ES Primavera Sound 2015

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Dan zal Patti nog wel eens langskomen via de Primavera playlist :p

Volgens mij las ik een tijdje terug op het forum dat er vorig jaar iemand was geweest? Zijn er nog mensen van plan om dit jaar naar Primavera te gaan?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Niemand? Jammer. Ik ga er één van de komende jaren sowieso heen namelijk, er is geen enkele Europese festivallineup die kwalitatief gezien in de buurt komt.

Dit jaar is de lineup ook geweldig, maar staan er gewoon veel namen die in al in Nederland heb gezien of (waarschijnlijk) nog ga zien; Brand New, Ride, Run the Jewels, Sleaford Mods, Sleater-Kinney, Strand of Oaks en Swans. Dan hoop ik voor Sun Kil Moon en The Strokes ook maar even op Nederlandse data en dan ben ik al wel blij.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik was er vorig jaar, en was eigenlijk ook van plan dit jaar weer te gaan. Maar eigenlijk valt het een klein beetje tegen. Toch behoorlijk veel wat ik al gezien heb... Dus ik vind het de reis niet echt waard. Alleen the strokes... daar baal ik wel van als die niet naar Nederland komen
 

Kobekes

Playlistbediener
8 jan 2015
47
3
Ik heb helemaal klaar voor m'n eerste Primavera hoor. Early bird tickets gekocht, een een vlucht geboekt (vanuit Antwerpen) en een leuk appartement via Airbnb. Was het al maar lente. ;-)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Ik heb helemaal klaar voor m’n eerste Primavera hoor. Early bird tickets gekocht, een een vlucht geboekt (vanuit Antwerpen) en een leuk appartement via Airbnb. Was het al maar lente.
icon_wink.gif

Ah gaaf, veel plezier! Maar dat komt wel goed met deze line-up denk ik.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Blokkenschema voor dit jaar: http://primaverasound.es/horarios?d=1&l=forum
Als je dacht dat de clashes van BKS al moeilijk waren... En zie ik het goed dat The Strokes maar 45 minuten spelen?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Sjeeee, zelfs met een iets mindere line-up dit jaar blijft Primavera toch van een heel ander niveau. Letterlijk alle dagen zijn één en al clash.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Haha jezus: Thurston Moore, Sun Kil Moon, The Replacements, Battles en Ought zou ik allemaal graag willen zien, maar die overlappen állemaal met elkaar! Wat een keuzes zouden dat zijn..
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Als je dacht dat de clashes van BKS al moeilijk waren… En zie ik het goed dat The Strokes maar 45 minuten spelen?

Volgensmij zijn alle blokjes even groot en moet je het alleen zien als begintijden.



Sjeeee, zelfs met een iets mindere line-up dit jaar blijft Primavera toch van een heel ander niveau. Letterlijk alle dagen zijn één en al clash.

Haha echt he, meerdere malen dat je 3 acts tegelijk wilt zien:p
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik moet hier niet naar kijken, dit doet pijn. Ik was echt vergeten dat hier alsnog zoveel goede dingen staan...
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
11270414_369290753267179_1102664415413481291_o.png


Geweldige line-up voor die 70 euro wat mijn kaartje heeft gekost, vooral die vrijdag moet ontzettend goed gaan worden met the Replacements, Belle & Sebastian, Antony & the Johnsons en Run The Jewels achter elkaar.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Daar hoef je je inderdaad geen dag te vervelen. Bizar eigenlijk dat je zoiets voor 70 euro kan redden. Ariel Pink ook even om 2 uur 's nachts, toch jammer dat ze zoiets op BKS nog niet doen/durven.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hebben we het dan over 70 euro voor 3 dagen? dan is dit echt belachelijk goed.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
70 euro was de prijs voor de eerste kaarten, maar als je nu zou beslissen om te gaan ben je ook maar 105 euro kwijt.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Volgend jaar van 1 tot en met 4 juni, dus het lijkt erop dat het festival volgend jaar wordt uitgebreid met een vierde dag. Zal er helaas weer niet bij kunnen zijn vanwege een tentamenweek :(
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken