Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tnx, dus als ik via deze link enkel combiticket zie, (campingticket heb ik van inter gekregen) heb ik geen drankbonnen gekocht? Als ik zeker weet dat ik altijd dat e-mailadres gebruik.
Ik durf het even niet met zekerheid te zeggen. Wanneer ik mijn mailadres invul, zeggen ze die niet te kennen. Wanneer ik een support-id invul, krijg ik het wel via dat mailadres opgestuurd. Alleen krijg ik dan alleen te zien wat ik als support-id heb ingevuld, dus niet mijn totale bestelling. Anders vraag je het toch via [email protected] ?
ze zijn nog niet uitzonderlijk laat met de timetable want er zijn jaren geweest dat ze die pas begin augustus bekend gemaakt hebben en daar lijkt het dit jaar ook heen te gaan, al hoop ik dat morgen de dag is. hoe vervelend het wachten ook is we zullen toch geduld moeten hebben. extreem lang zal het nu wel niet meer wachten zijn over 2 weken en een paar uur is het al zover pkp25 dus ik verwacht het tijdschema een van de komende dagen samen met de vervanger van Michael kiwanuka.
ik kan spijtig genoeg geen (mooie) foto's meer maken van het festivalterrein want ze hebben banners met verboden fietsen hier te parkeren & welcome to pukkelpop aan de heras hekken nu al gehangen, dus nu is het wachten tot ze aan de kampeerterreinen gaan beginnen.
ik kan spijtig genoeg geen (mooie) foto's meer maken van het festivalterrein want ze hebben banners met verboden fietsen hier te parkeren & welcome to pukkelpop aan de heras hekken nu al gehangen, dus nu is het wachten tot ze aan de kampeerterreinen gaan beginnen.