Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geen idee hoe ik hun populariteit moet inschatten. Hebben in Dour in een vrij kleine tent opgetreden en bij mij weten hebben ze nog niet in Vlaanderen gestaan.
Haha, misschien moeten we om de beurt wat random namen roepen. We weten in ieder geval dat die meer steek gaan houden dan wat die Kaoss hier verkondigt.
Maneskin zou headliner kunnen zijn op Pukkelpop. In 2022 nog op Werchter, dus als ze weer touren ... Bovendien niet de duurste headliner, heel populair en gewoon passend op Pukkelpop.
Ik hoop dat ze die doorgang tussen de marquee en de boiler room gaan houden vondt het een meerwaarde aan het festival, hoefde je niet altijd om te lopen.
Zie dat er 4 mensen op Daan hebben gestemd inclusief mezelf, vandaag is hun nieuwe single high uitgekomen, ik raad het aan iedereen aan en 11 november komt zijn nieuwe album uit .hoop dan ook dat hij naar Pukkelpop komt.
Maneskin zou headliner kunnen zijn op Pukkelpop. In 2022 nog op Werchter, dus als ze weer touren ... Bovendien niet de duurste headliner, heel populair en gewoon passend op Pukkelpop.
Heb het veranderd morgen om 13u36 sluit de poll. Wilde gewoon weten wie jullie van die lijst op Pukkelpop wilde maar 9 januari 2023 is inderdaad wel te lang eer de poll sluit.
Heb het veranderd morgen om 13u36 sluit de poll. Wilde gewoon weten wie jullie van die lijst op Pukkelpop wilde maar 9 januari 2023 is inderdaad wel te lang eer de poll sluit.
Die vraag was al gesteld, in dit topic. Daar was geen poll voor nodig. Je kon zelfs een open vraag stellen à la 'hey jongens, wie willen jullie graag zien volgend jaar?' zoals.. gebruikelijk hier is.