Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Dan waren ze denk ik wel al ergens opgedoken. Die staan er nou niet bekend om hun tour in 1 keer te droppen..
ben nog steeds verbaasd dat ze deze 2 jaar durende "wereldtournee" niet in Australie, Nieuw-Zeeland of Zuid-Amerika zijn geweest...
had gedacht dat ze dat voor 2024 zouden bewaren, maar niks van dat.

Muse valt inmiddels wel onder de acts die al lang niet meer op Pinkpop geweest zijn, in 2024 is dat al 9 jaar.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
ben nog steeds verbaasd dat ze deze 2 jaar durende "wereldtournee" niet in Australie, Nieuw-Zeeland of Zuid-Amerika zijn geweest...
had gedacht dat ze dat voor 2024 zouden bewaren, maar niks van dat.

Muse valt inmiddels wel onder de acts die al lang niet meer op Pinkpop geweest zijn, in 2024 is dat al 9 jaar.
Time is running out. Gewoon komen!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.733
1.897
Organisator NOS Alive heeft op twitter aangegeven komende week met namen te komen. Ik vermoed dat dan toch Pearl Jam gaat komen..... Kan er ook naast zitten natuurlijk 🤣
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.716
7.514
Goedemorgen, ik lees al jaren mee maar deel hier voor het eerst: een aantal vrienden van me waren gisteren bij The Vices in de Metropool in Hengelo. Nadien werd vinyl gesigneerd. Naast de handtekeningen schreven ze er bij op: “Wij komen op Pinkpop”.

Dat is nog eens een leuke manier van jezelf bevestigen voor een festival
 
  • Geweldig
Waarderingen: RalphiePinkpop

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
743
970
Dus Limp Bizkit en The Vices zeker, Die Antwoord heel waarschijnlijk. Staan we zo ver? 😅
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
Organisator NOS Alive heeft op twitter aangegeven komende week met namen te komen. Ik vermoed dat dan toch Pearl Jam gaat komen..... Kan er ook naast zitten natuurlijk 🤣
NOS Alive deelt toch elke dag een naam sinds een tijdje geleden?
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken