Pinkpop 2024

neus

Dagopener
16 mrt 2019
582
299
Ik zou ook zeggen dat het niet uitgesloten is? Dit jaar waren er 3 shows in Nederland, nu 1. Er zou dus ruimte moeten zijn voor een 2e. Er is ruimte tussen de 20e in Spanje en de 27e in Nijmegen. De 23e op Pinkpop zou dus moeten kunnen? Of zouden we dan verwachten dat dit meteen bekend was gemaakt?
 
  • Leuk
Waarderingen: rednasnamsob

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.898
Ik zou ook zeggen dat het niet uitgesloten is? Dit jaar waren er 3 shows in Nederland, nu 1. Er zou dus ruimte moeten zijn voor een 2e. Er is ruimte tussen de 20e in Spanje en de 27e in Nijmegen. De 23e op Pinkpop zou dus moeten kunnen? Of zouden we dan verwachten dat dit meteen bekend was gemaakt?
Er zit wel heel veel ruimte in zijn schema in de maand juni. Zelfs als hij 3 dagen rust pakt....
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Er zit wel heel veel ruimte in zijn schema in de maand juni. Zelfs als hij 3 dagen rust pakt....
Ik zie dat er ook nog een gat zit tussen 2 optredens in Spanje... (14 en 20 juni). Weet iemand toevallig of er in die tussen liggende periode in Spanje nog festivals zijn? Als dat het geval is zou ik hem nog niet uitsluiten voor Pinkpop...

edit: hetzelfde geldt voor Milaan en Madrid 3 en 12 Juni. zitten daar nog festivals rond die tijd?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.898
Ik zie dat er ook nog een gat zit tussen 2 optredens in Spanje... (14 en 20 juni). Weet iemand toevallig of er in die tussen liggende periode in Spanje nog festivals zijn? Als dat het geval is zou ik hem nog niet uitsluiten voor Pinkpop...

edit: hetzelfde geldt voor Milaan en Madrid 3 en 12 Juni. zitten daar nog festivals rond die tijd?
Z'n schema in juni zit gewoon vreemd in elkaar... Er is in ieder geval ruimte voor bv een dag op PP en Glastonbury. Dan nog heeft hij voldoende rust tussen de concerten...
 
  • Leuk
Waarderingen: rednasnamsob

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Ik zie dat er ook nog een gat zit tussen 2 optredens in Spanje... (14 en 20 juni). Weet iemand toevallig of er in die tussen liggende periode in Spanje nog festivals zijn? Als dat het geval is zou ik hem nog niet uitsluiten voor Pinkpop...

edit: hetzelfde geldt voor Milaan en Madrid 3 en 12 Juni. zitten daar nog festivals rond die tijd?
Enige festival zou Glastonbury kunnen zijn denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: rednasnamsob

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Z'n schema in juni zit gewoon vreemd in elkaar... Er is in ieder geval ruimte voor bv een dag op PP en Glastonbury. Dan nog heeft hij voldoende rust tussen de concerten...
Ja precies dat.... of het reëel is weet ik niet, maar zeker niet uitgesloten
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Ik meen te herinneren dat Goffert maximaal 3 optredens per jaar mag hebben.

2 x Rammstein en nu ook Bruce maakt 3.

Het zou kunnen 23ste op Pinkpop maar die datum verwacht ik Ed Sheeran.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Wauw. Meestal beginnen we qua voorspellingen ver van tevoren met hooggespannen verwachtingen, en eindigen we uiteindelijk met iets kleinere namen. Nu komt in de vermoedelijke week van de verlossing ineens de naam Springsteen uit een aantal hoeden! Het zou natuurlijk hartstikke tof zijn, maar het lijkt mij heel erg onlogisch nadat hij dit jaar al met een losse gig op Megaland stond, en vanochtend voor Nijmegen is aangekondigd...
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Wauw. Meestal beginnen we qua voorspellingen ver van tevoren met hooggespannen verwachtingen, en eindigen we uiteindelijk met iets kleinere namen. Nu komt in de vermoedelijke week van de verlossing ineens de naam Springsteen uit een aantal hoeden! Het zou natuurlijk hartstikke tof zijn, maar het lijkt mij heel erg onlogisch nadat hij dit jaar al met een losse gig op Megaland stond, en vanochtend voor Nijmegen is aangekondigd...
Maar het zou kunnen....
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Dit jaar in juni de Springsteen legende voor het eerst live mogen zien. AUBBB Pinkpop 😳😳!

Ik zie ruimte voor enkele festivals..
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Wauw. Meestal beginnen we qua voorspellingen ver van tevoren met hooggespannen verwachtingen, en eindigen we uiteindelijk met iets kleinere namen. Nu komt in de vermoedelijke week van de verlossing ineens de naam Springsteen uit een aantal hoeden! Het zou natuurlijk hartstikke tof zijn, maar het lijkt mij heel erg onlogisch nadat hij dit jaar al met een losse gig op Megaland stond, en vanochtend voor Nijmegen is aangekondigd...
Of het verkoopt uit deze week en meteen erna komt Pinkpop met Bruce als headliner 😉

Of…. Hij kondigt gewoon nog twee Barcelona shows aan in het Pinkpop weekend. En so be it. Dat laatste verwacht ik.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
650
515
Of het verkoopt uit deze week en meteen erna komt Pinkpop met Bruce als headliner 😉

Of…. Hij kondigt gewoon nog twee Barcelona shows aan in het Pinkpop weekend. En so be it. Dat laatste verwacht ik.
1 extra in Barcelona op 22 juni en tussen Nijmegen en Werchter staat hij op Glastonbury ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
Dit jaar in juni de Springsteen legende voor het eerst live mogen zien. AUBBB Pinkpop 😳😳!

Ik zie ruimte voor enkele festivals..
Bruce speelt normaal niet echt op festivals, lijkt me allesbehalve een logische kanshebber. Nijmegen it is.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.898
Bruce speelt normaal niet echt op festivals, lijkt me allesbehalve een logische kanshebber. Nijmegen it is.
Barcelona 20 juni
Gofferpark 27 juni.
Pinkpop 23 juni????
Met in het achterhoofd dat Spanje al 3 concerten heeft......?
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Barcelona 20 juni
Gofferpark 27 juni.
Pinkpop 23 juni????
Met in het achterhoofd dat Spanje al 3 concerten heeft......?
Interessante gedachtegang, maar ik denk eerder gewoon een extra concert in Barcelona op 23 juni en dus 4 shows in Spanje. Die mensen daar zijn helemaal gek op Bruce.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en BatMutsje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken