeat, LCD Soundsystem, Rise Against, Phoenix, Beck, David Byrne, Fleet Foxes, MGMT, Enter Shikari, Yeah Yeah Yeahs, Real Estate, A Perfect Circle, Kaleo, Skunk Anansie, 30 Seconds To Mars, Hurts, The Hives, Jack Johnson, First Aid Kit, Lorde, Deerhunter, Sampha, Mogwai, Vince Staples, Lykke Li, Sleaford Mods, Grizzley Bear, Hollywood Undead, Slaves, Rudimental, Father John Misty, Wolf Alice

VAGE GERUCHTEN:
Metallica, Arctic Monkeys, Kasabian, Florence & The Machine, Jack White, Noel Gallagher’s High Flying Birds

De post hierboven is er eentje om in te kaderen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
neracroft wrote:
Geruchten op een rijtje:

STERKE GERUCHTEN:
Head: Pearl Jam, The National, The XX, Gorillaz, Nick Cave, Depeche Mode, Queens Of The Stone Age
Others: Björk, The War On Drugs, The Prodigy, Volbeat, LCD Soundsystem, Rise Against, Phoenix, Beck, David Byrne, Fleet Foxes, MGMT, Enter Shikari, Yeah Yeah Yeahs, Real Estate, A Perfect Circle, Kaleo, Skunk Anansie, 30 Seconds To Mars, Hurts, The Hives, Jack Johnson, First Aid Kit, Lorde, Deerhunter, Sampha, Mogwai, Vince Staples, Lykke Li, Sleaford Mods, Grizzley Bear, Hollywood Undead, Slaves, Rudimental, Father John Misty, Wolf Alice

VAGE GERUCHTEN:
Metallica, Arctic Monkeys, Kasabian, Florence & The Machine, Jack White, Noel Gallagher’s High Flying Birds

De post hierboven is er eentje om in te kaderen.

Ik zal het op tijd en stond proberen up-to-date te houden door een edit en dan quoten naarmate de pagina's volgen.
EDIT: Massive Attack (Mad Cool) staat er nu ook tussen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken