Pukkelpop 2025

Zie op de TT nu goed dat Michael Kiwanuka niet vervangen wordt? Dat zou echt eens regelrechte schande zijn...
The Kooks op zijn plek. CMAT en Haunted Youth erbij in de Marquee.

Enne, Joost die vol bombast als headliner gepresenteerd wordt speelt hun ook om kwart na 7 al op de main. Bijzonder wel.

De ene artiest waarvan ik dacht dat ze hem zouden toevoegen, maar waar ik niets over heb gepost.

Erg goed live en beter dan veel andere namen al noemden.
Bedankt, ik zoek wat meer info. Echt totaal onbekend voor mij.

Doechii, Justice en QotSA zijn allemaal te zien, maar sluiten precies op elkaar aan. Grrrrr
Ik denk niet dat Doechii dat slot van 1u10 gaat vol maken... Desalniettemin, een zorg minder, want geen clash tussen Justice en QOTSA. Wel een eind van Wave naar Main 🙈

• Leuk
Waarderingen: Kachelle
Dat zal dan Bazart zijn zeker?

"EXIT is terug. De eigenzinnige band maakt na jaren stilte hun langverwachte comeback en dat op geen beter podium dan Pukkelpop."

'na jaren stilte' vind ik nu wel wat overdreven voor een band dat elke festivalzomer sinds 2015 op een Belgisch podium stond.

Altin gun en qotsa gelijk helaas :-(
Toen er nog 9 bands op sommige podia stonden 😍.

Toch nog Trophy Wife, Young the Giant, Noah and the Whale, the Wombats en the Naked and Famous gezien voor de storm.
Ja, dat minder mensen daar over klagen is bizar. Sinds enkele jaren (denk vanaf na COVID?) is er bijna altijd een uur tussen alle acts, waardoor er veel minder namen geprogrammeerd staan.

Altin gun en qotsa gelijk helaas :-(

Ja, dat minder mensen daar over klagen is bizar. Sinds enkele jaren (denk vanaf na COVID?) is er bijna altijd een uur tussen alle acts, waardoor er veel minder namen geprogrammeerd staan.
Vroeger was de FOMO nog veel groter dan nu, ik had altijd nog veel meer het gevoel dat ik dingen aan het missen was terwijl ik ergens anders stond. Dus op zich is de "nieuwe" regeling voor mij best OK. (Maar ik word al een dagje ouder)

Users who are viewing this thread