Pinkpop 2024

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Haha mooi dit. Jij bent het pinkpop publiek? Eefje was een top optreden met een geweldige sfeer.. daarnaast zou ook spinvis in de tent ook top werken, en ja dat zou ook enorm verdiend zijn.. dezelfde sfeer als The Haunted Youth dit jaar..
The Haunted Youth vond ik ook een zaaddodend optreden. En ja ik denk dat ik meer de smaak van het Pinkpoppubliek vertegenwoordig dan het merendeel van de forum hier. Dat is ook niet erg. Erg is dat jij denkt dat Mojo Spinvis op Pinkpop zou zetten. Er zijn andere en veel betere locaties voor Spinvis.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
wauw wat een lekkere omschrijving alweer en mooi dat jij spreekt voor de 99%
Eefje en spinvis gekunstelde moeilijke meuk...

noem het dan niet jou ding maar dit zijn beide gewoon mooie namen
zouden het zoals the haunted youth gewoon goed doen.

dat soort namen maakt dat het niet helemaal een grote platvloerse pensenkermis wordt.
eefje of donnie
spinvis of nielson

ik zou het wel weten hoor..
Het is mooi dat jij het weet maar in de categorie trekt meer publiek, ook al is het voor veel mensen "mindere kwaliteit", is Nielson of het verguisde duo wiens naam niet genoemd mag worden beter voor Mojo. Als niche meer volk zou trekken dan had er wel meer van dat soort muzikanten en bandjes gestaan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Maar mocht Springsteen komen dan geef ik Pinkpop mijn complimenten. Het zou wel een ontzettende verrassing zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.333
7.324
Het is mooi dat jij het weet maar in de categorie trekt meer publiek, ook al is het voor veel mensen "mindere kwaliteit", is Nielson of het verguisde duo wiens naam niet genoemd mag worden beter voor Mojo. Als niche meer volk zou trekken dan had er wel meer van dat soort muzikanten en bandjes gestaan.
Zijn Spinvis en Eefje al niche tegenwoordig?

Er is echt wel publiek voor hun op Pinkpop.
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.311
1.171
Het is mooi dat jij het weet maar in de categorie trekt meer publiek, ook al is het voor veel mensen "mindere kwaliteit", is Nielson of het verguisde duo wiens naam niet genoemd mag worden beter voor Mojo. Als niche meer volk zou trekken dan had er wel meer van dat soort muzikanten en bandjes gestaan.
niche zetten is soms een fijne zet hoor.

Amenra op werchter bv.
niche maar volle tent.
je hebt een mooie mix nodig die en de dekentjes liefhebbers trekt en de meerwaarde zoeker op dat soort mega festivals om 1 genoeg volk te trekken en 2 relevant te blijven...

tuurlijk kan je en donnie en nielson en de toppers zetten en hopeloos uitverkopen, maar dat is echt niet de richting die je wil uitgaan toch.

net fijn dat die soort bands er nog zijn op pinkpop, hoe beperkt dat ook is.
alleen maar aan te moedigen om wat meer niche aan te bieden zoals warpaint bv

en spinvis en eenfje zijn geen niche maar verzetten genoeg kaartjes hoor
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
109
74
The Haunted Youth vond ik ook een zaaddodend optreden. En ja ik denk dat ik meer de smaak van het Pinkpoppubliek vertegenwoordig dan het merendeel van de forum hier. Dat is ook niet erg. Erg is dat jij denkt dat Mojo Spinvis op Pinkpop zou zetten. Er zijn andere en veel betere locaties voor Spinvis.

Eens hoor, er zijn betere plekken voor een Spinvis, Eefje en ook voor internationale bands als Interpol of TWOD.. maar die kunnen ook niet jaarlijks op LL of BKS staan. Dus ja, ik zie een naam als Spinvis wel geboekt worden en dat kan net zo mooi worden als The Haunted Youth, wat onze groep van een man of 10 prachtig vond.

Maar dat zal dan niet de smaak van het Pinkpoppubliek zijn, want die vertegenwoordig jij al 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Eens hoor, er zijn betere plekken voor een Spinvis, Eefje en ook voor internationale bands als Interpol of TWOD.. maar die kunnen ook niet jaarlijks op LL of BKS staan. Dus ja, ik zie een naam als Spinvis wel geboekt worden en dat kan net zo mooi worden als The Haunted Youth, wat onze groep van een man of 10 prachtig vond.

Maar dat zal dan niet de smaak van het Pinkpoppubliek zijn, want die vertegenwoordig jij al 😅
Gelukkig eindelijk erkenning...😅
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Rockbeer en TBK

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.973
2.038
Grote kans op Foo Fighters voor Roskilde. Worden morgen aangekondigd zo meld men op efest.
Het worden drukke tijden hier 😂
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Grote kans op Foo Fighters voor Roskilde. Worden morgen aangekondigd zo meld men op efest.
Het worden drukke tijden hier 😂
waarom? Door de Londen data en de UK tour is de kans op Foo Fighters voor Pinkpop toch al nihil tot niets?

geloof me, als Foo's op Pinkpop staan word ik sowieso knetter gek van blijdschap!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken