Roadburn 2024

Arms and Sleepers en JeGong. Wat tof! Hebben dus weer een doosje Pelagic opengetrokken.

DOOL is dikke prima, Inter Arma en Verwoed gaan, STORMO wisten we al maar is vet, Takh is uiteraard een mooie boeking. Tusmørke kan ik wel aanraden en Xiu Xiu en Fluisteraars zijn natuurlijk fantastisch.

Pruillip ken ik alleen van naam, maar dat zal wel lekker obscuur zijn.

Toch weer dichter bij een ticket...

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Van deze lading namen ken ik toch wel het minste tot nu toe, enkel Fluisteraars en Xiu Xiu ben ik bekend mee. Komende dagen eens wat namen gaan checken!

Heerlijk aantal oldschool Roadburn namen (eindelijk). Inter Arma en DOOL allebei met een nieuw album op Roadburn. Dat wordt genieten.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ni heeft zichzelf bevestigd op hun tourposter.
Oeh! Dan wordt het misschien tijd wel tijd om een ticket aan te schaffen. Enorm fijne toevoeging en ik ga er (misschien tegen beter weten in) nog steeds vanuit dat Kairon; IRSE! komt en dat zijn echt wel twee namen die ik graag zie. Waarschijnlijk zit er nog iets bij dat uit de lucht komt vallen en wat leuke acts die ik nog niet ken. Lastig...

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Erg toffe boeking. Blij met m'n weekendticket. Kairon; IRSE!, Polymoon en Oranssi Pazuzu zijn allemaal nog van harte welkom. Kiitos!

Erg toffe boeking. Blij met m'n weekendticket. Kairon; IRSE!, Polymoon en Oranssi Pazuzu zijn allemaal nog van harte welkom. Kiitos!
Hoop ook nog op i Häxa (sorry, VK, al denk je door de naam dat ze Zweeds zijn), maar ik ben bang dat dat eerder voor volgend jaar omdat ze pas aan het einde van het jaar een album uitbrengen, al brengen ze, à la Beach House, gedurende het jaar de nummers wel al als EP uit.

Maar wat je noemt is ook heel erg welkom!

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Jaloers op jullie kennis. Ik heb geen idee wat er nog bij zou willen zien voor Roadburn. Voor mij is Roadburn nog vooral veel ontdekken, en dat is ook wat het tof maakt voor mij. Als ik de playlist opzet dan valt er steeds zoveel te ontdekken, en in de meeste gevallen is het dan nog raak ook.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Zouden we Spectral Voice misschien nog kunnen verwachten? Hebben net een nieuw album uit en drie van de vier leden zijn toch al aanwezig met Blood Incantation. Alleen spelen die natuurlijk wel al twee keer.

Als het goed is, zijn deze nog niet aangekondigd:

Het elektronische duo HIDE staat de 20ste op Roadburn.

Lijkt erop dat Hexvessel ook een tweede show doet, op de 19de. Zeker weten doe ik het natuurlijk niet.

Ze zijn niet zo zorgvuldig bij Swamp Booking, zullen we maar zeggen.

Hoop ook nog op i Häxa (sorry, VK, al denk je door de naam dat ze Zweeds zijn), maar ik ben bang dat dat eerder voor volgend jaar omdat ze pas aan het einde van het jaar een album uitbrengen, al brengen ze, à la Beach House, gedurende het jaar de nummers wel al als EP uit.

Maar wat je noemt is ook heel erg welkom!
We krijgen nieuws (heel binnenkort)! En ATG kondigt net precies i Häxa aan, dus er is hoop!

GHWHAnQXkAAcZGz

Dit doet we vooralsnog weinig, maar uiteraard weer veel wat ik niet ken

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Nee, kan ook nog niet zeggen dat deze drop me veel doet. Maar ken er ook maar heel weinig van.

Iemand de Q&A nog bekeken van de week? Is daar nog iets interessant uit gekomen, ik heb zelf geen Insta.

Dit gaat hem nu worden, uiteraard nog even wachten wat het blokkenschema gaat brengen.

Donderdag: Chelsea Wolfe, Uboa, Hexvessel, Inter Arma, Spill Gold, White Ward, Wiegedood.

Vrijdag: Health, Blood Incantation, Albert Jupiter, Benefits, Dool, Fluisteraars, Forest Swords, Fuck Money, MIAUX, Pruillip, Xiu Xiu

Zaterdag: Khanate, Blood Incantation, Agriculture, Birds In Row, Couch Slut, Drowse, John Francis Flynn, Knoll, Lana Del Rabies, Richard Dawson, Sunrot, Torpor (deze dag is stacked, gaan nog harde keuzes valllen)

Zondag:
The Jesus & Mary Chain, Cloakroom, Dödsrit, Fluisteraars, JeGong, Verwoed, Hilary Woods, Neptunian Maimalism

Al bij een al een mooie line-up. Vooral zin in vrijdag en zaterdag.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave en Joslittel
Komt goed 😊. Fijn dat er nog meer fans van deze Finnen zijn.
Heel klein beetje teleurgesteld wel, trouwens.

Zit nog steeds te dubben over een ticket. Denk wel dat er genoeg te zien valt (zie hieronder), al moet ik nog steeds veel te veel luisteren, maar ik blijf er bij dat de 'wow' nog steeds ontbreekt.

Donderdag: Chelsea Wolfe, clipping. UBOA, Arms and Sleepers, Hexvessel, Thantifajxath, Wiegedood, Lord Spikeheart, Brigid Mae Power.
Vrijdag: HEALTH, Blood Incantation, clipping., DOOL, Fluisteraars, Patriarchy, Pruillip, Tusmørke, Xiu Xiu, Hedvig Mollestad Trio, Mat McNerney, Lucy Kruger & the Lost Boys.
Zaterdag: Lankum. Blood Incantation, UBOA, Kavus Torabi, Agriculture, Birds in Row, Ragana, Richard Dawson, Ni, Raw Fish's Heavy Jazz Jam.
Zondag: The Jesus and the Mary Chain, UBOA, Die Wilde Jagd & Metropole Orkest, Fluisteraars, jeGong, Laster, Verwoed, Neptunian Maximalism.

Ik wilde zeggen dat hier een paar namen tussenstaan die opeens op de line-up staan, maar blijkbaar is er twee uur geleden ook een aankondiging geweest voor Paradox met fijne toevoegingen!
428496291_952881862873865_3040717992718293262_n.jpg

Users who are viewing this thread