Pinkpop 2024

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.289
3.872
Ze is een bloedmooie vrouw met een waanzinnig goed stemgeluid en begaafd zangeres. Ik vind haar oprecht één van de beste vrouwelijke artiesten van het moment. Op Pukkelpop 2018 was ze al enorm sterk, terwijl het absoluut niet mijn soort muziek is. Goede performance en een zeer pakkende stem.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Conclusie elke dag kan het gebeuren deze week maar toch een paar uitroeptekens achter donderdag want dan is er toch wel heel veel kans op iets
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.899
Ik vraag me af of ze nog op een festival verschijnen aangezien Utrecht ook al uitverkocht is. PP wordt lastig maar kan wel.
IMG_3732.thumb.jpeg.6b28f858187a5e51311ddee4202be503.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.048
6.091
Conclusie elke dag kan het gebeuren deze week maar toch een paar uitroeptekens achter donderdag want dan is er toch wel heel veel kans op iets
komt Glastonbury daar ook nog bij, die duiken vrijdag en zondag in de volgende verkoop worp? (of is Glastonbury altijd laat met de lineup aankondiging?)

wat zijn overigens de geruchten voor Glasto?
nu ze slechts een week na Pinkpop zitten, kan daar best wat (grote) namen bij zitten die Pinkpop kan delen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.678
Damn…gaat dat allemaal Green Day zijn?
Of gaan zowel Green Day, Bruce Springsteen als Foo Fighters hun festivals shows eruit gooien?
Heb het gevoel dat ineens iederéén hun festivals eruit gaat gooien. 😅 Mag wel eens, het is dan november begot!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Mijn inzet voor Pinkpop:

Green Day - Ed Sheeran - Dua Lipa

Al twijfel ik over Dua Lipa EN Ed Sheeran. Die combi ligt me niet lekker voor Pinkpop.

Zekerheidjes (vermoed ik):
* Kane
* Acda en de Munnik
* Green Day
* The Offspring
* Avril Lavigne
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Heb het gevoel dat ineens iederéén hun festivals eruit gaat gooien. 😅 Mag wel eens, het is dan november begot!
Is dat toeval? Of komt er echt een grote onverwachte naam aan? Vind het wel opvallend of is dit vaker gebeurd zo alles tegelijk?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.678
Is dat toeval? Of komt er echt een grote onverwachte naam aan? Vind het wel opvallend of is dit vaker gebeurd zo alles tegelijk?
Geen idee, ik vind het vooral raar dat dit allemaal zo laat gebeurt. Green Day maakt gevoelsmatig toch vaak sneller dingen bekend?

Ook benieuwd waar een Primavera zoal mee gaan komen. Want geen van de namen die hier genoemd worden zouden daar passen en zou qua geruchten niet zo snel hun headliners kunnen noemen. Of het moet The National zijn, maar net van hen verwacht ik eigenlijk dat ze Prima eens gaan overslaan een nog eens Mad Cool (of BBK) gaan doen. Primavera is echt nog te recent.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Geen idee, ik vind het vooral raar dat dit allemaal zo laat gebeurt. Green Day maakt gevoelsmatig toch vaak sneller dingen bekend?

Ook benieuwd waar een Primavera zoal mee gaan komen. Want geen van de namen die hier genoemd worden zouden daar passen en zou qua geruchten niet zo snel hun headliners kunnen noemen. Of het moet The National zijn, maar net van hen verwacht ik eigenlijk dat ze Prima eens gaan overslaan een nog eens Mad Cool (of BBK) gaan doen. Primavera is echt nog te recent.
De late aankondigingen van festivals kan twee dingen betekenen. Of een grote vijver aan namen beschikbaar of juist lang moeten wachten op duidelijkheid.

Ik zelf heb het vermoeden dat het eerste het geval is. Met namen zoals Sam Smith en Ed Sheeran die nu mondjesmaat voor wat festivals worden gedropt net zoals The National en The Smashing Pumpkins, Foo Fighters, The OffSpring , Avril Lavigne, etc. Is er volgens mij een goed gevulde vijver aan namen beschikbaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.048
6.091
Mijn inzet voor Pinkpop:

Green Day - Ed Sheeran - Dua Lipa
Ed Sheeran is sowieso niet de middelste naam, da's de zondag headliner.
Green Day is imo de zaterdag headliner.

nee, die andere headliner dat is een koppen breker, die misschien niet eens in het lijstje staat dat ik deelde. wie weet
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Ik verwacht vrijdag eigenlijk pas nieuws.

Maar zou het niet zo kunnen zijn, dat ze zolang wachten omdat er misschien nog een openlucht concert gepland staat. Zoals Springsteen vorig jaar maar dan bijvoorbeeld Queen, AC/DC, Stones, bonjovi, u2 of iets?

Ik gok nogsteeds op
Ed Sheeran, Greenday en Billie Eilish of Muse.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

neus

Dagopener
16 mrt 2019
582
299
Na Pink dit jaar gezien te hebben, weet ik zeker dat dit soort pop voor mij,als afsluiten, echt niet werkt op pinkpop, dus laat Dua Lipa aub niet komen :)

Zet Nothing but thieves er dan neer als popnaam. Past in mijn ogen veel beter.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik kan NBT nou niet echt een popnaam vinden. Meer radiovriendelijke rock. Een Bon Jovi avant la lettre
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken