Pinkpop 2024

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Het wachten zit er bijna op voor jullie!
Morgen dan wellicht? Woensdag is dag van de verkiezingen en lijkt me niet de meest voor de hand liggende dag voor nieuws? Dan ligt de focus voor veel Nederlanders wellicht op andere gebieden. Of trekt men zich daar in de muziekwereld niets van aan?

En dan hopelijk volgende week woensdag DTRH.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

pinkpopper532

Playlistbediener
5 dec 2022
19
16
Morgen dan wellicht? Woensdag is dag van de verkiezingen en lijkt me niet de meest voor de hand liggende dag voor nieuws? Dan ligt de focus voor veel Nederlanders wellicht op andere gebieden. Of trekt men zich daar in de muziekwereld niets van aan?

En dan hopelijk volgende week woensdag DTRH.
morgen komt Paaspop ook al
 

Chas McPherson

Playlistbediener
19 nov 2023
48
38
Ik heb niks met, maar ook zeker niet tegen Måneskin en als tiener was ik helemaal wild van Limp Bizkit. Dus ik kan wel leven met die twee als headliners, zeker als het programma in de breedte goed is. Maar ik denk dat ze door verreweg de meeste festivalgangers niet als erg ambitieuze namen voor Pinkpop worden gezien.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
Kan prima samen toch? Paaspop gaat namelijk ongeveer alle Nederlandse artiesten aankondigen die er de afgelopen 5 jaar ook stonden + 1 internationale artiest waarbij meegezongen kan worden.
Ik schrijf daar Niall Horan alvast op als de internationale artiest. Kan er prima nog een dagje aanplakken na de Ziggo's. Maar goed, dat is een ander forumtopic ;-)

*daar = op Paaspop, sorry voor de verwarring
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.449
7.442
Ik zal die Rob van Trommelenen even helpen met de zondag indeling:

17.05-18.05 uur Greta van Fleet South Stage

18.10-19.10 uur The Offspring North Stage

19.15-20.30 uur Lenny Kravitz South Stage

20.35-21.45 uur Placebo North Stage

22.00-00.00 uur Metallica South Stage
Greta zo vroeg? En als je meeleest: Metallica niet weer op herhaling Rob, alsjeblieft haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: PP1980

mart1234

Support act
27 nov 2019
940
413
The offspring vond ik wel echt heel slecht tijdens 2018 dus hoop niet dat ze komen. een van de slechtste optredens die ik heb gezien en dat nog wel in een genre die ik leuk vind
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
The offspring vond ik wel echt heel slecht tijdens 2018 dus hoop niet dat ze komen. een van de slechtste optredens die ik heb gezien en dat nog wel in een genre die ik leuk vind
The Offspring in '22 gezien op Graspop en dat was een feestje!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken