Pukkelpop 2023

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Toch weer maf, die verschillen tussen Nederland en België. Hier was de Afas vorig jaar echt binnen no time uitverkocht met een gigantische lijst aan ''zoekenden'' op Ticketswap.
Zet haar één keer in de AB / Cirque Royal en het verkoopt in no-time uit, voeg er een extra show aan bij en je hebt hetzelfde aantal publiek verkochte tickets..
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe en Timmetje

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Zet haar één keer in de AB / Cirque Royal en het verkoopt in no-time uit, voeg er een extra show aan bij en je hebt hetzelfde aantal publiek verkochte tickets..
Technisch gezien 3 AB's dan. Maar een halve Lotto (alles buiten de bovenste ring) lijkt me wel gelijk aan een Afas?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Lorde nu ook naar Paredes de Coura, zelfde weekend als PKP.
Hmmm. Wat een mooie sub voor Angèle was dat geweest he.

Echt benieuwd wat ze gaan doen met haar. Vorig jaar niet in België (zelfs geen zaal), dus toch wel hoop dat het nu eens aan ons is.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
320
245
Vond het spijtig dat Lorde vorig jaar België niet aan deed, maar zie de kans toch nihil dat ze op PKP zou staan. Gaan we haar weer mis lopen?
 
  • Verdrietig
Waarderingen: mattman

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Hmmm. Wat een mooie sub voor Angèle was dat geweest he.

Echt benieuwd wat ze gaan doen met haar. Vorig jaar niet in België (zelfs geen zaal), dus toch wel hoop dat het nu eens aan ons is.
Anne-Marie is hier een pak populairder dan Lorde.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Ja dat is gewoon een andere discussie. Lorde wil ook headlinen precies, ja dat is ze hier totaal niet.
Ja maar net zoals bij The Strokes vraag ik me af waarom die ons land dan hélemaal overslaan (los van die ene show op RW voor Lorde)? Waarom LN deze niet in een zaalshow zet voor de fans.
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Ja maar net zoals bij The Strokes vraag ik me af waarom die ons land dan hélemaal overslaan (los van die ene show op RW voor Lorde)? Waarom LN deze niet in een zaalshow zet voor de fans.
Lorde heeft in 2017 toch gewoon RW en Lotto gedaan?
Soms lukt het niet hè, niet teveel van maken. Strokes is iets anders, dat zal wel is een keer lukken als we het niet verwachten. Een Vorst nationaal.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Lorde heeft in 2017 toch gewoon RW en Lotto gedaan?
Soms lukt het niet hè, niet teveel van maken. Strokes is iets anders, dat zal wel is een keer lukken als we het niet verwachten. Een Vorst nationaal.
Denk je dat The Strokes nog veel gaan terugkomen na deze tour? Vind het al zot dat ze na de vorige EU leg nog eens een augustus runnetje doen. Volgend jaar nog eens een tour voorbij Europa zie ik ze niet doen. En dan nog, waarom dan wel als ze nu voor de tweede keer op rij nergens in België staan.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Denk je dat The Strokes nog veel gaan terugkomen na deze tour? Vind het al zot dat ze na de vorige EU leg nog eens een augustus runnetje doen. Volgend jaar nog eens een tour voorbij Europa zie ik ze niet doen. En dan nog, waarom dan wel als ze nu voor de tweede keer op rij nergens in België staan.
Ergens binnen 5 jaar ofzo hè, ik zeg niet directe toekomst.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken