Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Praktisch vraagje ivm lockers. Zijn deze net als op RW buiten het terrein of zijn deze op het terrein. Belangrijk om te weten of je vloeistoffen (deo, lenzenvloeistof,...) in de locker kan opbergen of niet.
Praktisch vraagje ivm lockers. Zijn deze net als op RW buiten het terrein of zijn deze op het terrein. Belangrijk om te weten of je vloeistoffen (deo, lenzenvloeistof,...) in de locker kan opbergen of niet.
Er zijn er op de camping en op het festivalterrein. Vloeistoffen zijn verboden op het terrein, maar een kleine deo (spuitbus) kan wel volgens de regels.
Lang geleden dat ik op Pukkelpop was: hoeveel tijd zou ik ongeveer moeten rekenen vanaf station Kiewit tot en met mijn tent (gooitent) staat op de camping als ik donderdag rond 19/20u toekom in het station van Kiewit?
Lang geleden dat ik op Pukkelpop was: hoeveel tijd zou ik ongeveer moeten rekenen vanaf station Kiewit tot en met mijn tent (gooitent) staat op de camping als ik donderdag rond 19/20u toekom in het station van Kiewit?
Ongeveer 25 minuten lopen tot aan campings Relax en Chill. Als je in de avond arriveert, ben je snel op de camping qua ticket laten controleren en bandje krijgen.
Ongeveer 25 minuten lopen tot aan campings Relax en Chill. Als je in de avond arriveert, ben je snel op de camping qua ticket laten controleren en bandje krijgen.
Tot de eerste camping tegenover de ingang wel. Die andere is iets verder. Een kwartier met volle bepakking lopen is ook wat krap. Zeker als er veel volk is op de Kempische Steenweg. Zal vanwege de gemelde hitte overigens wel meevallen.
Ik ben opzoek naar iemand die al naar de signeersessie van royel otis gaat. Zou diegene eventueel een gesigneerde cd van het debuutalbum van Royel otis kunnen regelen voor mij? Ik kan er zelf helaas niet bij zijn aangezien ik naar Pukkelpop ga. Bij voorbaat dank.
Het is 3 kilometer (hangt er ook wel wat van af waar je op die parking staat) en ik ga er van uit dat het jonge en fitte jongeren zijn die vol jeugdig enthousiasme snelsnel op de weide willen zijn.
Wil je tussendoor wat aan dendrologie doen of sleep je kartons cara pils, een zware rugzak en andere rommel mee dan reken maar op anderhalf uur of zo.
In het campingreglement spreken ze van geen boxen mee te brengen. Weet iemand of ze dit heel streng opvolgen met kleine speakers? Het is lang geleden dat ik nog eens geweest ben en in mijnen tijd mocht dat nog.
In het campingreglement spreken ze van geen boxen mee te brengen. Weet iemand of ze dit heel streng opvolgen met kleine speakers? Het is lang geleden dat ik nog eens geweest ben en in mijnen tijd mocht dat nog.
Zou in ieder geval geen dure Bluetooth speaker meenemen, als ze dit bij de ingang vinden moet je die afgeven. Op de camping zelf gaan ze er niet echt iets op zeggen als je niet overdrijft met (nacht)lawaai.
Dat is nochtans mijn ervaring, mogelijk hebben andere mensen andere.