Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ok, ik ben inmiddels wat te oud om dat heel cool en indrukwekkend te vinden. Al vond ik dat 20 jaar geleden (op o.a. Ieperfest) wel machtig om mee te maken, dus ik snap het wel.
misschien dat we de week zelf dat beslissen maar het blijft nog altijd de week na alcatraz, en met een huwelijk in het vooruitzicht willen we het aantal concerten wat imperken, uiteindelijk telt de rekening wel op
Ok, ik ben inmiddels wat te oud om dat heel cool en indrukwekkend te vinden. Al vond ik dat 20 jaar geleden (op o.a. Ieperfest) wel machtig om mee te maken, dus ik snap het wel.
Leuke discussie tevens, wat is "harde muziek"? Wat is de hardste show die we ooit hebben gezien? Vind Knocked Loose ook niet per se tot het "hardste" behoren dan
Leuke discussie tevens, wat is "harde muziek"? Wat is de hardste show die we ooit hebben gezien? Vind Knocked Loose ook niet per se tot het "hardste" behoren dan
Hardste qua pit was Dying Fetus in de 013 in 2000 tijdens het X-Mas metalfest.
Hardste qua geluid was Sunn o))) tijdens Roadburn in 2005.
Hardste band qua totaalplaatje was Cock and Ball Torture in de Boerderij Geleen in 2000. Spiritus drinken op het podium, vuurspuwen en het plafond in de fik steken en de set afmaken. Daarna een 2e set spelen en (Ã la Amenra) aan vleeshaken hangen, maar dan al moshend op het podium.
Die zondag dus Lewis Capaldi…
Zou er nog wat moois op die vrijdag komen of is dat teveel gedroomt? Ik vind het wel verdacht dat ze YUNGBLUD en Y&Y niet een rijtje hoger zetten dan…
Is op zich niet verdacht, Billie Eilish is daar gewoon de absolute HL.
Zaterdag kiezen ze voor een gemixte HL'er.
Zondag is het The Killers en Florence.
Zet die allemaal op 1 festival en ik koop blind een ticket. Nu staan ze (waarschijnlijk) allemaal los in de zalen... FKA Twigs heeft overigens de zomertour geannuleerd.
Die zondag dus Lewis Capaldi…
Zou er nog wat moois op die vrijdag komen of is dat teveel gedroomt? Ik vind het wel verdacht dat ze YUNGBLUD en Y&Y niet een rijtje hoger zetten dan…