Pukkelpop 2025

Gelukkig is er in de buurt een terrein waar van 's middags tot 4 uur 's nachts continu muziek te horen is 😉
Toch heerlijk om 's ochtends samen met de groep nog wat artiesten in te luisteren van die dag? Zolang je daar qua volume niet mee overdrijft, lijkt me dat niet zo een probleem. Nog nooit klachten over gehad alleszins. :)

• Leuk
Waarderingen: LesRam
Zo, mijn route is ook ongeveer uitgestippeld. Ik heb al geleerd maar enkele must-sees per dag aan te houden, alles daartussen zien gaat zeker niet lukken en mogelijk maak ik nog andere keuzes op het moment zelf, maar dit wordt mijn leidraad:

Donderdag (al ga ik mogelijk pas vrijdag op):
No Prisoners - Eefje De Visser

Vrijdag:
Slow Crush - The Haunted Youth - Pommelien Thijs - Guilt Trip - High Vis - Vampire Weekend - Mogwai - Clown Core - (Chase & Status)

Zaterdag:
Atomic Orchestra - Zinadelphia - The Chisel - The Last Dinner Party - Kneecap - (Joost) - SOFIA ISELLA - IDLES - Deadletter - Whispering Sons - De Jeugd Van Tegenwoordig (ik heb hier echt onverwacht veel zin in eigenlijk, vind het een prachtige spot voor DJVT)

Zondag:
HEISA - Glints x Glintsal - Ecca Vandal - The Beaches - Luvcat - Aurora - Doechii - Justice - QOTSA

Over clashes gesproken. Vrijdag tussen middernacht en 1u... Jamie, Amelie, I Prevail, Clown Core en I Hate Models (reken ik maar half mee).

Man man.. :D

En dan tussen 22u30 en 00u is er niets die ik echt moet zien. 🙃 Dus eens gaan zien bij Chapell wat de fuzz is. 😅

• Leuk
Waarderingen: davadude
Over clashes gesproken. Vrijdag tussen middernacht en 1u... Jamie, Amelie, I Prevail, Clown Core en I Hate Models (reken ik maar half mee).

Man man.. :D

En dan tussen 22u30 en 00u is er niets die ik echt moet zien. 🙃 Dus eens gaan zien bij Chapell wat de fuzz is. 😅
Ja voor iedereen die into elektronische muziek is is die clash vreselijk, zeker als Chase & Status er nog eens bij rekent

• Leuk
Waarderingen: davadude
Welke Belgische website is goed om uur bij uur weer te checken? Met name geïnteresseerd hoe snel savonds afkoelt

Welke Belgische website is goed om uur bij uur weer te checken? Met name geïnteresseerd hoe snel savonds afkoelt
Afkoelen?
Pukkelpop is het heetste feestje van augustus!
Zowel in de ochtend, middag, avond als in de nacht!

• On fire
Waarderingen: CSM

Tijdens Pukkelpop geeft hij ook regelmatig updates.

Users who are viewing this thread