Pukkelpop 2025

Feit dat een vervanger aanduiden zo lang duurt betekent mi dat het zowiezo geen Belgische act zal zijn maar dat men een grote act gaat nemen type Sportpaleis of Vorst Nationaal niveau wie weet samen met SZIGET festival. Zij moeten immers ook nog communiceren.
The Kooks vervangen MK bij Sziget

Pukkelpop kan nu bijna niet anders dan morgen de vervanger aankondigen. Ik hoop op Loyle Carner gezien zijn sterke prestaties zowel in albums als in live optredens. In 2023 speelde hij op PKP en in 2024 op Werchter. Van The Kooks word ik koud noch warm van, een eeuwige belofte die nauwelijks verder groeit.

Loyle Carner zou in mijn ogen bijna een verbetering zijn, ware het niet dat ik hem al 4x gezien heb op evenveel jaar.

Loyle Carner zou een extreem vette booking zijn. Eén van de Glasto-optredens (niet zelf aanwezig dit jaar, alles bekeken op tv) die mij het meest bijgebleven is.

ik ook geinteresseert!!!

wat betreft t blokkenschema, laat t nu maar maandag komen, ik zit vanaf morgen op Solar, dan kan ik een blokkenschema er echt niet bij hebben

Zonet een combi ticket kunnen kopen op de meet up pagina...

Was al twee dagen aan het klikken en checken en plots een combi beschikbaar... en het is binnen...

Is wel op camping relax, ik ga al 15 jaar naar chill, dus zijn er ervaringsdeskundige voor camping relax van vorige editie ?

Ps : betekent wel dat ik nu een ticket over heb op zaterdag en zondag... die laatste wordt wellicht dumpen met verlies... of iemand een plezier mee doen....

Want ja , ik was verrast door de snelle uitverkoop...

Laat maar horen ivm relax camping

• Leuk
Waarderingen: kaiser
Zonet een combi ticket kunnen kopen op de meet up pagina...

Was al twee dagen aan het klikken en checken en plots een combi beschikbaar... en het is binnen...

Is wel op camping relax, ik ga al 15 jaar naar chill, dus zijn er ervaringsdeskundige voor camping relax van vorige editie ?

Ps : betekent wel dat ik nu een ticket over heb op zaterdag en zondag... die laatste wordt wellicht dumpen met verlies... of iemand een plezier mee doen....

Want ja , ik was verrast door de snelle uitverkoop...

Laat maar horen ivm relax camping
Vorig jaar gestaan! Prima camping, zeer rustig in de nachten en echt maar 5 minuutjes lopen vanaf het festivalterrein. Eigenlijk geen nadelen te noemen

• Leuk
Waarderingen: marc_pkp
Loyle Carner zou een extreem vette booking zijn. Eén van de Glasto-optredens (niet zelf aanwezig dit jaar, alles bekeken op tv) die mij het meest bijgebleven is.
Die show was echt bizar goed. Geweldig in zijn simpelheid.

Yep. Vanwege zijn goede show op PKP23, was ik nu ook naar zijn Glasto set geweest en dat was opnieuw geweldig. Selfishly zie ik dan wel graag iemand anders komen om overkill te vermijden. Maar als Loyle het wordt, gaat deze man gewoon terug een pracht van een show neer zetten.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Ik vind het bizar dat je van zo'n groot festival pas anderhalve week op voorhand(ervanuitgaande dat het maandag wel gebeurt) het blokkenschema hebt. Tegenvallend.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun

Users who are viewing this thread