Pukkelpop 2023

Vesuvius

Nieuw lid
22 feb 2023
1
0
Hey, wat zijn volgens iedereen de ideeën voor welke (iets grotere) artiesten waarschijnlijk nog kunnen opdagen?
Heb al veel losse ideeën gehoord, maar meer als wishful thinking en 'would like to see'.
Paramore heb ik al enkele keren horen vallen, aangezien ze in augustus nog geen tourplannen hebben en de europese bezoeken nog open liggen + in Amerika touren ze samen met Foals, die op zondag spelen.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
569
421
Hey, wat zijn volgens iedereen de ideeën voor welke (iets grotere) artiesten waarschijnlijk nog kunnen opdagen?
Heb al veel losse ideeën gehoord, maar meer als wishful thinking en 'would like to see'.
Paramore heb ik al enkele keren horen vallen, aangezien ze in augustus nog geen tourplannen hebben en de europese bezoeken nog open liggen + in Amerika touren ze samen met Foals, die op zondag spelen.
Hey, wat zijn volgens iedereen de ideeën voor welke (iets grotere) artiesten waarschijnlijk nog kunnen opdagen?
Heb al veel losse ideeën gehoord, maar meer als wishful thinking en 'would like to see'.
Paramore heb ik al enkele keren horen vallen, aangezien ze in augustus nog geen tourplannen hebben en de europese bezoeken nog open liggen + in Amerika touren ze samen met Foals, die op zondag spelen.

Ik dacht toevallig van de week dat Wu Tang Clan misschien de Cypress hill spot van vorig jaar zou kunnen doen. Maar geen gefundeerde theorie verder.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Froukje en Zwangere Guy beide op de main stage dus.
Dat lijken me in beide gevallen heel erg vreemde spots. ZG met Lander op de mainstage? Froukje lijkt me eerder iets voor Marquee dan voor de weide.. En eerlijk gezegd, zo vol was de Dancehall (op donderdag!) nu ook weer niet.. Gewoon prima gevuld, maar meer ook niet.

edit: ik zie nu ook het persbericht. ZG & LG op de mainstage, erg gewaagd. ZG solo of Stikstof had ik op de mainstage wel zien lukken, maar zo'n intiem album op de mainstage? Heb de twee nog gezien in de Vooruit en qua vibe is dat totaal anders dan een ZG/Stikstof show. Froukje welverdiend natuurlijk, al zal ze waarschijnlijk gewoon vroeg in de namiddag staan, denk ik (jammer misschien..).
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.558
4.474
Dat lijken me in beide gevallen heel erg vreemde spots. ZG met Lander op de mainstage? Froukje lijkt me eerder iets voor Marquee dan voor de weide.. En eerlijk gezegd, zo vol was de Dancehall (op donderdag!) nu ook weer niet.. Gewoon prima gevuld, maar meer ook niet.
ZG komt zonder Lander dus lijkt me best een normale spot
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
indeling tot dusver (volgens mij).

vetjes zou ik wel willen zien. Nog niet te veel dus..

vr/
Main: Froukje > Bazart > Yungblud > Years & Years > Billie Eilish
Marquee: Brutus > ... > Moderat
Dance Hall: M83
Boiler: Amelie Lens
Castello: Ezra Collective

za/
Main: Joost > Nothing But Thieves > Rema > Limp Bizkit > Anne-Marie > Angèle
Marquee: Turnstile > Joji
Dance Hall: Steve Lacy
Boiler: Chase & Status (dj)
Club: Amyl & The Sniffers
Castello: Two Shell
Backyard: High Vis > Stick To Your Guns
Booth: Nia Archives

zo/
Main: Zwangere Guy > Dropkick Murphys > Florence + The Machine > The Killers
Marquee: Girl In Red > Loyle Carner > Foals > Bonobo
Boiler: Reinier Zonneveld (live)
Club: King Gizzard & The Lizard Wizard
Backyard: Beartooth
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Nee denk dat niet, maar toch. Die gaat toch niet speciaal overkomen voor enkel dat festival?
God weet wat ze gaat doen. Ze heeft vorig jaar enkele shows / festivals gedaan en heeft het dan ook maar voor bekeken gehouden. Volgens mij is dit überhaupt de eerste aankondiging van haar op een festival tout court dit jaar? Flow, Oya.. Kunnen haar ook allen hebben.. en haar als headliner neerzetten. Dat gaat hier niet gebeuren, de keuze voor de headliners is gemaakt evenals de rest van de bovenkant - zo lijkt het.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
3 van de 5 grote namen die eerst werden aangekondigd zijn al popnamen, er hoeft voor mij echt geen nieuwe grote popnaam bij te komen.
De zaterdag had er wel beter uit gezien als Anne Marie vervangen werd door Lorde.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.162
God weet wat ze gaat doen. Ze heeft vorig jaar enkele shows / festivals gedaan en heeft het dan ook maar voor bekeken gehouden. Volgens mij is dit überhaupt de eerste aankondiging van haar op een festival tout court dit jaar? Flow, Oya.. Kunnen haar ook allen hebben.. en haar als headliner neerzetten. Dat gaat hier niet gebeuren, de keuze voor de headliners is gemaakt evenals de rest van de bovenkant - zo lijkt het.
Die speellijst van vorig jaar was aardig lang.

Vorig jaar geen Belgische datum, dus zou mooi zijn als er toch een hoge spot open is en ze op PP staat.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Die speellijst van vorig jaar was aardig lang.

Vorig jaar geen Belgische datum, dus zou mooi zijn als er toch een hoge spot open is en ze op PP staat.
Ik zie het niet gebeuren alleszins. Kan ook gewoon Lokerse Feesten of een zaalshow worden.

Ik vergiste me, qua festivals was het vrij summier maar qua shows indoor blijkbaar wel heel wat EU-landen gedaan. Behalve België.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken