Pinkpop 2024

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
475
696
Qua verkopen; zwarte cross ramt er in 3kwartier alle campingkaarten doorheen. Het verbaasd me niks als die vandaag ook gewoon nog uitverkopen zonder 1 enkele naam. Dik 200.000 kaarten .
Daar is geen Pearl Jam voor nodig haha. Mooi on die verschillen te zien. En toch staat er altijd wat tof daar! Ben benieuwd of ze al snel met wat namen komen. Veel namen van daar zijn prima dagopvullers voor o.a. Pinkpop en Werchter.
Ja maar dat is enkel omdat alle boeren daar graag willen zuipen. Ben er 2x geweest en het was best leuk maar extreem veel herhaling van trucjes. En puberaal publiek, ook al zijn ze in de dertig.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.103
325
Ken wel een aantal grotere groepen die voorheen, inmiddels al wel 10+ jaar geleden, jaarlijks naar Pinkpop gingen en nu dus standaard naar de Zwarte Cross gaan. Denk dat er best veel overlap is in potentiele bezoekers.

Uiteindelijk is Pinkpop voor velen niet veel anders: met bekenden bijpraten en bier drinken.
 

Chas McPherson

Playlistbediener
19 nov 2023
48
38
Goedemorgen, ik lees al jaren mee maar deel hier voor het eerst: een aantal vrienden van me waren gisteren bij The Vices in de Metropool in Hengelo. Nadien werd vinyl gesigneerd. Naast de handtekeningen schreven ze er bij op: “Wij komen op Pinkpop”.
Leuke naam hoor. Ik had ze stiekem al met potlood genoteerd voor a.s. Pinkpop nadat Koen vd Berg op Mama's Pride zei dat we ze daar snel zouden gaan zien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Morgen weer een nieuwe week, met misschien dan eindelijk nieuws uit Landgraaf, wordt nu echt wel eens tijd
Be Patient Stephen Colbert GIF by The Late Show With Stephen Colbert
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.733
1.897
Ik hou in m'n achterhoofd toch ook wel rekening met The Cure. Als ik me niet vergis beloven die al een paar jaar met een nieuw album te komen. Ben daarin niet helemaal mee maar als dat volgend jaar eindelijk eens gebeurt zal dat wel gepaard gaan met een tour. Maar misschien dat een die hard the Cure fan hier een antwoord op heeft 😂,?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.733
1.897
Kans op Pinkpop heel klein.

Maar zie dit vandaag overal voorbij komen.
Volgens het artikel sowieso hele zomer in de USA.

Zie RS topic. Inderdaad hele zomer in Amerika. Touraankondiging dinsdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

MichaelPallada

Nieuw lid
19 nov 2023
2
2
Omdat ik dit topic net heb ontdekt maar eens een account aangemaakt. En om maar wat geruchten af te gaan.

Ik hoop dat dit keer Tool, Muse en RATM komen, kan ik meteen 3 bands van mijn bucket list afstrepen (bands die ik wil zien voordat ik ooit omkiep).
Oh, en Disturbed mag dit jaar wel komen als het aan mij ligt.
Eigenlijk hoopte ik ook op Blink 182, Sum41 en Paramore, maar volgens mij hebben alle 3 de bands al andere boekingen dat weekend.

Limp Bizkit is leuk, heb ze jaren geleden gezien op Pukkelpop en ze doen het nog steeds aardig.
Die Antwoord heb ik ook al gezien, en ook al was dat 1 groot feest, een tweede keer hoeft niet persé.
Dua Lipa is mij te poppy, maar goed, ieder z'n ding. Maneskin is goed, maar niet headliner waardig vind ik, misschien als de act ervoor.

En wat betreft de wat 'kleinere', 'onbekendere' acts: The Teskey Brothers, Otyken, Wardruna, Joey Valence & Brae, Motionless in white, Shinedown, Rival Sons.
 
  • Leuk
Waarderingen: SmittyBacall en elo

MichaelPallada

Nieuw lid
19 nov 2023
2
2
Holy crap, dacht dat ik de enige Nederlander was die van hun gehoord had. Ik denk dat ze ondanks dat het hiphop is net genoeg op de Beastie Boys lijken dat ze op Pinkpop kunnen staan. Ook hoop ik op Coast Contra maar das te hiphop voor Pinkpop denk ik
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.473
1.628
Holy crap, dacht dat ik de enige Nederlander was die van hun gehoord had. Ik denk dat ze ondanks dat het hiphop is net genoeg op de Beastie Boys lijken dat ze op Pinkpop kunnen staan. Ook hoop ik op Coast Contra maar das te hiphop voor Pinkpop denk ik
Ze hebben dit jaar al the Secret op Best Kept Secret afgebroken. Inderdaad niet erg origineel, wel erg leuk.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.030
3.708
Op Pukkelpop in 2022 braken ze ook alles af, gewoon een feestje voor op stage4 of de tent.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken