Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Nouja ik denk dat áls hij de kans krijgt om Boutique the headlinen, dan zie ik dat eerder gebeuren. De vraag is dan wel of dat ook gebeurt. Het rijtje van afgelopen jaren(2010 - prince, 2012 - metallica, 2013 - Muse) bevat toch wel wat grotere artiesten. Nouja we zullen zien. Ik zie Kravitz op Werchter als sub iig wel zitten.

Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom Disclosure nógsteeds als kanshebber gezien wordt. We hebben ons rijtje dance-namen, wat toch een groot deel zal zijn. Settle was vorig jaar Rock Werchter ook al uit, toen ze er ook al stonden, en ze hebben geen nieuw album aangekondigd. Daarbij staan ze ook nog eens op Pukkelpop.

Ik weet niet of iemand anders iets over Disclosure heeft gezegd, maar ik zei alleen dat ik er op hoop. voor de rest schrijf ik alle namen van pukkelpop af voor RW ;)

Er zijn blijkbaar bronnen die spreken van Lenny Kravitz op Pinkpop. Zou meteen ook een sub kunnen zijn voor Werchter dan. Lenny Kravitz en Florence + The Machine als ontbrekende subs?

Mocht hij nog uit de hoge hoed getoverd worden ben ik erg blij. Paar jaar terug naar z'n concert geweest in Ahoy en dat was meesterlijk. Zou makkelijk kunnen subben, en een mooie aanvulling zijn voor de vrijdag! Zijn het betrouwbare bronnen?

Er zijn blijkbaar bronnen die spreken van Lenny Kravitz op Pinkpop. Zou meteen ook een sub kunnen zijn voor Werchter dan. Lenny Kravitz en Florence + The Machine als ontbrekende subs?

Mocht hij nog uit de hoge hoed getoverd worden ben ik erg blij. Paar jaar terug naar z’n concert geweest in Ahoy en dat was meesterlijk. Zou makkelijk kunnen subben, en een mooie aanvulling zijn voor de vrijdag! Zijn het betrouwbare bronnen?

Een of ander Nederlands krantje (Aardschok), geen idee hoe betrouwbaar het is. Maar het is zo'n vreemde naam om in het wilde weg mee te smijten aangezien hij nog geen enkele datum voor 2014 heeft. Daarom dat ik vermoed dat ze weldegelijk meer weten.

Ha allemaal! Terug van weggeweest dus kan me weer mengen in het werchter geneuzel.

Heb nu nog niet veel zinnigs te zeggen behalve dat ik denk dat disclosure/Macklemore nu wel geschrapt kunnen worden door PkP. Maar dat zal hier wel bekend zijn denk ik. Genoeg dance namen en Macklemore vraagt.blijkbaar een hoge spot. Dat gaat Werchter nooit van zijn leven doen.

Edit: ben te enthousiast met mijn terugkomst haha. Hier zijn ze er ook al achter gezien de geruchtenlijst. Excuus

<div class="d4p-bbt-quote-title">Heemstock wrote:</div>

Mocht hij nog uit de hoge hoed getoverd worden ben ik erg blij. Paar jaar terug naar z’n concert geweest in Ahoy en dat was meesterlijk. Zou makkelijk kunnen subben, en een mooie aanvulling zijn voor de vrijdag! Zijn het betrouwbare bronnen?

Een of ander Nederlands krantje (Aardschok), geen idee hoe betrouwbaar het is. Maar het is zo’n vreemde naam om in het wilde weg mee te smijten aangezien hij nog geen enkele datum voor 2014 heeft. Daarom dat ik vermoed dat ze weldegelijk meer weten.

OK, nu weet ik wel zeker dat Lenny The Rolling Stones zal supporten. Hij staat ook op Pinkpop + de support op TW Classic zal 'een artiest' zijn die 'vooral hits scoorde in de jaren '90 + een Belgische band'. Deze info stond hier: http://www.iorr.org/talk/read.php?1,1986987 maar de link is momenteel dood.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Heemstock wrote:</div>

Een of ander Nederlands krantje (Aardschok), geen idee hoe betrouwbaar het is. Maar het is zo’n vreemde naam om in het wilde weg mee te smijten aangezien hij nog geen enkele datum voor 2014 heeft. Daarom dat ik vermoed dat ze weldegelijk meer weten.

OK, nu weet ik wel zeker dat Lenny The Rolling Stones zal supporten. Hij staat ook op Pinkpop + de support op TW Classic zal ‘een artiest’ zijn die ‘vooral hits scoorde in de jaren ’90 + een Belgische band’. Deze info stond hier: http://www.iorr.org/talk/read.php?1,1986987 maar de link is momenteel dood.

Lijkt me heel plausibel, en dan Triggerfinger als Belgische act ofzo?

Maar goed, dat zou wel weer een optie minder zijn voor Werchter.

waarschijnlijk die band die ook in de wereld draait door was vorige week, kan ff de naam niet herinneren ;)

Leaks en zelfbevestigingen<br>
. Bombay Bicycle Club

Heb ik iets gemist ? waar komt dit vandaan ? linkje iemand ?

