Pinkpop 2024

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
Al kan ik ze zeker wel waarderren, met 3 albums uit zou Maneskin toch wel een hele kleine headliner zijn voor Pinkpop naar mijn idee. Kan me niet voorstellen dat je daarvoor >130 euro voor een dagkaart voor kunt vragen.

Achja, een rustige dag is ook wat waard :)
Maar geen €130,00 imo.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
Ni kan ik mij vergissen maar ik dacht dat ze hadden aangegeven dat het minder stressen was dan andere jaren??
Als dat zo is dan hadden ze op zijn minst 1 naam kunnen droppen.Geen idee waarom het zo lang duurt ze zullen wel zo hun redenen hebben.De kans dat ik de kerststtrui eerder ontvang dan dat 1e headliner wordt bekend gemaakt wordt wel met de dag groter.....
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Oasiss

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Van de "nieuwe" bands zou ik graag Cardinal Black wel willen zien. Lijkt mij vel iets voor de tent of noord ( in de middag).
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
693
630
Bijzonder dat Festileaks nu op de voorpagina zo'n verouderd lijstje met PP-geruchten plaatst. Dat kan beter, want:

Ed Sheeran: ja, best een kanshebber, maar die naam had een maand geleden al aangekondigd kunnen worden.
Smashing Pumpkins: zoals FL zelf al zegt: dat is geen headliner meer
Dua Lipa: het is niet meer de vraag "of ze festivals doet" want ze is al aangekondigd voor Werchter. Het is eerder de vraag of Mojo haar op Pinkpop wil/kan programmeren
Acda en de Munnik: staan er ongetwijfeld, maar het gaat hier om de headliners, en komend jaar staan ze op iedere dorpsbraderie.
BMTH: zoals hier eerder al gezegd uitgesloten met het huidige schema
The Cure: tenzij Primavera morgen met nieuws komt voorlopig geen festivals
Bon Jovi, Coldplay: doen die festivals dan?

In lijstje ontbreekt Maneskin, die headliner zijn op Rock Werchter en in dit moeilijke boekingsjaar zeker kanshebber is voor Pinkpop.
En de berichten dat vaste krachten Pearl Jam en Metallica (is die laatste alweer ontkracht?) weer festivals doen.
Het verhaal van Limp Bizkit (dat zou geen headlinermateriaal mogen zijn, maar dat zijn ze op de Lollapalooza's wel, dus die krijgen vast een hoge plek) ontbreekt ook.
Ik had ook Parkway Drive verwacht in dat lijstje, die gaan toch geen 2x JOA doen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Goedemorgen, ik lees al jaren mee maar deel hier voor het eerst: een aantal vrienden van me waren gisteren bij The Vices in de Metropool in Hengelo. Nadien werd vinyl gesigneerd. Naast de handtekeningen schreven ze er bij op: “Wij komen op Pinkpop”.
de band ontkent dit dus... geen The Vices op Pinkpop 2024?

zie update artikel Festileaks
festileaks.com/2023/11/zelfbevestiging-the-vices-naar-pinkpop-2024/

"Bronnen binnen de band bevestigen dat er sprake was van een chaotische situatie tijdens het signeren bij de merch, en dat dit niet het geval is."
 
  • Haha
Waarderingen: Franzzz en Brian

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Black Pumas naar NOS Alive in 11 juli. hopelijk ook juni data in EU... imo zeer welkom op Pinkpop!
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
356
283
Ik verwacht een lastig jaar voor Pinkpop, en dat hebben ze zelf in dat interview ook al wel gezegd (dat ze dit jaar met namen hopen te komen).
Er tourt kennelijk weinig en Mojo wil ook gewoon stadions en Goffertparken vullen, en hun andere festivals (in het bijzonder DTRH en Bospop die ongeveer in dezelfde periode zijn). Ook een Dua Lipa is daardoor voor Pinkpop verre van zeker, ondanks de RW-aankondiging. Pinkpop is voor Mojo niet perse eerste keuze, wat Rock Werchter in België wel is.

Ik verwacht morgen nog wel wat mooie namen bij de Primavera-worp, maar die namen zullen in Nederland eerder voor DTRH, BKS of LL zijn dan voor Pinkpop.

Maneskin lijkt mij voor Pinkpop wel een zekerheid. Dua Lipa vind ik onzeker, want die kan Mojo overal neerzetten. Misschien dat er nog een 'verrassing' als Lenny Kravitz langskomt. Of de zoveelste keer Pearl Jam of Metallica natuurlijk...
Ik ga ervan uit dat er een goede reden was om Greenday niet op PP te zetten en ben dus nog hoopvol :)
Als die reden Maneskin blijkt te zijn, ben ik toch wel teleurgesteld.

Maar Lenny op PP zou toch niet echt een verassing zijn? Zou de 6e keer worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Vorig jaar werd op 22 november de 3e headliner bekend gemaakt en was het overige programma al voor 80
% bekend 😭
 

pinkpopper532

Playlistbediener
5 dec 2022
19
16
verwacht maneskin niet op PP. die gaan denk ik naar DTRH.
Pinkpop heeft een andere headliner die ze als eerste mogen delen, de eerste naam zal dus geen Dua Lipa zijn, dat zal de 2e of 3e naam worden.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.620
7.339
Parkway Drive niet op Graspop, mooie naam voor Pinkpop a la een Gojira uit de corona editie en Electric Callboy van afgelopen jaar?
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Gebruikers die dit onderwerp bekijken