Pukkelpop 2023

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.144
1.179
Lijkt alsof de nieuws aankondiging en de lineup pagina elkaar tegenspreken qua verderling ...
Die laatste namen in de aankondiging zijn niet noodzakelijk voor zondag, vandaar de verwarring. Tekst niet al te logisch opgesteld vind ik zelf, behoud dan consequent de dagindeling in de tekst zou ik zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: robbebeer

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
77
42
Inderdaad, ik dacht ook dat Brutus op de zondag ging komen. Maar staan volgens de website en het aankondigingsfilmpje blijkbaar op vrijdag. Heeft dan niemand bij Pukkelpop die tekst eens nagelezen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.785
Froukje en Zwangere Guy vind ik tof. Nia Archives ook heel interessant. M83 ook prima. Verder doet of zegt het me weinig.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.144
1.179
Op die manier zal het alweer geen Pukkelpop worden voor mij. Blijf wachten voor een dagticket, maar daarvoor zijn de headliners dan net niet overtuigend genoeg om dit meteen te kopen.

Er wordt hier nog getwijfeld tussen dagticket Pukkelpop en/of BKS en/of Live is Live. Lokerse Feesten-dag met The Haunted Youth, Siouxsie en Placebo blijft ook zeer verleidelijk (al valt dit qua datum wel wat ongelukkig voor mij). En bij de Lokerse Feesten moet nog veel bij natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket en mattman

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Heel blij met Brutus en M83 op vrijdag! Beartooth en chase and status ook veel geluisterd enkele jaren terug dus ook wel blij mee om nog eens mee te pikken, jammer wel dat het geen live set is van c&s
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Ik twijfel sterk om een zondag ticket te kopen. Had graag chase&status & brutus op zondag gezien. Nog even afwachten wat er nog komt...
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Weer een paar (heel) fijne namen zoals: Froukje en M83, maar overall toch weer niet volledig mijn ding. Als ik kijk naar de namen die ik graag wil zien per dag kom ik uit op:

Vrijdag: Billie, Froukje, M83, Moderat
Zaterdag: Angèle, Steve Lacy
Zondag: Florence, Dropkick, Foals, Girl In Red en Loyle Carner
 
Laatst bewerkt:

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
313
262
Hi guys,
Nieuw op dit forum, lees al eventjes mee. Thanks voor de vele informatie over PKP, en de toffe rebus! korte introductie, eerdere jaren altijd naar Lowlands geweest. 2011 t/m 2019. tussendoor ook nog regelmatig weekenden DTRH en wat kleinere meerdaagse festivals.

Lowlands 2022 hebben we moeten laten schieten door gekte met de kaartverkoop, kwamen al snel uit bij PKP. Heerlijk festival, vergelijkingen met LL maar ook een eigen unieke sfeer en Belgische vriendelijkheid. (en grote + voor de speciaal bieren)

Vorig jaar zijn we met de camper geweest, prima plekken, stroom alles erbij, tikkeltje aan de prijzige kant maar immer gezellig.
Nu zijn we weer in het bezit van een weekendticket en willen we weer gebruik maken van de campercamping, alleen nu blijkt het bij het sportscentrum van Hasselt te zijn. Voor de rest weinig informatie omtrent stroom, faciliteiten etc. Is dit al vaker zo geregeld en kan iemand mij iets meer info geven waar we rekening mee moeten houden of is dit een primeurtje? Thanks
------------------------------------------------------------------------
Must-sees;
KG&TLW
Turnstile
A&TS
High Vis
Dropkick - Limp Bizkit (blijft leuk)
 
  • Leuk
Waarderingen: scheep

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
477
257
Nog steeds maar 1 indienaam op heel vrijdag en zaterdag. Dit moet veranderen voordat ik een combi koop
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Nothing But Thieves vind ik persoonlijk wel zonde… ik had ze na vorig jaar (wat mij positief heeft verbaast) niet nog eens verwacht
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
129
105
Bedoel je dit? 🔪🐔🥗

Ik denk aan Brutus, want die vermoordde Caesar, en die emoticons wijzen precies op Caesar (neergestoken, maar ook een salade met kip).

Goed gevonden wel. Daar zal ik al op een Ceasar Salad te gokken, maar kwam niet tot Brutus.

Wss een vroege Main slot voor hen? Laatste keer dat ik hen op PKP zag was nog in de Shelter vroeg in de ochtend.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
254
163
Wss een vroege Main slot voor hen? Laatste keer dat ik hen op PKP zag was nog in de Shelter vroeg in de ochtend.
De laatste keer dat ik op Pukkelpop was, in 2017, openden ze de main stage. En in 2019 stonden ze blijkbaar vrij laat in de club. Hun shows lijken tegenwoordig vaak uit te verkopen, dus denk dat ze wel een vrij hoge spot zullen krijgen.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
129
105
De laatste keer dat ik op Pukkelpop was, in 2017, openden ze de main stage. En in 2019 stonden ze blijkbaar vrij laat in de club. Hun shows lijken tegenwoordig vaak uit te verkopen, dus denk dat ze wel een vrij hoge spot zullen krijgen.
Ok net eens opgezocht, en dat is al van 2015 geleden dat ik ze daar zag. Op de main heb ik ze ook gezien nu ik er aan denk. Kan ook in de Marquee natuurlijk in de vooravond.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Froukje en Zwangere Guy beide op de main stage dus.

En niet dat het als een verrassing komt, maar Chase & Status in de boiler room.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu

Gebruikers die dit onderwerp bekijken