Wat ik me kan herinneren, omdat het een paar keer gezegd is, hebben ze dat gezegd tijden een optreden. misschien trouwens een idee om leaks en zelfbevestigingen te ondersteunen met de bron op de eerste pagina

Donderdag:
Must See = Dropkick Murphys, Skrillex, The Opposites
Skip = Daptone Super Soul Revue, Arsenal, Valerie June

Vrijdag:
Must See = Arctic Monkeys, Foster the People, George Ezra
Skip = Rodrigo Y Gabriela, Trixie Whiltey, The 1975

Zaterdag:
Must See = The Black Keys, Imagine Dragons, Trentemøller (en Pearl Jam natuurlijk)
Skip = Pixies, Agnes Obel, Triggerfinger

Zondag:
Must See = Bastille, MGMT, Stromae
Skip = Birdy, Passenger, Angus and Julia Stone

Zo, we zijn weer terug van een weekendje Where The Wild Things Are. Goed nieuws voor de Werchter-gangers: Trentemoller en Moderat maakten indruk en Franz Ferdinand was gewoon weer een ouderwets feestje! Leuk trouwens om hier die, nogal uiteenlopende, must-sees en skips van iedereen te lezen. Ik doe ook maar een poging, waarbij ik even voorbij ga aan Metallica en AM. Die spreken wat mij persoonlijk betreft wel voor zich.

Donderdag
Must-see = Robert Plant, London Grammar en Warpaint (en Metallica dus)
Skip = Milow, Wombats en Arsenal

Vrijdag
Must-see = Eels, Rodrigo y Gabriela en Foster The People (en AM dus)
Skip = Crystal Fighters, The 1975 en The Subs

Zaterdag
Must-see = The Black Keys, Trentemoller en Pixies
Skip = Midlake, Kodaline en Biffy Clyro

Zondag
Must-see = Interpol, Foals en Parquet Courts
Skip = Passenger, Birdy en Metronomy

<div class="d4p-bbt-quote-title">Everyknight wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Kereltje wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Heemstock wrote:</div>

OK, nu weet ik wel zeker dat Lenny The Rolling Stones zal supporten. Hij staat ook op Pinkpop + de support op TW Classic zal ‘een artiest’ zijn die ‘vooral hits scoorde in de jaren ’90 + een Belgische band’. Deze info stond hier: http://www.iorr.org/talk/read.php?1,1986987 maar de link is momenteel dood.

Ik denk ook aan Triggerfinger. Zij stonden vorig jaar immers al op 1 affiche met The Rolling Stones (Hyde Park). En maakt niet uit dat zij ook al op Rock Werchter spelen, vorig jaar speelde Balthazar zowel op RW, TW Classic als Boutique.

Ik denk ook aan Triggerfinger. Zij stonden vorig jaar immers al op 1 affiche met The Rolling Stones (Hyde Park). En maakt niet uit dat zij ook al op Rock Werchter spelen, vorig jaar speelde Balthazar zowel op RW, TW Classic als Boutique.

niet een overkill aan namen dan in vergelijking met vorig jaar? voor Werchter Boutique is trouwens al een topic, dus daar kunnen we misschien verder speculeren over dit onderwerp en het hier houden op gewoon Werchter ;)

Donderdag
Must see: metallica, robert plant, gesaffelstein, dropkick murphys
skip: valerie june, milow, white lies

Vrijdag
(niet aanwezig :'(

zaterdag
Must see: Trentemoller, pearl jam, pixies, biffy clyro
skip: agnes obel, haim, midlake

zondag
must see: franz ferdinant, babyshambles, chase & status, stromae
skip: birdy, passenger, angus & julia stone

en btw: ik denk dat pixies op de main zal staan! :)

Net een documentaire over Rodriguez gezien, wat een opperbaas is dat, beter komt hij spelen!

Deze vrijdag wel namen mensen of zullen we nog een weekje langer moeten wachten?

Ik ben ook benieuwd of er deze week namen komen. Ik vraag het me af omdat deze week al namen van pukkelpop kwamen. Let's hope so...

Nou, dan ook maar mijn must see/skip lijstje.

Ik kan nu natuurlijk niet achterblijven, beter laat dan nooit ;-)

Donderdag:
Must See: Metallica (duh), Placebo, Miles Kane, Dropkick Murphys (Opposites is ook soort van must see omdat ze zo'n lomp feestje bouwen, verder kutmuziek)
Skip: Milow, Warpaint, Valerie June

Vrijdag:
Must See: Arctic Monkeys (duh), The Subs, Parov Stelar Band
Skip: Katy B, Trixie Whitley, Sam Smith

Zaterdag:
Must See: Pearl Jam (duh), The Black Keys, Triggerfinger, Pixies, Biffy Clyro, Imagine Dragons, The Temperance Movement
Skip: Haim, Agnes Obel, Kodaline

Zondag:
Must See: Interpol, Foals, Reignwolf, Passenger (sorry jongens, guilty pleasure ;-) )
Skip: MGMT, Metronomy, Birdy (al ga ik misschien wel even luisteren of ze live ook zo'n goeie stem heeft)
KoL is een beetje een twijfelgeval, ik ga denk tegen het einde wel even kijken voor Sex on Fire en Use Somebody, vorig jaar op Pinkpop gemist omdat we halverwege ons verveelden en wegliepen. Dus soort van halve skip, halve must see...

Users who are viewing this thread