Pinkpop 2025

Haha ik heb ook eventjes redelijk vooraan gestaan bij Omar Rudberg. Die gast is een bekende netflix acteur, daar is hij althans bekend van.

De hitte was afzien, heb het bij Tom Odell na 20 minuten voor gezien moeten houden en de schaduw op moeten zoeken (werd linker voorvak voor Mark Ambor)

Super chille leuke dag gehad! En top afsluiting van Olivia Rodrigo!

Last diner party had ik al eens gezien in de Melkweg, en wat zijn zij gegroeid tot een top act!.. er staat gewoon een band a la Florence and the machine vs. Kate Bush. En wat was Olivia Rodrigo 10x beter dat Justin de avond er voor zeg! Ik vond het echt een vette set, niet over-geproduceerd, puur. Ik ben super verrast en eigenlijk meteen wel soort van fan! Top dag, en dan moet morgen met Biffy en Muse nog komen!

Kippenvel bij het oplopen van het terrein op dag 2, dit kan wel eens een hele mooie dag gaan worden!
We begonnen de dag bij The Academic, fijne Ierse band, muv die vreselijke cover en kan die gast die de artiesten al jaren aankondigt in de tent eens wegblijven aub! Even een lekker broodje kroket van de Bourgondiër gegeten en natuurlijk weer een Brand lichte Weizen en door naar Amyl. eigenlijk nog nooit teleurgesteld door deze band, helaas moest de EHBO wel diverse keren uitrukken vanwege door hitte bevangen fans. Daarna The Royston Club, gewoon een heerljk Indie bandje echt van genoten in het zonnetje. Dan Tom Odell, WAT EEN TOPOPTREDEN!!! ales klopte, zang, band, setlist en dan het gastoptreden, heb gewoon twee keer een traantje gelaten. Had van tevoren mijn twijfels of die gast me kon raken, maar hij heeft me helemaal ingepakt. Soft Play van buiten de tent gehoord, want was nog aan het bijkomen van Tom en even gezellig zitten kletsen en heerljke BBQ wrap gegeten en natuurlijk gepilst. Dan Almost Monday, perfecte Stage 4 band op een zwoele zomeravond met een heerlijk energieke frontman. Faithless was een aanfluiting, maar The Last Dinner Party maakte dat meer dan goed en daarna Olivia nog een stukje meegepakt, maar ik was echt helemaal op.
Al met al een top dag gehad, met voor mij geen echte must sees. Vanaf het begin veel jonge Olivia fans gezien met pa en/of ma en ik denk dat er zo'n 45k mensen waren en dat voelt echt perfect aan bij de nieuwe indeling, nergens echt te druk, maar wel druk genoeg voor een goede sfeer bij de optredens. Op naar dag 3, allemaal veel plezier!!!

Laatst bewerkt:
Tom Odell met volle band erachter is 100% klasse! Wat een passie en overtuiging, spelen echt met overgave! Grow old with me was mijn eerste tranenmoment van deze pinkpop (al is dat ook omdat het me altijd zo aangrijpt die tekst)
Wat mooi om te horen. ik had echt precies hetzelfde!

Dus zowel Tom Odell als Olivia Rodrigo die heel goed werden ontvangen gisteren? Dat is wel echt het tegengestelde van wat al die maanden hier geroepen werd, dus fijn om te zien dat positieve verrassingen toch nog kunnen 🥳

• Leuk
Waarderingen: team-0 en spongebobsong
Dus zowel Tom Odell als Olivia Rodrigo die heel goed werden ontvangen gisteren? Dat is wel echt het tegengestelde van wat al die maanden hier geroepen werd, dus fijn om te zien dat positieve verrassingen toch nog kunnen 🥳
Bij Odell zeker maar er waren hier ook veel mensen die wel al zeiden dat Rodrigo fantastisch ging zijn.

Denk dat iedereen wel op z’n minst doorhad dat Rodrigo een sterke show zou brengen, ook na die geweldige Sportpaleis/Ziggo shows vorig jaar.

Denk dat iedereen wel op z’n minst doorhad dat Rodrigo een sterke show zou brengen, ook na die geweldige Sportpaleis/Ziggo shows vorig jaar.
Ik heb Olivia Rodrigo vaak verdedigd vooral richting rock fans, dat zij gewoon heel belangrijk is voor die muziek en dat ze veel pop punk/pop rock maakt.

Dit was dus hiervoor wel nodig anders deed ik dat niet haha

Voila, vooral dat laatste wat ik bedoelde dat Fortress zegt. Had zelf ook geen twijfels bij haar hoor, dus des te blijer dat het zo goed meeviel 🥳

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Users who are viewing this thread