Kippenvel bij het oplopen van het terrein op dag 2, dit kan wel eens een hele mooie dag gaan worden!
We begonnen de dag bij The Academic, fijne Ierse band, muv die vreselijke cover en kan die gast die de artiesten al jaren aankondigt in de tent eens wegblijven aub! Even een lekker broodje kroket van de Bourgondiër gegeten en natuurlijk weer een Brand lichte Weizen en door naar Amyl. eigenlijk nog nooit teleurgesteld door deze band, helaas moest de EHBO wel diverse keren uitrukken vanwege door hitte bevangen fans. Daarna The Royston Club, gewoon een heerljk Indie bandje echt van genoten in het zonnetje. Dan Tom Odell, WAT EEN TOPOPTREDEN!!! ales klopte, zang, band, setlist en dan het gastoptreden, heb gewoon twee keer een traantje gelaten. Had van tevoren mijn twijfels of die gast me kon raken, maar hij heeft me helemaal ingepakt. Soft Play van buiten de tent gehoord, want was nog aan het bijkomen van Tom en even gezellig zitten kletsen en heerljke BBQ wrap gegeten en natuurlijk gepilst. Dan Almost Monday, perfecte Stage 4 band op een zwoele zomeravond met een heerlijk energieke frontman. Faithless was een aanfluiting, maar The Last Dinner Party maakte dat meer dan goed en daarna Olivia nog een stukje meegepakt, maar ik was echt helemaal op.
Al met al een top dag gehad, met voor mij geen echte must sees. Vanaf het begin veel jonge Olivia fans gezien met pa en/of ma en ik denk dat er zo'n 45k mensen waren en dat voelt echt perfect aan bij de nieuwe indeling, nergens echt te druk, maar wel druk genoeg voor een goede sfeer bij de optredens. Op naar dag 3, allemaal veel plezier!!!