Pinkpop 2025

Je zou verwachten dat ze in de tijd die ze nog over hebben juist alle hits knallen maar het was echt een saaie bedoeling met vooral een heel ongemakkelijk einde ook. Zonde want keek er stiekem wel naar uit.

We gaan over een half uur weer rijden en lopen. Dan net op tijd, gaan we naar Hannah Mae (Dewolff zie ik al op North Sea).
Olivia gisteren was echt overtuigend en zo zo zo intens genieten als je dochter naast je staat en alles meezingt. Zij had tranen om Olivia, ik dan weer omdat het de eerste keer was dat ze mee was en het zo bijzonder is 😂

Nou, veel plezier weer allemaal en eindelijk Muse zien!!

Gister een mwua dagje, normaal heb ik best wel wat acts die ik wil zien, maar gister merkte ik toch op als je niet echt een spoorboekje kan maken dan is zo’n dag toch wel lang (zeker in de hitte).
-The acadamic was heel tof misschien wel mijn nr 1 van de dag.
-Faithless had ik best zin in maar werd echt een flop.
-Joost dat trucje ken je ook wel naar een aantal jaar op rij boeken
-Olivia Rodrigo ik begrijp absoluut dat ze die als headliner boeken echt wel een toffe act (en verassend veel gitaren) echter had ik ben gewoon niet fan genoeg om hier 1,5/2 uur naar te kijken. Ik heb het een uurtje geprobeerd maar daarna toch naar huis gegaan.

Overigens wel fijn dat het minder druk was, hierdoor veel in de schaduw kunnen zitten, geen wachtrijen bij de bar en geen wachtrij bij de waterpunten.
De nieuwe terrein indeling was prima maar sommige dingen kun je niet kwijt bij een uitverkochte editie. En ik ben ook bang als er 3 of 4 van deze edities op rij komen dat ze het financieel zwaar gaan krijgen.

Want de drankomzet zal ook tegenvallen met dit weer, de meeste drinken water.

Maar we zien de toekomst positief tegemoed, iedereen nog een mooie laatste dag. En vanaf morgen kunnen we speculeren voor 2026

Edit: overigens hulde voor de bezoekers die telkens een zitplaats vrij maakte voor mijn zwangere vriendin zodat zij altijd kon zitten wanneer nodig👍🏻 goed om te zien dat we toch op elkaar letten en helpen

Laatst bewerkt:
Was genieten gisteren... wel af en toe onze schaduw gepakt tussendoor, maar wel alles wat we wilde gezien.

Toppunten: Amyl, Tom, Claude, Mark en uiteraard Olivia...
Uiteraard met dochter vanuit voorvak! 🩷
Rodrigo-Pinkpop-2025.jpg

weer ziet er ook 'beter' uit
Screenshot_20250622-095028.png

Gister een mwua dagje, normaal heb ik best wel wat acts die ik wil zien, maar gister merkte ik toch op als je niet echt een spoorboekje kan maken dan is zo’n dag toch wel lang (zeker in de hitte).
-The acadamic was heel tof misschien wel mijn nr 1 van de dag.
-Faithless had ik best zin in maar werd echt een flop.
-Joost dat trucje ken je ook wel naar een aantal jaar op rij boeken
-Olivia Rodrigo ik begrijp absoluut dat ze die als headliner boeken echt wel een toffe act (en verassend veel gitaren) echter had ik ben gewoon niet fan genoeg om hier 1,5/2 uur naar te kijken. Ik heb het een uurtje geprobeerd maar daarna toch naar huis gegaan.

Overigens wel fijn dat het minder druk was, hierdoor veel in de schaduw kunnen zitten, geen wachtrijen bij de bar en geen wachtrij bij de waterpunten.
De nieuwe terrein indeling was prima maar sommige dingen kun je niet kwijt bij een uitverkochte editie. En ik ben ook bang als er 3 of 4 van deze edities op rij komen dat ze het financieel zwaar gaan krijgen.

Want de drankomzet zal ook tegenvallen met dit weer, de meeste drinken water.

Maar we zien de toekomst positief tegemoed, iedereen nog een mooie laatste dag. En vanaf morgen kunnen we speculeren voor 2026
De hoogtepunten kwamen van Stage 4 gisteren :)

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Voor mij was gisteren een top dag. Vooral Almost Monday was echt geweldig. Was voor mij een kleine headliner.
Ik ga juist voor de nog hier “ onbekende bands”.

Eens kijken wat we vandaag weer ontdekken. 😀

Ik ben er weer vanaf ongeveer 14.00 uur.

Ehhhh en ik vindt het niet heel erg dat het niet uitverkocht is 😉 Wat ruimte is wel fijn met dit weer 😇

O ja, lange mensen…..als je ergens op het laatste moment gaat staan, kijk dan even of je niet precies voor een klein iemand gaat staan, die al een tijdje staat te wachten op een act. Thanx 😘

Users who are viewing this thread