Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.731
1.896
NOS Alive deelt toch elke dag een naam sinds een tijdje geleden?
Ja maar behalve Dua Lipa zaten daar toch nog geen grote namen tussen? En anders heb ik die gemist. Het was meer dat men zich nu specifiek meld op Twitter om aan te geven dat ze met namen komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Goedemorgen, ik lees al jaren mee maar deel hier voor het eerst: een aantal vrienden van me waren gisteren bij The Vices in de Metropool in Hengelo. Nadien werd vinyl gesigneerd. Naast de handtekeningen schreven ze er bij op: “Wij komen op Pinkpop”.
Zou uiteraard kunnen.
Helaas dit soort uitspraken al vaker gehoord van Nederlandse bandjes. Die mogen zoiets ook helemaal niet loslaten.
Heel concreet weet ik rondom Haevn is dit ooit gezegd. Ze staan er tot op heden nog steeds niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Meer ontopic: Muzikaal zijn Limp Bizkit en Die Antwoord geen acts waar ik heel vrolijk van wordt.
Eerlijk gezegd nog nooit van Die Antwoord gehoord maar ik deel je mening over Limp Bizkit. Vreselijke band vind ik het persoonlijk. Heb liever een 'echte' metal band i.p.v. het wannabe rap-metal van Limp Bizkit.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Qua verkopen; zwarte cross ramt er in 3kwartier alle campingkaarten doorheen. Het verbaasd me niks als die vandaag ook gewoon nog uitverkopen zonder 1 enkele naam. Dik 200.000 kaarten .
Daar is geen Pearl Jam voor nodig haha. Mooi on die verschillen te zien. En toch staat er altijd wat tof daar! Ben benieuwd of ze al snel met wat namen komen. Veel namen van daar zijn prima dagopvullers voor o.a. Pinkpop en Werchter.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.211
7.467
Eerlijk gezegd nog nooit van Die Antwoord gehoord maar ik deel je mening over Limp Bizkit. Vreselijke band vind ik het persoonlijk. Heb liever een 'echte' metal band i.p.v. het wannabe rap-metal van Limp Bizkit.
voor 'echte metal' is pinkpop natuurlijk wel de verkeerde plek, dat zie je zelf ook wel in neem ik aan.
nu-metal en metalcore zal je er eerder tegen komen dan 'echte metal' zoals jij het noemt.

ik zie pinkpop nog wel Beeartooth of Architects boeken voor volgend jaar trouwens, ze lijken namelijk redelijk mee te gaan in de metalcore hype met boekingen als Electric Callboy en I prevail vorige editie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jartz

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Eerlijk gezegd nog nooit van Die Antwoord gehoord maar ik deel je mening over Limp Bizkit. Vreselijke band vind ik het persoonlijk. Heb liever een 'echte' metal band i.p.v. het wannabe rap-metal van Limp Bizkit.
Mee eens. Normaliter ben ik wel fan van rap/rock - rap/metal combinaties zoals o.a. Linkin Park en Hollywood Undead. Maar iets aan Limp Bizkit heeft mij nooit echt getrokken. 'Echte' metal weet ik niet echt waar je op doelt, heavy metal? Op Pinkpop zou ik eerder metalcore verwachten, dat zie je wel vaker. I Prevail was sick vorig jaar.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Misschien een copium post van mij, maar Kings of Leon lijkt in 2024 ook een nieuw album te droppen (ze teasen nu al weken). Maar lijkt me een kleine kans dat ze op Pinkpop zullen staan.
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
The Vices, is dat Stage 4 of Tent materiaal?
Wel een enorme KINK vibe aan... 😉
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken