Pukkelpop 2025

Als er deze week iets komt dan zal dat eerder vrijdag zijn.
Dat wil zeggen dat je een timetable bekend maakt op < 2 weken van het festival.
Toch wel wat triestig voor een festival van deze orde, niet?
Wanneer komen de timetables van andere grote festivals online?

De dienstregelingen voor 2016 en 2022 werden op 29 juli bekendgemaakt. Dus die komen er binnenkort. Bovendien duurde het vorig jaar 3 dagen om QOTSA te vervangen.

Het kan nog erger, NOS Alive bracht die van hen 2 dagen voor aanvang van het festival uit. Ik denk dat mensen gewoon even tot rust moeten komen.

• Leuk
Waarderingen: Semprini
Feit dat een vervanger aanduiden zo lang duurt betekent mi dat het zowiezo geen Belgische act zal zijn maar dat men een grote act gaat nemen type Sportpaleis of Vorst Nationaal niveau wie weet samen met SZIGET festival. Zij moeten immers ook nog communiceren.

Ik denk dat ze gewoon gaan aankondigen op moment van timetable. En als die nog niet honderd procent afgeklopt is, komt die niet.

Of de grote surprise voor 40 jaar Pukkelpop komt er nog aan 🤞 En daarom kan de timetable nog niet komen...

RW dit jaar op 4 april, dus 3 maanden van tevoren. Maar volgens mij heeft elk festival daarin een eigen strategie.
Op RW is het allemaal veel gemakkelijker, minder podia, minder artiesten, meestal een duidelijke volgorde ook qua "grootte" van de artiesten. Op PKP is het toch elk jaar een uitdaging om een programma samen te stellen in dat grote aanbod. Hoe sneller ik weet welke knopen ik moet doorhakken, hoe liever ik het heb. Het mag dus gaan komen ;-)

Oké, laatste gokjes graag. Die van mij is Vampire Weekend die naar de Main verhuist en Caribou die de plek van VW in de Marquee inneemt.

• Leuk
Waarderingen: CSM en yannickd
ik kan spijtig genoeg geen (mooie) foto's meer maken van het festivalterrein want ze hebben banners met verboden fietsen hier te parkeren & welcome to pukkelpop aan de heras hekken nu al gehangen, dus nu is het wachten tot ze aan de kampeerterreinen gaan beginnen.
Toch goed gewerkt man! Ik bewonder je passie voor het festival, keep it up.

Users who are viewing this thread