Pinkpop 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.412
6.119
Denk toch gewoon dat Pinkpop ook Dua Lipa heeft hoor. Maar dan eerder tegen eind deze maand aankondigen. Voor hetzelfde geld staat de dag dat ze moet spelen niet 100% vast.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.316
7.304
Zou wel wat zijn als ze straks uiteindelijk en Dua en Ed Sheeran en Foo Fighters niet hebben.
 
  • Wow
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.714
Zou wel wat zijn als ze straks uiteindelijk en Dua en Ed Sheeran en Foo Fighters niet hebben.
daaraan een conclusie plakken kan eigenlijk alleen als bekend is wat Pinkpop wel heeft, toch?
en dan nog, ligt daar ook een stukje persoonlijke mening aan (Dua vind ik dan weer niet erg als ze niet op Pinkpop zou staan)
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
Pinkpop is vaak genoeg uitverkocht zonder de Foo Fighters en Dua Lipa. Om maar te zeggen, er zijn nog genoeg andere sterke namen dus beetje vroeg om te stellen dat het zonder die 2 niks is.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.316
7.304
Zijn er nog genoeg sterke namen? Het lijkt best een lastig jaar voor festivals te worden.

daaraan een conclusie plakken kan eigenlijk alleen als bekend is wat Pinkpop wel heeft, toch?
Ligt eraan hoe lang Pinkpop nog stil blijft. Die moeten langzaamaan richting actie, anders heeft 1 december een groot gedeelte potentieel publiek al Werchtertickets op zak.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
74
98
Zou wel wat zijn als ze straks uiteindelijk en Dua en Ed Sheeran en Foo Fighters niet hebben.
Dat hangt toch sterk af van wat ze wel hebben, maar ik ben het ermee eens dat de spoeling qua headliners (voor zover we nu weten die ook touren!) dit jaar dan wel dun wordt.
Al sluit ik niet uit dat ze ook een dag kunnen uitverkopen met (ik noem maar wat) Nothing But Thieves als headliner met wat sterke rocknamen eronder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
daaraan een conclusie plakken kan eigenlijk alleen als bekend is wat Pinkpop wel heeft, toch?
en dan nog, ligt daar ook een stukje persoonlijke mening aan (Dua vind ik dan weer niet erg als ze niet op Pinkpop zou staan)
We krijgen toch niet een PP Classic editie....
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
Noem dan eens een paar namen die touren?

Er zijn ook nog artiesten waarvan we het nog niet weten.
Als Pinkpop Muse + Pearl Jam + The Cure heeft, hebben ze het wat mij betreft prima voor elkaar. (Niet erg orgineel misschien, dat geef ik toe, maar zou volgens mij prima verkopen)
 
  • Geweldig
Waarderingen: brutus257

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.316
7.304
Er zijn ook nog artiesten waarvan we het nog niet weten.
Als Pinkpop Muse + Pearl Jam + The Cure heeft, hebben ze het wat mij betreft prima voor elkaar. (Niet erg orgineel misschien, dat geef ik toe, maar zou volgens mij prima verkopen)
Maar dan hebben ze dus drie oude rockbands, waaronder een act die er vorig jaar al stond (2022) waar ze ook op z'n minst één nieuwe frisse popact hadden kunnen hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Gebruikers die dit onderwerp bekijken