Gister een mwua dagje, normaal heb ik best wel wat acts die ik wil zien, maar gister merkte ik toch op als je niet echt een spoorboekje kan maken dan is zo’n dag toch wel lang (zeker in de hitte).
-The acadamic was heel tof misschien wel mijn nr 1 van de dag.
-Faithless had ik best zin in maar werd echt een flop.
-Joost dat trucje ken je ook wel naar een aantal jaar op rij boeken
-Olivia Rodrigo ik begrijp absoluut dat ze die als headliner boeken echt wel een toffe act (en verassend veel gitaren) echter had ik ben gewoon niet fan genoeg om hier 1,5/2 uur naar te kijken. Ik heb het een uurtje geprobeerd maar daarna toch naar huis gegaan.
Overigens wel fijn dat het minder druk was, hierdoor veel in de schaduw kunnen zitten, geen wachtrijen bij de bar en geen wachtrij bij de waterpunten.
De nieuwe terrein indeling was prima maar sommige dingen kun je niet kwijt bij een uitverkochte editie. En ik ben ook bang als er 3 of 4 van deze edities op rij komen dat ze het financieel zwaar gaan krijgen.
Want de drankomzet zal ook tegenvallen met dit weer, de meeste drinken water.
Maar we zien de toekomst positief tegemoed, iedereen nog een mooie laatste dag. En vanaf morgen kunnen we speculeren voor 2026
Edit: overigens hulde voor de bezoekers die telkens een zitplaats vrij maakte voor mijn zwangere vriendin zodat zij altijd kon zitten wanneer nodig

goed om te zien dat we toch op elkaar letten en helpen