Pukkelpop 2023

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.161
2.983
Wat ik vooral erg vind bij R&L is dat ze nieuwe namen toevoegen, maar ze zeggen niet wie er nieuw is op de affiche. Als je die 2 festivals maar met een half oog volgt, dan heb je geen enkel idee wie ze nu toegevoegd hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

jarne

Support act
14 feb 2013
1.022
340
Als er dan toch iets moet doorkomen van Reading dan hoop ik op kennyhoopla, knocked Loose, easy Life en sleep token, alledrie zie ik ook wel als realistisch, de eerste heeft wel al een drukke agenda rond pkp. Sleep token staat al op graspop maar dat is op de uitverkochte zaterdag dus denk dat een extra festival wel kan :)
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu en Nelios

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
338
296
Als er dan toch iets moet doorkomen van Reading dan hoop ik op kennyhoopla, knocked Loose, easy Life en sleep token, alledrie zie ik ook wel als realistisch, de eerste heeft wel al een drukke agenda rond pkp. Sleep token staat al op graspop maar dat is op de uitverkochte zaterdag dus denk dat een extra festival wel kan :)
Afhankelijk wanneer kennyhoopla speelt op FM4, maar dat zou toch wel een lekkere toevoeging zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
325
250
Yung Lean, KennyHoopla & Frank Turner zouden leuk zijn, als we herhalingen achterwege laten. Maar zoals reeds gezegd, wat een gedrocht is R&L toch geworden.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
338
296
Yung Lean, KennyHoopla & Frank Turner zouden leuk zijn, als we herhalingen achterwege laten. Maar zoals reeds gezegd, wat een gedrocht is R&L toch geworden.
Frank Turner ook een prima album uitgebracht vorig jaar. Weet alleen niet of hij in het verleden al vaak op PkP te vinden was, of Belgie algemeen?
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
325
250
Frank Turner ook een prima album uitgebracht vorig jaar. Weet alleen niet of hij in het verleden al vaak op PkP te vinden was, of Belgie algemeen?
Vrij frequente gast in ons land & al paar keer Pukkelpop. Niet per se een artiest waar ik speciaal een concert ticket voor zou kopen, maar zeker wel eens wil meenemen op een festival.
 

Arnaud de Luikenaar

Playlistbediener
28 feb 2023
27
30
Goede dag, denken jullie dat morgens krijgen we nieuwe namen ? En misschien een rebus-emoji ? Ik wed op Jamie XX, Caroline Polachek en Angel Olsen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken