Pinkpop 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
Veel te groot voor de tent. Als ze op Pinkpop staan (en het zou absurd zijn als ze er niet staan als ze in 2024 festivals spelen) is dat echt (en terecht) op een hoge spot op main of Noord.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.586
4.687
Ze zullen er ongetwijfeld staan hoor, en dat begrijp ik ook nog. Maar zo'n Acda en De Munnik kost ogenschijnlijk meer dan een Nothing But Thieves, om maar eens wat te noemen. Die konden voor hun losse shows namelijk echt een hele dikke gage vragen, en "terecht" zo blijkt uit de verkoopaantallen.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.119
1.336
Heb het in de auto geluisterd, hun debuutalbum, en kon het wel appreciëren. Niet mijn absolute go to muziek, maar waarschijnlijk wat nationale trots zoals in België Clouseau en Milk Inc. zijn. Mijns inziens verdienen ze dus terecht een hoge spot op de affiche als ze komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
Veel te groot voor de tent. Als ze op Pinkpop staan (en het zou absurd zijn als ze er niet staan als ze in 2024 festivals spelen) is dat echt (en terecht) op een hoge spot op main of Noord.
Voor A&dM, positie Guus Meeuwis 2017 of Di-rect / Goldband 2023 zou ik terecht vinden...
da's 2e of 3e op de mainstage, maar van mij hoeft het niet 🙈
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.812
1.026
Als (jonge) Belg moet ik zeggen dat ik nog nooit van Acda En De Munnik heb gehoord, dus ga morgen eens uitzoeken wat voor muziek dat precies is want met al die vermeldingen hier… 😅
Idem. Als Belg ken ik daar ook niks van, maar lijkt mij genre ambiance/volksmuziek zoals Guus Meeuwis.

In tegenstelling tot Doe Maar, die bijvoorbeeld heel wat populariteit had in België ook, en terecht.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
acda en de munnik op pinkpop? ja prima
op hoofdpodium? uiteraard
welke plek? 2e of 3e van de 5 acts.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
Hoe populair ook, vind het wat betreft status toch echt niet in de buurt komen van Doe Maar. Inderdaad, leuk voor vroeg op de dag maar als het richting sub zou gaan zoals hier geopperd, dan toch echt niet. Daar stonden de afgelopen jaren Nothing but thieves, Editors, Queens of the Stone Age, Volbeat, War against Drugs etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy, mattman en PJ

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.853
4.809
Ik vrees voor een Anouk spot, zoals in 2012. Ik vind het echt enorme Hollandse schijtmuziek, maar goed... smaken verschillen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.944
2.021
Ziggo recensies zijn ook lovend.
Ik zou het niet doen maar ik denk dat PP ze een hoge spot geeft op de main. En ik denk ook dat ze (sub)headliners zijn op vele andere festivals zoals CAS/Bospop... Even genieten van t moment zeg maar...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Oh, dat zou fantastisch zijn. Spinvis en Eefje de Visser. Genieten.
Kijk dat is nu precies het verschil tussen Pinkpoppubliek en jij. 99% van het Pinkpoppubliek vind Spinvis en Eefje gekunstelde moeilijke meuk. Als je daar fan van bent dan heb je op Pinkpop minder te zoeken dan op BKS, Primavera etc
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.853
4.809
Als we het dan toch over geschikte NL artiesten voor Pinkpop hebben: Solomon, Sevdaliza, Kovacs, YIN YIN, Personal Trainer en MEROL.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Gebruikers die dit onderwerp bekijken