Roadburn 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.002
6.300
Haha, mooi hoe dat in 11 dagen er toch in kan sluipen
Een gebrek aan ruggengraad haha ;)

Ik zat eerst te denken aan dag kaart. Maar dan komen er toch de twijfels van welke dag, en ga je de dagen bekijken. Dan twijfel je tussen dagen, dan komt er White Ward er nog bij. Deze week toch meer tijd gehad voor de playlisten toch nog wat dingetjes ontdekt. Voordatje het weet pikken ze zomaar meer dan 200,- uit je zak :(. Leven van een muziekliefhebber is niet altijd makkelijk.
 

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
310
296
Panopticon heeft gisteren een (heel goed) nieuw album gedropped. Misschien een kanshebber? Zie dat hij in 2018 ook al 2x op Roadburn heeft gestaan.
Gisteren op instagram:
There will be some special reissues and a slew of shows announced soon both in Europe and America... and this year we will be performing songs off of " the rime of memory", "and again into the light" and much of "roads to the north", including several shows where we play roads in its entirety. I'm looking forward to seeing yall out there. Cheers!

Lijkt me een goede kanshebber! Vooral ook het feit dat ze dus ook een aantal shows gaan doen waar ze Roads to the North in zijn geheel zullen spelen. Ik zou het in ieder geval heel tof vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

fred alweer..

Support act
27 jan 2023
814
630
Gisteren op instagram:


Lijkt me een goede kanshebber! Vooral ook het feit dat ze dus ook een aantal shows gaan doen waar ze Roads to the North in zijn geheel zullen spelen. Ik zou het in ieder geval heel tof vinden.
Oef, dit doet mij dan wel een dagkaartje overwegen dan weer 🤔
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.402
14.123
Is het al tijd voor een nieuw leakje...? Tuurlijk! Zelfs op dit tijdstip.

Het Italiaanse STORMO, de post-metal/hardcoregroep, staat 19 april op Roadburn. Keurig!
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax en Indiaantje89

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.969
2.717
Is het al tijd voor een nieuw leakje...? Tuurlijk! Zelfs op dit tijdstip.

Het Italiaanse STORMO, de post-metal/hardcoregroep, staat 19 april op Roadburn. Keurig!
Is dit de eerste keer dat Roadburn een Left of the Dial naam van het jaar ervoor heeft? Wel een prima band.

Edit: en hopelijk betekent dit snel weer nieuwe namen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.002
6.300
Mooi hopelijk snel weer wat nieuwe namen. Ondertussen al flink weer wat Roadburn kennis bijgespijkerd. En toch al een mooi lijstje met namen die ik ondertussen wil zien:

o.a. The Jesus & Mary Chain, Khanate, Blood Incantation, Agriculture, Alber Jupiter, Benefit, Birds In Row, Cloakroom, Dödsrit, Drowse, Fluisteraars, Forest Swords, Fuck Money, Hexvessel, Knoll, Lana Del Rabies, Richard Dawson, Sunrot, Torpor, Use Knife, Wiegedood en White Ward.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.402
14.123
Is dit de eerste keer dat Roadburn een Left of the Dial naam van het jaar ervoor heeft? Wel een prima band.

Edit: en hopelijk betekent dit snel weer nieuwe namen.
Daar vraag je wat...
Mooi hopelijk snel weer wat nieuwe namen. Ondertussen al flink weer wat Roadburn kennis bijgespijkerd. En toch al een mooi lijstje met namen die ik ondertussen wil zien:

o.a. The Jesus & Mary Chain, Khanate, Blood Incantation, Agriculture, Alber Jupiter, Benefit, Birds In Row, Cloakroom, Dödsrit, Drowse, Fluisteraars, Forest Swords, Fuck Money, Hexvessel, Knoll, Lana Del Rabies, Richard Dawson, Sunrot, Torpor, Use Knife, Wiegedood en White Ward.
Ik weet dat er o.a. staat, maar vergeet Chelsea Wolfe, HEALTH, Lankum, Laster, Patriarchy en Ragana niet. Wel leuk om te zien dat je toch wel een aardig lijstje hebt!
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.969
2.717
Daar vraag je wat...
Bad Breeding zou op allebei hebben gestaan, ware het niet dat de drummer zijn been brak voor LOTD en corona tot tweemaal toe roet in het eten gooide voor Roadburn (totdat ze er vorig jaar alsnog stonden).
Ik weet dat er o.a. staat, maar vergeet Chelsea Wolfe, HEALTH, Lankum, Laster, Patriarchy en Ragana niet. Wel leuk om te zien dat je toch wel een aardig lijstje hebt!
En Uboa met haar The Origin of My Depression set
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.002
6.300
Daar vraag je wat...

Ik weet dat er o.a. staat, maar vergeet Chelsea Wolfe, HEALTH, Lankum, Laster, Patriarchy en Ragana niet. Wel leuk om te zien dat je toch wel een aardig lijstje hebt!
Chelsea Wolfe en Health willen bij mij nog niet echt landen. Lankum had ik op BKS gezien en is ook niet helemaal mijn cup of tea. Wil niet zeggen dat ik ze niet mee ga pakken hoor.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.402
14.123
Dit was toch nog niet bekend?
Een heerlijk nieuw commisioned project: Die Wilde Jagd komt samen met het Metropole Orkest naar Roadburn mee om Lux Tenera - A Rite to Joy te spelen.
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
564
1.331
Dit was toch nog niet bekend?
Een heerlijk nieuw commisioned project: Die Wilde Jagd komt samen met het Metropole Orkest naar Roadburn mee om Lux Tenera - A Rite to Joy te spelen.
Volgens mij inderdaad net bekend gemaakt. Zag het voorbij komen. Klinkt interessant in ieder geval.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.002
6.300
Ik vond De Wilde Jagd vorige keer een beetje tegenvallen maar met Orkest is altijd wel weer tof ja.
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
564
1.331
Angry Blackmen
Arms and Sleepers
Couch Slut performing You Could Do It Tonight
Death Goals
Dool performing The Shape of Fluidity
Fluisteraars presents: Manifestaties van de Ontworteling
Grails
Inter Arma performing New Heaven
JeGong
John Francis Flynn
Kavus Torabi
Miaux
Pruillip
Scaler
Spill Gold
Stormo
Takh
The Keening performing Little Bird
Tusmørke
Verwoed performing The Mother
Void Ov Voices presents Roadburn to Sungate
Xiu Xiu presents The police bear such resemblance to those they pursue
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

Gebruikers die dit onderwerp bekijken