Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik las net op het RW forum van Bert dat Fontaines DC en PJ Harvey op Bergenfest staan half juni, zo’n anderhalve week voor Pinkpop. Beiden staan hoog op mijn lijstje om eens te zien, dus mogen van mij zeker doorkomen!
Ik las net op het RW forum van Bert dat Fontaines DC en PJ Harvey op Bergenfest staan half juni, zo’n anderhalve week voor Pinkpop. Beiden staan hoog op mijn lijstje om eens te zien, dus mogen van mij zeker doorkomen!
Ik denk dat je in ieder geval voor PJ Harvey naar een ander festival moet kijken. Fontaines DC zou misschien nog wel op Pinkpop kunnen, maar past waarschijnlijk ook beter op BKS, DTRH of LL.
Ik kreeg vrijdagavond een promotie mail met de tekst: "We have a new song coming out next week, along with that tour news that you've all been waiting for"
Ik kreeg vrijdagavond een promotie mail met de tekst: "We have a new song coming out next week, along with that tour news that you've all been waiting for"
Nou..of we daarop aan het wachten zijn? Leuk voor mensen die GD nog nooit gezien hebben. Leuke nummers maar het is altijd hetzelfde format op festival.
Nou..of we daarop aan het wachten zijn? Leuk voor mensen die GD nog nooit gezien hebben. Leuke nummers maar het is altijd hetzelfde format op festival.
Heb ze zelf ook gezien vorig jaar. Wat wel zou werken is een co-headliner constructie. Pinkpop gaat dat vast niet doen maar lijkt me wel vet als je anderhalf uur Green Day hebt met aansluitend nog anderhalf uur Depeche Mode of RATM