Pukkelpop 2023

Boygenius, FKA Twigs, Slowdive, Devo, The Walkmen, Angel Olsen, Young Fathers, Spiritualized, Wilco (al kregen die ook een eigen show), Primal Scream plays Screamadelica, Snail Mail, Horace Andy, Black Midi, Arlo Parks, The Comet Is Coming, Future Islands, Roisin Murphy, etc. zijn allemaal in de buurt rond Pukkelpop.

Dus indie genoeg om uit de kiezen...

Laatst bewerkt:
Greenman Fest in Wales, staan ook nog wel een paar namen op die door mogen gaan naar PkP.

screenshot_20230301_170119-jpg.4198

• Leuk
Waarderingen: koolket
Op basis van het filmpje (nog zonder geluid) lijkt mij Knocked Loose heel tof en ziet Giant Rooks er ook wel tof uit, verder mweh
knocked loose is voor mij de grootste verrassing, zelfs op een festival als graspop of alcatraz wordt knocked loose een van de stevigste bands van heel de lineup

al hebben ze wel natuurlijk de tiktok meme door het nummer counting worms

Boygenius, FKA Twigs, Slowdive, Devo, The Walkmen, Angel Olsen, Young Fathers, Spiritualized, Wilco (al kregen die ook een eigen show), Primal Scream plays Screamadelica, Snail Mail, Horace Andy, Black Midi, Arlo Parks, The Comet Is Coming, Future Islands, Roisin Murphy, etc. zijn allemaal in de buurt rond Pukkelpop.

Zet die allemaal op 1 festival en ik koop blind een ticket. Nu staan ze (waarschijnlijk) allemaal los in de zalen... FKA Twigs heeft overigens de zomertour geannuleerd.

Goat nog gezien op pkp 2015 in de Wablief. De Wablief was toen gecureerd door Mauro Pawlowski.
Andere namen die dag in de Wablief: Fat White Family, The Germans, Acid Arab,...
Het zou nog eens mogen gebeuren.

knocked loose is voor mij de grootste verrassing, zelfs op een festival als graspop of alcatraz wordt knocked loose een van de stevigste bands van heel de lineup

Op Graspop/Alcatraz Ć©Ć©n van de stevigste bands? Daar staat toch echt wel veel steviger spul dan deze 13 in een dozijn schreeuw/metalcore.

Goede line up voor Hear Hear šŸ¤ 

Is dat zo'n pit met allemaal van die karateka's?
Ik volg ze al een tijdje en het doet me veel denken aan oude Belgische H8000 bands als ACME.

Is dat zo'n pit met allemaal van die karateka's?
Ik volg ze al een tijdje en het doet me veel denken aan oude Belgische H8000 bands als ACME.
yep, knocked loose was headliner op ieperfest en zelfs naar ieperfest normen was die pit overdreven. Het rode kruis heeft waar voor hun geld gehad die avond

En ze staan op zondag.
Extra argument om een dagticket te kopen.

Users who are viewing this thread