Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.160
2.402
Na Pink dit jaar gezien te hebben, weet ik zeker dat dit soort pop voor mij,als afsluiten, echt niet werkt op pinkpop, dus laat Dua Lipa aub niet komen :)

Zet Nothing but thieves er dan neer als popnaam. Past in mijn ogen veel beter.
Niet te vergelijken met elkaar. Dua Lipa heb ik op SZiget gezien. Is echt een wereld van verschil met P!nk.

Dua Lipa is echt wel een goede en sterke headliner. Vraag me vooral af of je de gemiddelde Pinkpop bezoeker blij maakt als je ook nog Ed Sheeran erbij hebt.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.406
3.372
Niet te vergelijken met elkaar. Dua Lipa heb ik op SZiget gezien. Is echt een wereld van verschil met P!nk.

Dua Lipa is echt wel een goede en sterke headliner. Vraag me vooral af of je de gemiddelde Pinkpop bezoeker blij maakt als je ook nog Ed Sheeran erbij hebt.
Grappig, ik vind zéker hun live-shows prima te vergelijken. Ook beide gezien, maar bij Dua Lipa is het evenveel een circus met paraplu's, rare animaties tussendoor als bij P!nk. En dan is P!nk onbetwist de beste (live-)zangeres van de twee. Wel vind ik de muziek van Dua Lipa leuker, maar al eens gezien en dat vond ik niet bijzonder dus ik hoop dat ze er niet staat.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Niet te vergelijken met elkaar. Dua Lipa heb ik op SZiget gezien. Is echt een wereld van verschil met P!nk.

Dua Lipa is echt wel een goede en sterke headliner. Vraag me vooral af of je de gemiddelde Pinkpop bezoeker blij maakt als je ook nog Ed Sheeran erbij hebt.

Dat zou voor mij in elk geval echt te veel zijn. Zeker na dit jaar al Pink + Robbie hoop ik toch wel op minstens 2 rock namen dit jaar.
Met een goede sub kan ik een pop headliner wel vedragen, dan is dat gewoon mijn afsluiter (Zoals dit jar met Queens of the Stone age en Editors).
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.160
2.402
Grappig, ik vind zéker hun live-shows prima te vergelijken. Ook beide gezien, maar bij Dua Lipa is het evenveel een circus met paraplu's, rare animaties tussendoor als bij P!nk. En dan is P!nk onbetwist de beste (live-)zangeres van de twee. Wel vind ik de muziek van Dua Lipa leuker, maar al eens gezien en dat vond ik niet bijzonder dus ik hoop dat ze er niet staat.
Heb je een recente festivalshow gezien, een oudere festivalshow toen ze nog kleiner was of een indoor concert show ? Want tussen alle drie zaten nogal wat verschillen 😂
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.160
2.402

Ik quote even hier: “De opstelling van het toneel is ook niet spannend. Het retrogevoel wordt door de kleuren goed overgedragen, maar er zijn geen losse elementen, discoballen of een vliegend podium zoals bij haar arenashows. Wel worden er op het eind een aantal grote strandballen het publiek ingeslingerd en daar blijft het bij.”

Ik herken daarom het benoemde circus gedoe helemaal niet. En zag een erg goede live show gefocust op zang en dans.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Romy zou heel leuk zijn, maar zie haar, net als de andere toffe namen, toch eerder naar BKS of DTRH gaan.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.406
3.372

Ik quote even hier: “De opstelling van het toneel is ook niet spannend. Het retrogevoel wordt door de kleuren goed overgedragen, maar er zijn geen losse elementen, discoballen of een vliegend podium zoals bij haar arenashows. Wel worden er op het eind een aantal grote strandballen het publiek ingeslingerd en daar blijft het bij.”

Ik herken daarom het benoemde circus gedoe helemaal niet. En zag een erg goede live show gefocust op zang en dans.
Dat 'Lobster Attack' filmpje, waanzinnig cringe, de paraplu's, de ballen in het publiek, liggend op de grond of in de lucht gedragen door de dansers zingen. Ik zeg niet dat het slecht was hoor, alleen dat het vergelijkbaar was met het circus P!nk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.941
8.585
Zal volgend jaar ook niet zijn. Roskilde sinds een jaar of 5 echt een andere koers qua programmering (helaas).
Alleen QOTSA werd gedeeld als echt grote naam.

Nuja, volgens dat gerucht zou Foo Fighters op Roskilde staan, ook echt een Pinkpop naam natuurlijk. Of pakweg Dua Lipa, zou ook een ideale headliner zijn voor beide.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Alleen QOTSA werd gedeeld als echt grote naam.

Nuja, volgens dat gerucht zou Foo Fighters op Roskilde staan, ook echt een Pinkpop naam natuurlijk. Of pakweg Dua Lipa, zou ook een ideale headliner zijn voor beide.
Klopt ook wel. Maar dan gaat het hooguit om een paar namen. Qua undercard en headliners is Roskilde tegenwoordig wezenlijk anders. Zo'n Kali Uchis is absoluut ondenkbaar voor Pinkpop bijvoorbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Lijkt inderdaad dar Bruce voor goffertpark en niet pinkpop heeft gekozen. Wel een gapend gat in zijn schema tijdens Pinkpop. Zou het alsnog kunnen als Goffertpark is uitverkocht?
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
510
293
Lijkt inderdaad dar Bruce voor goffertpark en niet pinkpop heeft gekozen. Wel een gapend gat in zijn schema tijdens Pinkpop. Zou het alsnog kunnen als Goffertpark is uitverkocht?
Verwacht niet dat ie even heen en weer gaat vliegen van Spanje naar Landgraaf en terug! Denk eerder voor extra data in Barcelona als uitverkocht raakt
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Verwacht niet dat ie even heen en weer gaat vliegen van Spanje naar Landgraaf en terug! Denk eerder voor extra data in Barcelona als uitverkocht raakt
Maar pinkpop valt toch tussen Barcelona en Goffert in als ik het goede schema voor mij heb?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken