Heerlijk Weekend gehad, vijf dagen lang feesten springen zuipen en bruin worden.
Hoogtepunt was voor mij SOAD met aansluitend Linkin Park. Laatstgenoemde is een ervaring om nooit te vergeten, heerlijk meegeschreeuwd met alle nummers met als hoogtepunt in the end. Geweldige sfeer vooraan. Dat mensen LP niks vonden kan ik niet begrijpen, ach wellicht komt het omdat de muziek heel veel jeugdige herinneringen opnoemen.
Wat betreft Foo Fighters was ik erg teleurgesteld. Niet zozeer van het optreden (wat af en toe wel wat meer tempo in nummerwisselingen mocht hebben) maar meer van het publiek. Man man man.. wat heb ik me zitten ergeren aan de mensen die vooraan stonden en gewoon geen enkel lied mee konden zingen en een beetje verdwaald om zich heen keken. Ga dan op z'n minst achteraan staan. Het was nog erger dat er twee reuzen van dik boven de 2 meter voor ons stonden waardoor we bijna niks konden zien van het optreden. En dan ook nog mensen op de rug nemen, ik werd gek! Nee ik ben een zeer grote Foo Fighters fan maar deze ervaring was verschrikkelijk
:-x
Verder nog een zeer groot pluspunt wat hier weinig genoemd wordt: DROPKICK MURPHY'S!! Wat een geweldige sfeer, ik heb zitten roeien, dansen met onbekende mensen en meermaals deelgenomen aan enkele moshpits.
Arcade Fire en Radiohead waren super, alhoewel het nogsteeds niet mijn muziek is. Kings of Leon daarentegen is wel mijn muziek, maar live kunnen ze mij niet overtuigen en zijn ze gewoon niet headline waardig.
Eten, drinken en de toiletten waren op het festivalterrein super geregeld. Wel erg druk de laatste dagen.
De camping was ook prima, alleen lange wachtrijen voor de toiletten en wc's. Bij de afterparty's werden veel van dezelfde nummers gespeeld maar we hebben ons meermaals tot 4 uur vermaakt met wederom een goede sfeer. Tot slot wil ik nog even melden dat het verlaten van het parkeerterrein maandag erg lang duurde. Wij hebben maarliefst 3 uur stilgestaan voordat wij van de parking tot aan de hoofdweg waren. Hier moeten ze het komend jaar echt iets op verzinnen.