Die pendelmomenten zijn inderdaad vervelend. Idealiter heb je een paar bands achter elkaar in hetzelfde gebied, maar zeker op zondag is dat gewoon niet mogelijk zonder de Engine Room erbij.Ik heb eerlijk gezegd best veel pendelmomenten dit jaar van de 013 naar Spoorzone. Ook veel dingen in de NEXT dit jaar, waar ik vorig jaar weinig ben geweest (uiteraard wel bij Have A Nice Life).
Ik moet zeggen dat ik tijdens het festival vaak voor snelheid kies. Een flinke gezonde warme maaltijd in de middag thuis en dan iets snels in de avond. Dan kom je toch al gauw op een foodtruck of een shady tentje onderweg uit. Dus ik zit zelf ook nog te wachten op een echte snelle optie, die ook kwalitatief goed is.Heeft er iemand nog goede eettips rond Roadburn in de stad?
Prima opties waar je ook nog wel met enige snelheid kunt eten zijn:
- Steck013
- Leuke kroeg met een prima gevarieerde menukaart vlakbij de Little Devil en op 5-10 minuten van de meeste locaties
- Xu Noodle Bar
- Favoriet bij veel Roadburn bezoekers, vlakbij 013 en met vaak ook korting op vertoon van je bandje. Zelf nooit geweest, maar ik ken via via de eigenaren
- LOC Brouwerij
- Brewpub de Hall of Fame / Koepelhal en sinds enige tijd ook met een prima dinerkaart
- Gourmet Market
- Foodhal waar je bij allerlei aanbieders eten kunt bestellen. Handig als iedereen zin heeft in iets anders en je snel wilt beslissen. Recht naast het station, vlakbij Hall of Fame/Koepelhal
- Gist
- Klein tentje in een zijstraatje van de winkelstraat, sinds een paar maanden open, met een briljante kaart met lokale producten
- Waanzinnig
- Sympathiek en betaalbaar restaurantje op 5-10 minuten van 013/Koepelhal
- Silk Road
- Afsplitsing van het fantastische Afghaanse restaurant Sarban, op kruipafstand van 013 in het oude Extase pand