Pinkpop 2024

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
Ik weet niet of eerder aankondigen betekent dat je slagvaardiger bent. Daarvoor wil ik toch eigenlijk 2 namenlijstjes met elkaar kunnen vergelijken...
Alleen voor de headliners of het totale programma ?Blijft toch appels met peren vergelijken en uiteraard je persoonlijke smaak/voorkeur.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Dit was echt een momentje voor refresh om 9:00 uur op de Pinkpop site. 10:00 uur nieuwe poging.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
188
149
Als je de Foo Fighters en Dua Lipa misloopt moet je wel met hele goeie alternatieven komen als PP zijnde. Wat nog altijd plausibel is natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.464
6.707
Greta van Fleet week na Pinkpop op Tons of Rock Noorwegen...

benieuwd of ze al weer (snel) terug komen
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.108
1.992
Alleen voor de headliners of het totale programma ?Blijft toch appels met peren vergelijken en uiteraard je persoonlijke smaak/voorkeur.
Ja uiteraard. Ik snap je ook zeker wel hoor. Met de Foo's en Dua Lipa heeft Werchter twee prima namen gescoord. Maar zolang we niet weten welke namen daar tegenover staan in Landgraaf, vind ik conclusies trekken lastig...

Wel zou ik, als Pinkpop zijnde, zorgen dat ik voor 1 december wat namen zou droppen. Daarmee bedoel ik: de eerste namen van Werchter zijn een dikke prima, en als die op 1 december gaan beginnen met de kaartverkoop en we hebben nog geen idee wat Pinkpop te bieden heeft in 2024, dan kunnen mensen kiezen voor duidelijkheid En mooie namen, en hun keuze laten vallen op Werchter i.p.v. Pinkpop. Geen idee hoeveel van dergelijke twijfelaars er zijn, maar Pinkpop heeft nou niet bepaald vette jaren achter de rug qua kaartverkoop...
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Ze mogen nu wel met iets komen indd. Ga er in elk geval niet vanuit dat ze in een keer de hele line-up bekendmaken toch?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.359
2.725
Werchter heeft twee klappers als headliners. Benieuwd waar Pinkpop mee gaat komen.

Heb zo’n gevoel dat het Ed niet gaat zijn die was andere al aangekondigd lijkt mij.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.464
6.707
beginnen nu misschien wel meer festivals langzaam met Dua Lipa te komen...

NOS Alive ook
 
  • Wow
Waarderingen: PJ

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
Zowel Foo Fighters als Dua Lipa mislopen zal Pinkpop wel voelen denk ik. Vooralsnog gok ik dat ze er staat, al kan het ook zijn dat ze pas vanaf eind juni tourt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.464
6.707
Zowel Foo Fighters als Dua Lipa mislopen zal Pinkpop wel voelen denk ik. Vooralsnog gok ik dat ze er staat, al kan het ook zijn dat ze pas vanaf eind juni tourt.
ligt aan, wat je definitie is van voelen? en wat Pinkpop uiteindelijk wel heeft...

en wat ze daar van voelen? dat staat wellicht ook los van wat "we" er dan ook nog van vinden?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken