Pukkelpop 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Wat denken jullie van Radiohead op Pukkelpop volgende editie? Ja of nee zo ja Marquee of main stage?
Reken er maar niet op. Er komt waarschijnlijk eerst nieuwe muziek van The Smile; ik verwacht die eerder. En als Radiohead weer wat gaat doen dan zal dat waarschijnlijk een concerttour worden.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Reken er maar niet op. Er komt waarschijnlijk eerst nieuwe muziek van The Smile; ik verwacht die eerder. En als Radiohead weer wat gaat doen dan zal dat waarschijnlijk een concerttour worden.
Jammer, had ze graag eens op Pukkelpop gezien. Maar ja kan nog altijd een kans is een kans hoe klein ze ook is.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Radiohead eerder Club imo, maar ja, wie ben ik.
In 2006 is het de laatste keer geweest dat ze op Pukkelpop stonden en toen was het al een headliner dus vermoed dat ze op de main stage stonden en als ze nog eens komen ik zeg als dan zal het wel het zelfde zijn vermoed ik. 538E2EDA-D6F9-4246-BEDD-8E84949FB754.jpeg
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
In 2006 is het de laatste keer geweest dat ze op Pukkelpop stonden en toen was het al een headliner dus vermoed dat ze op de main stage stonden en als ze nog eens komen ik zeg als dan zal het wel het zelfde zijn vermoed ik. Bekijk bijlage 2824
Radiohead headlinet elk festival waar ze staan sinds rond de eeuwwisseling hoor. Maar die gaan we nog even nergens zien optreden helaas.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Ticket prijzen voor Rock Werchter zijn bekend combi : 292 euro & dag tickets: 127 euro. Denken jullie dat Pukkelpop meer of iets minder gaat kosten? ik denk combi 270 euro en dag tickets 120 euro. Aangezien de tickets dit jaar ook gestegen waren maar niet boven Rock Werchter zal dat dit jaar ook zo zijn logischer wijze. Maar ja wie weet hoe het leven er dan uitziet.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Aangezien zowat alles duurder wordt, gaan mensen naar minder festivals gaan en gaan er keuzes gemaakt moeten worden tussen festivals. Pukkelpop moet eerder dan maart al kaarten op tafel gooien.
Meestal of altijd (twijfel 🤔) worden de eerste namen in maart bekend gemaakt, zou eens leuk zijn om de eerste namen eind januari begin februari bekend te zien maken en hoop dat ze weer 92% van de namen direct als eerst aankondigen als het dan goeie of slechte namen zijn heb je all meer argumenten om een ticket te kopen of niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken