Pinkpop 2024

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
744
974
Ik las net op het RW forum van Bert dat Fontaines DC en PJ Harvey op Bergenfest staan half juni, zo’n anderhalve week voor Pinkpop. Beiden staan hoog op mijn lijstje om eens te zien, dus mogen van mij zeker doorkomen!
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en Martinez

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Ik las net op het RW forum van Bert dat Fontaines DC en PJ Harvey op Bergenfest staan half juni, zo’n anderhalve week voor Pinkpop. Beiden staan hoog op mijn lijstje om eens te zien, dus mogen van mij zeker doorkomen!
Ik denk dat je in ieder geval voor PJ Harvey naar een ander festival moet kijken. Fontaines DC zou misschien nog wel op Pinkpop kunnen, maar past waarschijnlijk ook beter op BKS, DTRH of LL.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
744
974
Is Pinkpop dan zo popperig/mainstream in het boeken? Dacht dat vorig jaar nog Brutus er stond? Had een andere indruk van Pinkpop 😅
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
393
135
  • Leuk
Waarderingen: mart1234

reaper

Support act
26 okt 2015
1.121
944
Is Pinkpop dan zo popperig/mainstream in het boeken? Dacht dat vorig jaar nog Brutus er stond? Had een andere indruk van Pinkpop 😅
is echt wel meer poppy hoor.
qua harde bandjes dit jaar Sons, Brutus, I Prevail, Five Finger, Hollywood Vampires en Qotsa
edit en callboy
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.094
Ik las net op het RW forum van Bert dat Fontaines DC en PJ Harvey op Bergenfest staan half juni, zo’n anderhalve week voor Pinkpop. Beiden staan hoog op mijn lijstje om eens te zien, dus mogen van mij zeker doorkomen!
en slechts paar dagen voor Bergenfest is BKS...
BKS 7-9 juni / Bergenfest 12-15 juni
wellicht voor deze acts meer passend?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.094
Green Day op 2-11 is geen gerucht meer toch? Ze melden via hun eigen socials dat er 2-11 een nieuwe single komt + tourdata.
tja "melde"

ze melde : Lots more coming sooner than you think aka Nov 2nd
😉
🚫
🧠
🚌


2 november meer nieuws, met emoticons die eigenlijk zeggen, "wink don't think tourbus" ? ( met een knipoog denk niet aan een tour )
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
393
135
tja "melde"

ze melde : Lots more coming sooner than you think aka Nov 2nd
😉
🚫
🧠
🚌


2 november meer nieuws, met emoticons die eigenlijk zeggen, "wink don't think tourbus" ? ( met een knipoog denk niet aan een tour )
Ik kreeg vrijdagavond een promotie mail met de tekst: "We have a new song coming out next week, along with that tour news that you've all been waiting for"
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik kreeg vrijdagavond een promotie mail met de tekst: "We have a new song coming out next week, along with that tour news that you've all been waiting for"
Nou..of we daarop aan het wachten zijn? Leuk voor mensen die GD nog nooit gezien hebben. Leuke nummers maar het is altijd hetzelfde format op festival.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
150
118
Nou..of we daarop aan het wachten zijn? Leuk voor mensen die GD nog nooit gezien hebben. Leuke nummers maar het is altijd hetzelfde format op festival.
Heb ze zelf ook gezien vorig jaar. Wat wel zou werken is een co-headliner constructie. Pinkpop gaat dat vast niet doen maar lijkt me wel vet als je anderhalf uur Green Day hebt met aansluitend nog anderhalf uur Depeche Mode of RATM ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: mart1234

Gebruikers die dit onderwerp bekijken