Roadburn 2024

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
278
250
Chelsea Wolfe en vooral clipping. heel blij mee. The Jesus and Mary Chain, Lankum, Agriculture, Dödsrit en Fluisteraars zijn allemaal namen die ik graag eens zou willen zien. Rest nog niet bekend mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.177
Hé... Grauzone!

Eerlijk is eerlijk, heel blij dat er weer zo geprogrammeerd gaat worden, maar kan me ook voorstellen dat er zat mensen gaan afhaken. The Jesus and Mary Chain is zeer netjes, net als Chelsea Wolfe en clipping. Benieuwd hoe Lankum gaat werken en dan inderdaad als verwacht Agriculture. Fluisteraars en Hexvessel erbij, top!

Krijg er ook nog geen wow-gevoel bij, maar ik vind het wel gewoon tof.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.954
2.691
Hé... Grauzone!

Eerlijk is eerlijk, heel blij dat er weer zo geprogrammeerd gaat worden, maar kan me ook voorstellen dat er zat mensen gaan afhaken. The Jesus and Mary Chain is zeer netjes, net als Chelsea Wolfe en clipping. Benieuwd hoe Lankum gaat werken en dan inderdaad als verwacht Agriculture. Fluisteraars en Hexvessel erbij, top!

Krijg er ook nog geen wow-gevoel bij, maar ik vind het wel gewoon tof.
Ik denk dat Lankum wel een succes gaat worden. Het was op BKS al briljant en dit soort dingen zijn op Roadburn eigenlijk altijd wel een hoogtepuntje.

Verder vind ik het ook wel redelijk wow. Er komt ongetwijfeld nog genoeg moois bij en dit bestaat al voor meer dan de helft uit must-sees.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.177
Ik denk dat Lankum wel een succes gaat worden. Het was op BKS al briljant en dit soort dingen zijn op Roadburn eigenlijk altijd wel een hoogtepuntje.

Verder vind ik het ook wel redelijk wow. Er komt ongetwijfeld nog genoeg moois bij en dit bestaat al voor meer dan de helft uit must-sees.
Da's niet wat je wil als bezoeker! ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.659
6.799
Ze zijn nu live op insta de line up en de totstandkoming ervan aan het uitleggen, best interessant
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.822
4.774
Ik verlang toch terug naar 10 jaar terug en verder. Ik groei iig niet mee met de veranderingen in de programmering. Al zijn er ieder jaar genoeg boeiende acts te ontdekken.
Khanate maakt het al de moeite waard komend jaar. The Jesus and Mary weer eens leuk om te zien en ook wel nieuwsgierig naar Lankum, Chelsea Wolfe, Hexvessel en Fluisteraars. Ach, wat ben ik aan het miepen... tijdens clipping. zal er vast iets anders interessants staan of een goede eetpauze.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.659
6.799
Curator programma is on hold ivm hoe moeilijk het is bands te boeken. Zeker underground zijn bands ook steeds meer geforceerd om strategische keuzes te maken als het om touren gaat, wat van Roadburn veel geduld vergt, en maakt dat veel wensen niet in vervulling kunnen gaan. Maar, tussen de huidige aankondigingen zitten al heel veel lang gekoesterde wensen die wel in vervulling gaan, met name The Jesus and Mary Chain, die ze veel te groot achtte voor Roadburn tot ze via hun nieuwe Nederlandse management toch interesse bleken te hebben. Mooi verhaal. Maar veel meer grotere namen moeten we verder niet verwachten lijkt het, op basis van wat Walter zegt. Dat zijn zo’n beetje mn takeaways van de stream zojuist.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en Fluxion

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.177
't Is dat ik ze nu toevallig in een ander topic voorbij zie komen, maar Kairon; IRSE! mag hun optreden op Roadburn Redux opvolgen met een optreden op het echte festival. Daarvoor volgens mij alweer een eeuwigheid geleden dat ze überhaupt in de Benelux hebben gestaan. Met een nieuw album onder de arm, dat volgend jaar uitkomt, is het in ieder geval een welkome en relevante toevoeging!
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.822
4.774
't Is dat ik ze nu toevallig in een ander topic voorbij zie komen, maar Kairon; IRSE! mag hun optreden op Roadburn Redux opvolgen met een optreden op het echte festival. Daarvoor volgens mij alweer een eeuwigheid geleden dat ze überhaupt in de Benelux hebben gestaan. Met een nieuw album onder de arm, dat volgend jaar uitkomt, is het in ieder geval een welkome en relevante toevoeging!
Komt goed 😊. Fijn dat er nog meer fans van deze Finnen zijn.
 
  • Confetti
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.177
Komt goed 😊. Fijn dat er nog meer fans van deze Finnen zijn.
Ik vind dit eigenlijk vooral slecht nieuws voor m'n portemonnee :)

Absoluut. Alle albums tot nu toe luisteren lekker weg. Maar is dit qua verandering dan nog binnen de limiet voor je? Of doelde je daarmee meer op rap/hip-hop?
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.822
4.774
Ik vind dit eigenlijk vooral slecht nieuws voor m'n portemonnee :)

Absoluut. Alle albums tot nu toe luisteren lekker weg. Maar is dit qua verandering dan nog binnen de limiet voor je? Of doelde je daarmee meer op rap/hip-hop?
Dat laatste ja. Daar heb ik niks mee en nooit mee gehad. Al snap ik een clipping. in het concept van Roadburn best goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.177
Ik heb nog nooit zoveel overnachtingsmogelijkheden gezien voor Roadburn... Echt een overvloed aan pagina's op Ticketmaster.
Hier kan je morgen trouwens, om 12.00, een driedagenticket kopen i.p.v. 19.00. De rest, ook dagkaarten, is eigenlijk allemaal op 19.00 gericht, dus apart. Geen idee of je een code nodig hebt.

En anders moet je vanavond even naar Tilburg gaan om al eerder je slag te slaan.
 

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
278
250
Panopticon heeft gisteren een (heel goed) nieuw album gedropped. Misschien een kanshebber? Zie dat hij in 2018 ook al 2x op Roadburn heeft gestaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken