Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met Jessie Ware, Muna en TV Girl weer enkele heel fijne namen erbij. Maar het wauw-gevoel ontbreekt toch bij alle aankondigingen tot nu toe. Een grote drop had imo ook beter geweest voor een festival als PKP.
Geen drop die voor razend enthousiasme zorgt, maar misschien ook omdat ik enkel Jessie Ware, 2manydj's en Altin Gun ken. Die ik overigens ook wel dikke prima vind.
Maar dat is ook logisch bij een festival met zo'n groot aantal namen op het affiche.
Geen drop die voor razend enthousiasme zorgt, maar misschien ook omdat ik enkel Jessie Ware, 2manydj's en Altin Gun ken. Die ik overigens ook wel dikke prima vind.
Maar dat is ook logisch bij een festival met zo'n groot aantal namen op het affiche.
Bij elke drop wil ik 1/3de tot de helft van de namen zien, als dat zo blijft , betekent het dat er 66 tot 100 namen gaan zijn die ik wil zien, wat gewoon goed is.