Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ze heeft 10 liedjes van maximaal 2,5 minuut. Vind ik wat magertjes voor een optreden op Pinkpop. Misschien een half uurtje stage 4 of maximaal de tent.
Skunk Anansie heeft eerste festival optreden aangekondigd in Duitsland twee weken na Pinkpop! Kanshebber voor de zaterdag of zijn ze inmiddels Bospop/CAS materiaal
Skunk Anansie heeft eerste festival optreden aangekondigd in Duitsland twee weken na Pinkpop! Kanshebber voor de zaterdag of zijn ze inmiddels Bospop/CAS materiaal
Is hier al wel eens over gegaan dacht ik maar Journey zet nu op instagram een bericht waaronder staat: Great things coming our way! Snap ook wel dat dit geen directe aanleiding is om naar Pinkpop te komen. Maar ze hebben niet meer in NL gestaan vanaf 2011. Aangezien ze nog maar een paar Amerikaanste datums hebben staan in maart, vroeg ik me af of dit iets is voor Pinkpop of juist weer voor bospop waar ze in 2011 ook voor het laatst stond.