Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
Het zal gewoon zijn zoals tijdens de laatste tours door Europa. Ergen in de de eerste twee weken van december.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
430
22
Headliners Warrington’s Neighbourhood Weekender (eind mei in de UK): Noel Gallagher, Jake Bugg, Editors, Courteneers, Miles Kane, Kodaline, Circa waves en Blossoms. Allen kanshebbers voor begin juli in Europa lijkt me?
 

YFKTA

Playlistbediener
15 dec 2016
48
0
Misschien nog iets voor volgend jaar: Butthole Surfers zijn bezig aan een nieuwe plaat !
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.442
11.371
Werchter heeft denk ik erg veel vertrouwen in de eigen line-up, anders wacht je niet zo lang met de eerste namen. Gezien alles wat er komend jaar gaat touren, is de kans ook erg groot dat het een erg vette line-up gaat worden!

Of hebben ze moeite met het kiezen van de huisstijl voor 2018? Kan natuurlijk ook nog.

We hebben nog maar even geduld!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
Depeche Mode Pearl Jam Queens of the Stone Age Gorilaz zijn denk ik wel enkele namen die we de komende weken kunnen verwachten :wink:
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
Zoiets dan maar? :lol:

Depeche Mode - Queens Of The Stone Age - The War On Drugs
Gorillaz - The XX - 30 Seconds To Mars
Pearl Jam - The National - Jack White
Arctic Monkeys - Nick Cave - Rise Against
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.442
11.371
Zoiets dan maar?
1f606.svg


Depeche Mode – Queens Of The Stone Age – The War On Drugs
Gorillaz – The XX – 30 Seconds To Mars
Pearl Jam – The National – Jack White
Arctic Monkeys – Nick Cave – Rise Against

Ik teken ervoor! Alleen de Gorillaz dag is naar persoonlijke smaak een beetje zwak. Doe daar maar Volbeat/Metallica bij :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.316
9.040
Zoiets dan maar?
1f606.svg


Depeche Mode – Queens Of The Stone Age – The War On Drugs
Gorillaz – The XX – 30 Seconds To Mars
Pearl Jam – The National – Jack White
Arctic Monkeys – Nick Cave – Rise Against

Als we hierop kunnen afkloppen? Deze affiche is perfect! (En zou zelfs die van vorig jaar overschaduwen voor mij)

Alleen weet ik niet waar je Jack White plots uithaalt.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
neracroft wrote:
Zoiets dan maar?
1f606.svg


Depeche Mode – Queens Of The Stone Age – The War On Drugs
Gorillaz – The XX – 30 Seconds To Mars
Pearl Jam – The National – Jack White
Arctic Monkeys – Nick Cave – Rise Against

Als we hierop kunnen afkloppen? Deze affiche is perfect! (En zou zelfs die van vorig jaar overschaduwen voor mij)

Alleen weet ik niet waar je Jack White plots uithaalt.

Primavera Sound baas zei dat hij wel wou komen als er genoeg andere festivals hem ook willen, dus ls veel festivals interesse hebben zie ik hem zeker op festivals in Europa volgende zomer.
+ werkt ook aan een nieuw album momenteel.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Jack Johnson (Mad Cool) kan er ook maar bij zeker, wat een gigantische editie gaat dit worden.

Lol Florence in hetzelfde weekend als Dour, beeld je dat is in.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
FATM dus ook in de geruchtenmolen. Ik zie het Werchter wel doen, een headline constructie met The Xx - FATM. Op bijvoorbeeld de zaterdag, die dag koopt toch vanzelf uit. Zou wel een zwaktebod zijn als je ziet wat er toert, maar het kan dus.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Ik vond Florence de vorige keer zo'n matige en saaie afsluiter. Ik hoop dat ze haar dit jaar overslaan.
 

Erni

Playlistbediener
17 dec 2016
34
0
mischien een rare gedachte maar zou het zo kunnen met het gerucht dat de stones komen ze er zelf nog niet uit zijn .
metelica die canceld en dus als organisatie opzoek naar vervaning , de stones voor classic maar omdat er nog geen goede vervanger is gevonden voor de uitval van metelica, houden ze de stones achter de hand voor werchter.
dit zou verklaren waarom er alleen nog maar iets voor boutiqeu is bekend gemaakt en het voor de rest nog stil is .
mischien wat ver gezocht maar toch
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
Ondertussen wordt er op de weide in ieder geval doorgewerkt aan een nieuwe grasmat

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.316
9.040
FATM dus ook in de geruchtenmolen. Ik zie het Werchter wel doen, een headline constructie met The Xx – FATM. Op bijvoorbeeld de zaterdag, die dag koopt toch vanzelf uit. Zou wel een zwaktebod zijn als je ziet wat er toert, maar het kan dus.

Inderdaad een zwaktebod, als je ziet hoe vaak ze er de afgelopen jaren stond. Vorig jaar was het echt op, en er stond erg weinig volk voor een zondagsafsluiter.

Eentje voor Pukkelpop, vind ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken