Pukkelpop 2025

Als ze nu met een teleurstellende vervanger voor MK komen, zal het hek al helemaal van de dam zijn...
Persoonlijk vind ik dat niet zo heel erg, weet niet hoe festivals dit deden voor het internet, maar vind het blokkenschema nu ook niet bepaald het allerbelangrijkste. Er gaan sowieso rottige clashes zijn.

Als ze nu met een teleurstellende vervanger voor MK komen, zal het hek al helemaal van de dam zijn...
Persoonlijk vind ik dat niet zo heel erg, weet niet hoe festivals dit deden voor het internet, maar vind het blokkenschema nu ook niet bepaald het allerbelangrijkste. Er gaan sowieso rottige clashes zijn.
Van het pre-internettijdperk herinner ik mij nog dat er een programmaboekje bij de Humo van die week zat 😉

Vroeger moesten we op festivals een boekje kopen dat je bij de ingang om je nek kreeg! Ik zeg vroeger, ik heb het over 2004!

Omschrijvingen van 1 zin. Vond ik wel leuk. Zo kon je op basis van quasi niets iets gaan bekijken die soms dan toch meeviel.

Ik herinner mij nog MSTRKRFT, geen idee hoe ze ze omschreven, maar geweest en was top.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Omschrijvingen van 1 zin. Vond ik wel leuk. Zo kon je op basis van quasi niets iets gaan bekijken die soms dan toch meeviel.

Ik herinner mij nog MSTRKRFT, geen idee hoe ze ze omschreven, maar geweest en was top.
Letterlijk elke artiest op de lineup kreeg zo omschrijving. Meestal oprecht hilarisch.

Herinner er me nog eentje over QOTSA:

'Josh Homme komt met drie missies naar Pukkelpop afgezakt: een verpletterende show geven, zijn rosse haren kammen een uw lief binnendoen. En we hebben slecht nieuws voor u: hij is zijn kammetje vergeten.'

Laatst bewerkt:
Letterlijk elke artiest op de lineup kreeg zo omschrijving. Meestal oprecht hilarisch.

Herinner er me nog eentje over QOTSA:

'Josh Homme komt met drie missies naar Pukkelpop afgezakt: een verpletterende show geven, zijn rosse haren kammen een uw lief binnendoen. En we hebben slecht nieuws voor u: hij is zijn kammetje vergeten.'
die herinner ik me nog... ik moet echt eens in mijn oude schoendoos duiken, ik heb daar volgens mij nog een aantal van die boekjes liggen... was inderdaad hilarisch ... waar is de tijd .

En als je geen boekje van Humo had gekregen bij het binnenkomen, kon je er nog eentje gaan halen aan de Humostand. Mooie tijden inderdaad, jammer dat het niet meer bestaat.

• Leuk
Waarderingen: koolket

Users who are viewing this thread