Pukkelpop 2025

En als je geen boekje van Humo had gekregen bij het binnenkomen, kon je er nog eentje gaan halen aan de Humostand. Mooie tijden inderdaad, jammer dat het niet meer bestaat.
Heel jammer, maar wel te begrijpen ook. Die boekjes moesten op tijd gedrukt worden; het kwam wel eens voor dat er een beschrijving in stond van een artiest die afgezegd had. Dit jaar zou je dan enthousiaste of minder enthousiaste zinnen hebben gelezen over A$AP Rocky en Michael Kiwanuka.

Om de één of andere reden associeer ik die boekjes met Jos Het Debiele Ei. Die had minstens een paar jaargangen een prominente rol als ik mij niet vergis

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Een tekstje uit 2011, over Explosions In The Sky:

"Texaans viertal dat postrock begon te spelen toen het genre al een wisse dood was gestorven, en anno 2011 in de boosheid blijft volharden. Mogwai bracht dit jaar nog 'ns een goeie postrockplaat uit ("Hardcore Will Never Die, But You Will") en staat niét op Pukkelpop. Gemiste kans, Chokri."

Zo'n tekstje zou anno 2025 niet meer kunnen, volgens mij. :D

Jammer genoeg was het concert van Explosions In The Sky het laatste dat ik in 2011 mocht meemaken. Een beetje vroeger had ik ook al Destroyer gezien...met zo'n bandnamen moest het wel fout lopen zeker?

• Leuk
Waarderingen: bartv
Ik gooi em er ook ff in, als vervanger voor MK: The Smile een droom (we hebben nog wat te goed 😀), Spinvis zou top zijn, Amyl and the sniffers helemaal geweldig, Marc Rebelliet leuk, Sylvie Kreuz Leuk, NBT ook super. Maar zo kan ik nog wel blijven doorgaan. Blijft afwachten

"Texaans viertal dat postrock begon te spelen toen het genre al een wisse dood was gestorven, en anno 2011 in de boosheid blijft volharden. Mogwai bracht dit jaar nog 'ns een goeie postrockplaat uit ("Hardcore Will Never Die, But You Will") en staat niét op Pukkelpop. Gemiste kans, Chokri."

Jammer genoeg was het concert van Explosions In The Sky het laatste dat ik in 2011 mocht meemaken. Een beetje vroeger had ik ook al Destroyer gezien...met zo'n bandnamen moest het wel fout lopen zeker?
Troost je, het enige wat ik die dag heb gezien in een bloedhete tent was The Wombats. Daarna berichtje gestuurd naar twee collega's om naar Smith Westerns of Miles Kane te gaan kijken. Keuze viel op Miles Kane die helaas niet aan zijn set is moeten beginnen. De tent waar Smith Westerns even speelde was volledig vernield.

Troost je, het enige wat ik die dag heb gezien in een bloedhete tent was The Wombats. Daarna berichtje gestuurd naar twee collega's om naar Smith Westerns of Miles Kane te gaan kijken. Keuze viel op Miles Kane die helaas niet aan zijn set is moeten beginnen. De tent waar Smith Westerns even speelde was volledig vernield.
pkp_2.jpg

Inderdaad en even daarna lag de tent plat..

Beetje gekke toevoeging van The Haunted Youth. Stonden vorig jaar ook al daar toch?

• Leuk
Waarderingen: DDave

Users who are viewing this thread