Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Denk toch gewoon dat Pinkpop ook Dua Lipa heeft hoor. Maar dan eerder tegen eind deze maand aankondigen. Voor hetzelfde geld staat de dag dat ze moet spelen niet 100% vast.
Denk toch gewoon dat Pinkpop ook Dua Lipa heeft hoor. Maar dan eerder tegen eind deze maand aankondigen. Voor hetzelfde geld staat de dag dat ze moet spelen niet 100% vast.
daaraan een conclusie plakken kan eigenlijk alleen als bekend is wat Pinkpop wel heeft, toch?
en dan nog, ligt daar ook een stukje persoonlijke mening aan (Dua vind ik dan weer niet erg als ze niet op Pinkpop zou staan)
Pinkpop is vaak genoeg uitverkocht zonder de Foo Fighters en Dua Lipa. Om maar te zeggen, er zijn nog genoeg andere sterke namen dus beetje vroeg om te stellen dat het zonder die 2 niks is.
Ligt eraan hoe lang Pinkpop nog stil blijft. Die moeten langzaamaan richting actie, anders heeft 1 december een groot gedeelte potentieel publiek al Werchtertickets op zak.
Pinkpop is vaak genoeg uitverkocht zonder de Foo Fighters en Dua Lipa. Om maar te zeggen, er zijn nog genoeg andere sterke namen dus beetje vroeg om te stellen dat het zonder die 2 niks is.
Dat hangt toch sterk af van wat ze wel hebben, maar ik ben het ermee eens dat de spoeling qua headliners (voor zover we nu weten die ook touren!) dit jaar dan wel dun wordt.
Al sluit ik niet uit dat ze ook een dag kunnen uitverkopen met (ik noem maar wat) Nothing But Thieves als headliner met wat sterke rocknamen eronder.
daaraan een conclusie plakken kan eigenlijk alleen als bekend is wat Pinkpop wel heeft, toch?
en dan nog, ligt daar ook een stukje persoonlijke mening aan (Dua vind ik dan weer niet erg als ze niet op Pinkpop zou staan)
Er zijn ook nog artiesten waarvan we het nog niet weten.
Als Pinkpop Muse + Pearl Jam + The Cure heeft, hebben ze het wat mij betreft prima voor elkaar. (Niet erg orgineel misschien, dat geef ik toe, maar zou volgens mij prima verkopen)
Er zijn ook nog artiesten waarvan we het nog niet weten.
Als Pinkpop Muse + Pearl Jam + The Cure heeft, hebben ze het wat mij betreft prima voor elkaar. (Niet erg orgineel misschien, dat geef ik toe, maar zou volgens mij prima verkopen)
Maar dan hebben ze dus drie oude rockbands, waaronder een act die er vorig jaar al stond (2022) waar ze ook op z'n minst één nieuwe frisse popact hadden kunnen hebben.